![]() |
Waarvan stond u vandaag perplex?
Iedereen maakt wel eens mee dat hij/zij perplex staat, van een uitlating van iemand, een bekentenis, een gebeurtenis, een feit dat men te weten komt, noem maar op.
Ik vind zoiets leuk, vooral als het positief is. Nu, waarvan stond je VANDAAG perplex? |
Van niks, maar zo te zien ben ik niet alleen :-D
|
Ik stond vandaag even perplex van het feit dat ik, bij het nest visarenden dat ik aan het volgen ben, het oudste visarendjong de jongste zag voeren, net zoals de mama dat altijd doet. En niet één keer, maar zeker drie keer, en heel bewust. En dat terwijl de oudste nog wel een mannetje is.
![]() Voor andere updates over deze fantastische beesten, zie het visarendjes live-topic. |
1) dat ik vandaag zonder migraine ben wakker geworden.....
2) dat ik als fietser van zo'n humveedinges voorrang van rechts kreeg op een plaats waar dat bijna nooit het geval is....de eerste keer dit jaar. 'k Ga dat uitgebreid vieren.... |
Ik sta nergens van perplex. Ik weiger nog van iets perplex te staan. Perplex staan is emo-hysterie en tijdverlies.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En is goed vloeken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wie is er nu zo'n perplexstaander dat hij alle dagen perplex staat? Dat beloofd geen lang leven voor deze draad...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik sta perplex van het feit dat zoveel mensen perplex staan. De perplexiteit dus. Mijn ervaring: hoe ouder je wordt, hoe minder je perplex staat.
|
Ik stond gisteren perplex dat er nog idioten zijn die mij hier inhalen.
(De N305) https://maps.google.nl/maps?hl=nl&q=...ed=0CAYQ8gEwAA |
Ik stond perplex bij het luisteren naar de radio i.v.m. Michelle Martin.
Lafbek S. Declercq, ex-miniter van justitie heeft het op zijn geweten dat Martin nu misschien vrij komt ! |
Citaat:
|
Ik sta perplex én ik erger mij aan een veelgehoorde opmerking rond M. Martin: waarom haar per se nog langer opsluiten want de slachtoffers komen er niet door terug :evil:.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be