Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Verengelsing (https://forum.politics.be/showthread.php?t=174597)

Lavox 1 augustus 2012 23:07

Verengelsing

Een welgemeende: nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ooooooo!

Libro 1 augustus 2012 23:10

What the fuck maak jij je nu druk over dude? Krijg jij nu zo de creeps van Engels? Ook al is het niet mijn moedertaal, Engels is een mooie taal die de moeite waard is om je in te verdiepen, right?

Koenraad Noël 1 augustus 2012 23:10

Yeah man, chill out a bit!

Lavox 1 augustus 2012 23:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 6254618)
What the fuck maak jij je nu druk over dude? Krijg jij nu zo de creeps van Engels? Ook al is het niet mijn moedertaal, Engels is een mooie taal die de moeite waard is om je in te verdiepen, right?

Care :-D

Libro 1 augustus 2012 23:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lavox (Bericht 6254623)
Care :-D

;-)

C2C 1 augustus 2012 23:43

Wazzup? Chill dude.

Niks zo goed als een BigMacske met wat coke en Jon Stewart op de laptop (of wilt ge dat we "bovenopschootse berekeningsmachine" zeggen?)

Koenraad Noël 1 augustus 2012 23:46

Don't cry out loud.
Keep it inside.
Learn how to hide your feelings.

kiko 1 augustus 2012 23:55

Is Engels echt zo een mooie taal ?

Mja, 't kan ermee door, denk ik. De populariteit van Engels is m.i. echter vooral te danken aan de relatieve eenvoud van het Engels, vooral de gesproken taal.

eno2 2 augustus 2012 00:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 6254755)

Mja, 't kan ermee door, denk ik. De populariteit van Engels is m.i. echter vooral te danken aan de relatieve eenvoud van het Engels, vooral de gesproken taal.

Don't think so.
It's a power thing

Lavox 2 augustus 2012 09:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 6254755)

Natuurlijk als je veel fouten maakt lijkt het niet zo moeilijk :-D

Marie van de koster 2 augustus 2012 09:57

Ik had net mijn mening daarover geplaatst in de ergernissen-draad, ik herhaal hier dus even dat ik me ook enorm erger aan de vergezochte, overdreven en belachelijke verengelsing. :evil:
En ik ben een echte anglofiel!
Maar die mensen die denken dat ze interessant zijn omdat ze om de 2 zinnen OMG er tussen placeren of omdat ze proberen te praten als een rapper, dat trekt op niets.
En het feit dat alle media daar volop op inspelen, is belachelijk. Hoeveel programma's krijgen geen Engels-getinte titel? Idioot!
Vitaya spande de kroon toen het begon met het uitzenden van de Duitse soap "Sturm der Liebe". De soap werd geprogrammeerd als "Storm of Love". Is dat niet meer dan belachelijk!

Txiki 2 augustus 2012 09:58

:cheer: more gargle here! sixteen half ones of malt and chasers! :cheer:

Marie van de koster 2 augustus 2012 09:59

Citaat:

Engels is een mooie taal maar ze wordt volledig vermassacreerd door die would-be Engelstaligen.
Verder is onze taal ook mooi en rijk, het is dus niet nodig om voor ieder dingetje het Engelse woord te gebruiken. Integendeel, het is bespottelijk.

SDG 2 augustus 2012 10:06

Citaat:

You too cool goddamn real tough shit muthafucka, bro?

SDG 2 augustus 2012 10:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C2C (Bericht 6254720)
Wazzup? Chill dude.

Niks zo goed als een BigMacske met wat coke en Jon Stewart op de laptop (of wilt ge dat we "bovenopschootse berekeningsmachine" zeggen?)

De kids vinden dat ook zo cool.

Lavox 2 augustus 2012 10:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDG (Bericht 6255060)
You too cool goddamn real tough shit muthafucka, bro?

Yeah im a gansta rappa, tonight party? 8-)

SDG 2 augustus 2012 10:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lavox (Bericht 6255062)
Yeah im a gansta rappa, tonight party? 8-)

Ja, vanavond is er een keicoole party in het Gemeentelijk Ontmoetingscentrum. Doors@8.

Lavox 2 augustus 2012 10:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDG (Bericht 6255065)
Ja, vanavond is er een keicoole party in het Gemeentelijk Ontmoetingscentrum. Doors@8.

Ah at the Gemeentelijk Ontmoetingscentrum, how much are the drinks/booze?

SDG 2 augustus 2012 10:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lavox (Bericht 6255070)
Ah at the Gemeentelijk Ontmoetingscentrum, how much are the drinks/booze?

1 boozebag kost 15 Euro ATD, 12 Euro presales.

Libro 2 augustus 2012 11:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 6255043)
Ik had net mijn mening daarover geplaatst in de ergernissen-draad, ik herhaal hier dus even dat ik me ook enorm erger aan de vergezochte, overdreven en belachelijke verengelsing. :evil:
En ik ben een echte anglofiel!
Maar die mensen die denken dat ze interessant zijn omdat ze om de 2 zinnen OMG er tussen placeren of omdat ze proberen te praten als een rapper, dat trekt op niets.
En het feit dat alle media daar volop op inspelen, is belachelijk. Hoeveel programma's krijgen geen Engels-getinte titel? Idioot!
Vitaya spande de kroon toen het begon met het uitzenden van de Duitse soap "Sturm der Liebe". De soap werd geprogrammeerd als "Storm of Love". Is dat niet meer dan belachelijk!

Of de reclame van zalando.be! Het spotje is in het Nederlands opgenomen voor zalando.nl maar voor de Belgische site is het in het Engels gedubt (excusez le mot).

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be