![]() |
Pussy Riot, Girls with balls
Die moeten we zetten op Graspop.
![]() http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20120801_135 http://www.youtube.com/watch?v=CZUhkWiiv7M |
dobre
|
Citaat:
Citaat:
Het zal Poetin nog opbreken hoop ik. :evil: |
Ge zijt een rebelse groep of ge zijt het niet he. Dan geeft zo'n straf iedereen wel wat geloofwaardigheid.
Nu, hun boodschap was wel redelijk hol, plat gebracht ook. Veel sympathie heb ik niet voor die slonzen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Goed uitgerekende actie. De meisjes zijn erin geslaagd om de Russische "orthodoxe" "kerk" te tonen als ze is: een laagwaardige, rancuneuze en wraakzuchtige organisatie.
De papen hebben zich verlaagd tot het niveau van de uitdagers, bij deze aantonend dat hun waardigheid niet hoger is dan die van rebellerende tienergrietjes. Veel stijlvoller is de droge edelmoedigheid van mgr. Leonard, die simpelweg niet reageert wanneer de zoveelste linkie een taart in zijn gezicht smijt, alzo de waarde van de linkie aantonend: een betekenisloos stuk ongedierte, als ware het vogelstront of een regenbui. Ik mag Leonard niet, maar de man heeft zelfs met een taart in zijn gezicht veel meer stijl dan de eigen rijkdom wegphotoshoppende patriarch "kirill" en zijn bende volgevreten papen. |
Citaat:
|
Citaat:
Is lachen en kritiek geven op religie, en de president illegaal? En dan zal jij je waarschijnlijk druk maken over vrijenmeningsuiting hier in België? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vrees dat niemand inschat wat er echt gebeurt met Rusland. En ik krijg geen gehoor, zelfs niet met cijfers en feiten. |
Citaat:
Of moet ik mijn latijn opfrissen? Ik las het als: "De wet is hard maar hier gaat het en is het de wet niet". |
Bon, de Orthodoxe Kerk vindt de straf te zwaar en Poetin heeft eerder al gezegd dat er geen zware straf moet komen. Veel gemekker van beide zijden over een vrij inhoudsloos voorval. Niet alleen is de straf disproportioneel, maar ook de aandacht die eraan geschonken werd. Ik vind dit vooral aantonen dat Rusland niet in de strenge greep is van Poetin en de Kerk. Beiden waren sluw genoeg om harde straffen te willen vermijden, wat de rechter dus niet was. Ze waren echter niet sluw genoeg om het voorval gewoon te negeren.
Écht storend vind ik het vandalisme dat in Oekraïne plaatsvond. |
Citaat:
En dat geldt overal, als je mensen en instituten wil pakken op hun heiligheid, dat wil doorprikken, niet verschieten als ze terugslaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De mening van Leonard doet er niet echt toe. |
Citaat:
Hier mag het niet, maar de eerste die aan mij toont hoe ze op hooliganismeartikels 7 jaar kunnen eisen moet nog opduiken. Dat gaat niet, volgens de Russische wet. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be