![]() |
Waar ziet u enorm naar uit in deze droeve tijden?
Naar het bezoek van mijn nageslacht aan mijn expat-nest over drie weken, na anderhalf jaar afscheid.
|
Een asus tranformer prime voor mijn verjaardag
Een week vakantie volgende week Een boek uitlezen dat in drie weken welgeteld 10 bladzijden is gevorderd De uitslag van de euromillions trekking van 150 miljoen |
't cafébezoek
|
Welke droeve tijden ?
|
Citaat:
Kijk, als je ergens naar uitkijkt, dan mis je dat. Dat missen is droevig. Dat uitkijken is dan weer leuk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn vakantie die een dikke drie uur geleden begonnen is.
|
Citaat:
Geniet ervan zou ik zeggen. Schenk u een glaasje in, blijf morgen lekker lang uitslapen en de rest van de dag lekker luieren. 't Is u gegund! :-) |
Naar men centen die ik gaan trekken van Pokerstars.
|
Citaat:
;-) En een glaasje is niet verzoenbaar met mijn dieet! |
Naar niks.
|
Citaat:
Misschien kan je ook naar de kapper gaan op uw vakantiebestemming? :lol::lol: |
Citaat:
|
Citaat:
En mjaaaa, overwegen waard. Waarschijnlijk komt het daar toch niet van voor de middag. Al slaap ik zelden langer dan half negen-negen uur. De gewoonte van in de week om kwart voor zes op te staan, waarschijnlijk. :-) |
Citaat:
Heus: jij lijkt me een stressmanneke en vroeg of laat heeft dat gevolgen. Zelf was ik ooit ook zo. Alles moest tot in de puntjes in orde en geregeld zijn. Mijn huisje moest spic en span zijn. (ik heb ooit brand gehad in mijn kippenhok en ipv direct de brandweer te bellen, was ik mijne pombak aan't schuren met cif. Die MOEST blinken tegen dat de brandweer kwam!) Mijn kinderen lachen daar nu nog steeds mee. :lol::lol: Intussen heb ik geleerd om meer te genieten van 't leven, de boel de boel te laten. En echt: voel me daar veel beter bij. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be