Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Youssef Slassi naar N-VA (https://forum.politics.be/showthread.php?t=174576)

Txiki 1 augustus 2012 12:59

Youssef Slassi naar N-VA

Citaat:

Youssef, "Ik doe dit om de N-VA te steunen", Slassi, die eind vorig jaar de SP.A de rug toekeerde, wordt de tweede lijstduwer van de N-VA voor de verkiezingen in oktober.
De Standaard

Wat nu? :mrgreen:

fonne 1 augustus 2012 13:03

Wij wachten op het oordeel van Patrick De Wael in deze kiese zaak:twisted:

Zie ook #87

Dirk A 1 augustus 2012 13:10

:clapping::clapping::clapping: Joepie. Weer een draad waar we N-VA bashers kunnen ontmaskeren. :clapping::clapping::clapping:

Xenophon 1 augustus 2012 13:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fonne (Bericht 6253371)
Wij wachten op het oordeel van Patrick De Wael in deze kiese zaak:twisted:

Zie ook #87

Het is inderdaad zo dat diegenen die een beetje geïntegreerd zijn de linkse/Belgische leugens beginnen doorzien, die mensen weten dat de toekomst aan Vlaanderen is.

giserke 1 augustus 2012 13:12

Waar zit dat CD&V wijf nu weer die N-VA probeerde voor VB te verslijten?

Het Oosten 1 augustus 2012 13:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 6253363)
De Standaard

Wat nu? :mrgreen:

Wat is die NVA toch een volbloed partij van overlopers en opportunisten geworden! Een ratjetoe zonder veel waarde.

En binnenkort: hopen ruzie in het konijnenkot.

stuyckp 1 augustus 2012 13:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 6253387)
Wat is die NVA toch een volbloed partij van overlopers en opportunisten geworden! Een ratjetoe zonder veel waarde.

Je bedoelt zoals bij open VLD ?

pajoske 1 augustus 2012 13:20

Citaat:

ssssst.
Niet zeggen, enkel denken. ;)

Xenophon 1 augustus 2012 13:20

Citaat:

Ja, toen hij SPa was dan was hij een goede, bij de N-VA is hij plots een slechterik.

Je gelooft jezelf toch nog?

Het Oosten 1 augustus 2012 13:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp (Bericht 6253388)
Je bedoelt zoals bij open VLD ?

Zo bedoel ik het ja. Toen waren er ook zoveel overlopers overgekomen.

Txiki 1 augustus 2012 13:21

Citaat:

Toch passen: je staat met die uitspraken op één lijn met Filip Dewinter. Wil je wel op één lijn staan met zo iemand? :mrgreen:

Antoon 1 augustus 2012 13:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 6253394)
Toch passen: je staat met die uitspraken op één lijn met Filip Dewinter. Wil je wel op één lijn staan met zo iemand? :mrgreen:

:lol:

subocaj 1 augustus 2012 13:26

Nu zijn ze al blij met een paar sossen. Er komen er nog.
Erger word het natuurlijk als die voor familiehereniging gaan pleiten.
Lijken veel op die draaiende reflectoren in Nederland.
Licht eraan hoe de wind staat en of er wind staat.

Distel 1 augustus 2012 13:27

Citaat:

Hopelijk voor jou wel he? Want je moet nu blijkbaar al evidenties bovenhalen (zowat elke partij telt een hoop opportunisten in haar rangen) om nog over de N-VA te kunnen janken.

RLV 1 augustus 2012 13:28

Van SPA naar NVA is in Antwerpen nu ook nie de grootste stap.

Distel 1 augustus 2012 13:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door subocaj (Bericht 6253403)
Nu zijn ze al blij met een paar sossen. Er komen er nog.
Erger word het natuurlijk als die voor familiehereniging gaan pleiten.
Lijken veel op die draaiende reflectoren in Nederland.
Licht eraan hoe de wind staat en of er wind staat.

De leden van de traditionele partijen lijken inderdaad op windhanen die gaan waar de winst te halen valt. Maar ja, dat plat opportunisme hadden we al gezien toen ze voor de postjes gingen ipv de principes tijdens de onderhandelingen.

Dirk A 1 augustus 2012 13:35

Citaat:

De vraag stellen is ze antwoorden.

Het Oosten 1 augustus 2012 13:44

Citaat:

Ik heb daar totaal geen probleem mee. Ik ben een vrij man. En als Filip Dewinter het bij het juiste eind heeft, dan ben ik het met hem eens.

En natuurlijk is dat een andere houdig dan de houding van NVA-partijslaafjes. En natuurlijk is het daarom begrijpelijk dat u zich hierover verwondert.

Txiki 1 augustus 2012 13:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 6253425)
Ik heb daar totaal geen probleem mee. Ik ben een vrij man. En als Filip Dewinter het bij het juiste eind heeft, dan ben ik het met hem eens.

En natuurlijk is dat een andere houdig dan de houding van NVA-partijslaafjes. En natuurlijk is het daarom begrijpelijk dat u zich hierover verwondert.

Interessante uitspraak. Kan Bart De Wever het ooit bij het juiste eind hebben, volgens jou? En vind je het niet een beetje hypocriet van Filip Dewinter om dit te komen zeggen? Welke partij wilde weer "een grote volkspartij" worden?

Nog een bijkomende vraag. Over die partijslaafjes. Geldt dat per definitie voor alle leden van elke partij? Zonder enige nuance?

Xenophon 1 augustus 2012 13:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 6253425)

Ik begrijp het, als FDW iets tegen de N-VA zegt, dan heeft hij gelijk. Bij al het andere dat hij zegt, daar heeft hij ongelijk.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be