![]() |
Moslimarrogantie...
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20120730_122
Citaat:
Die boetes zouden moeten x100 worden, als hij dan toch zoveel geld teveel heeft! Met de opbrengst kunnen we dan zijn landgenoten die hier op onze kosten leven voor een stukje betalen... |
Ben altijd fan van percentageboetes geweest.. Ah, mijnheer de miljardair gaat de boete betalen? geen probleem mijnheer dat is dan 15% van uw netto maandinkomen:twisted:
|
De boetes zouden inderdaad kunnen verhoogd worden (vb. bij herhaling ) maar dat die Fransman het betaalt zal me een worst wezen.
Als hij het niet betaalt dan laten ze het door het OCMW betalen zoals in Maastricht. En iedereen weet wel wie het OCMW zijn zeker hé? |
Citaat:
Bij recidive telkens de boete verdubbelen of verdriedubbelen o.i.d. En wie het na drie maal nog steeds niet geleerd heeft, wordt uitgezet of gaat maar een tijdje brommen. |
Citaat:
Is zoveel woede tov een simpel kledingsstukske wel gezond? Ik vind dat persoonlijk eerder gestoord. En wanneer worden mensen die te weinig dragen eens beboet? Want let's face it: les extremes se touchent. |
Citaat:
Kwestie van mijn madam te verwittigen, als ze nog eens in een zomeroutfit naar de winkel gaat, om gefrustreerde vrouwenhaters niet voor hun paarse kop te stoten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Steek bvb alle moslims in België in Brussel en verbiedt hen zich erbuiten te begeven. Niemand in Vlaanderen of Wallonië heeft er dan nog last van. Dan kunnen ze daar "sale pute" roepen naar hun wandelende baarmoeders in zakverpakking. |
Citaat:
http://www.standaard.be/artikel/deta...20531_00169186 Citaat:
|
Citaat:
Trouwens, vrouwen hoeven niet met zichtbaar blote billen over straat te lopen, om door vrouwenhaters uitgekreten te worden met vulgair gesis. Een 'zedig' geklede vrouw zonder hoofdsluier, wordt ook niet ontzien door dit soort manvolk. Mss moest u maar eens héél diep contempleren, over de intentionele impuls waarmee die vrouwenhaat geventileerd wordt. Vrouwonderdrukkende cultuur en opvoeding in een orthodoxe omgeving, kunnen daar wel eens iets mee te maken hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
En zoals dit: ![]() |
Citaat:
Zoals ik reeds schreef: als vrouwen die té gekleed zijn beboet worden, dient er hetzelfde te gebeuren met vrouwen die té weinig gekleed zijn. Want ze werken beide de vrouwelijke emancipatie tegen. 't is anders heel simpel om te begrijpen, hoor. |
Citaat:
of mogen dijen ook al niet meer zichtbaar zijn? knieën? enkels? blote voeten voor de voetfetisjisten? een elleboog? schouder? hals? haar? Of moét het een pmd zak worden? ![]() oops.. die wind toch hé |
Citaat:
Dat ze ginder de Sahara woestijn maar gaan bevruchten in plaats van al ons vrouwvolk alhier. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be