![]() |
Bolivië zet Coca Cola en Mc Donalds er uit.
Bolivië is dan toch een zeer beschaafd land, zo blijkt. Coca Cola wordt er weldra uitgezet, McDonalds moet met de staart tussen de benen afdruipen en Evo Morales, een van de weinige staatsmannen die effectief aan zijn volk denkt, wil de hypocriete war-on-drugs zijn land uit bannen en een eeuwenoude culinaire traditie weer in ere herstellen.
http://www.rt.com/news/bolivia-ban-coca-cola-581/ Vooral dit vind ik wel opmerkelijk: Citaat:
|
:cheer:
Mooi! Aan alle nepgroenen en andere leuk-linksen: Waarom ijvert er eigenlijk niemand van jullie tegen cola-automaten op scholen? |
Ik ben altijd meer voor educatie geweest ipv verboden.
|
Citaat:
Overigens, een verbod heeft toch een veel sappiger wetgehalte dan zo'n stomme , vage voorlichting? |
Citaat:
Andere bedrijven die even ongezond zijn laten ze trouwens gewoon met rust. Het is gewoon een symbolische middelvinger naar de VS. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hola, toch nie de minste. Chapeau voor Evo :thumbsup:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben een graptje aan het maken Munglik. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Morales toont dus wel degelijk dat het kan. Gaan de Bolivianen sterven nu er geen McDonalds en Cola meer te vinden is? Wellicht minder.
Goe bezig, Mr Moraal. |
McDonalds wordt niet verboden eh.
De Bolivianen willen het gewoon niet. :D |
:cheer:
Voorbeeld om te volgen. Ontwaakt, en misbruikt het kapitalisme ervoor! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Toen heel het gedoe met het vernielen van de experimentele plantages bezig was, had ik enkele raaskallende groenen aangesproken over hun selectieve verontwaardiging wat de volksgezondheid betreft (de gevaren van GGO's zijn nergens aangetoond, de gevaren van zulke suikerdrank wel, de morele kant van het verhaal niet eens indachtig) werd ik gewoon weggelachen. |
Citaat:
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be