![]() |
Sterke folder van de PVDA - eigenlijk hebben die wel gelijk
Niet dat ik op de PVDA ga stemmen, maar eigenlijk hebben ze op alle vlakken gelijk.
Ik krijg net zoals u die folder binnen - "Ik ben geen melkkoe - probeer het eens bij speculanten, topbankiers en miljonairs". Tja: alles wordt duurder en wij armer, falende bankiers worden beloond en wij moeten inleveren, grote multinationals en multimiljonairs betalen bijna geen belastingen terwijl wij er niet aan ontsnappen, dat onze kinderen zelfs indien goed geschoold geen waardig werk vinden, etc... Niemand kan dat ontkennen. In een rationele maatschappij zou de PVDA een stalinistische 95% van de stemmen moeten halen (de overige 5% zou ongeldig zijn). Maar het zal wel aan de alternatieven liggen die ze voorstellen zeker? Een tobin-taks bijvoorbeeld. Des duivels... Of misschien leven we gewoon niet in een rationele maatschappij. Ja dat is het! |
je weet hopelijk wel wat er met de welvaart van de gemiddelde burger gebeurt in een maatschappij waar partijen stalinistische scores halen....
|
Citaat:
|
Citaat:
Kan kloppen. |
Citaat:
|
Heb je deze draad al eens niet gemaakt? De trolspoeling wordt een beetje dun precies.
|
In Rusland zitten ze vandaag voor mannen aan de levensverwachting van die in Sovjetrusland in de jaren '70. De kapitalisten hebben nog een heel eind te gaan voor ze op het niveau staan van de communistische jaren '80. Nuff said<. |
Citaat:
Nee, ik heb nog nooit over de PVDA gepost. Maar dat het voor jouw extreem-rechtse oren om een openbaring gaat (of een déj�* vu, blijkbaar), is natuurlijk mooi meegenomen. |
Citaat:
Ik ben linkser dan jij vriend, maar dan echt links natuurlijk, geen pseudo-links zoals jij. Of moet ik zeggen, trollinks zoals jij? :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
"We pikken het niet dat de beheerders en de miljonairs torenhoge bonussen krijgen, terwijl voor u de stress op uw werk toeneemt. U pikt dit ook niet."
-- Ja, ook dat hebben ze bij het rechte eind. Die spreken dus gewoon de waarheid! Bizar!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Het Kiwi-model --> ja, da's echt een goei idee, daar is iedereen het 100% over eens. Een Tobin-taks --> ja, da's echt een goei idee, daar is iedereen het 100% over eens. Maar dat zijn zo'n schaarse juweeltjes. Een echt consistent alternatief voor de vrije markt bieden ze niet aan. En da's natuurlijk hetgeen waar we allemaal naar op zoek zijn. |
Citaat:
Komt nogal eigenaardig over. Die populisten toch. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be