![]() |
Verengelsing
Een welgemeende: nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ooooooo!
|
What the fuck maak jij je nu druk over dude? Krijg jij nu zo de creeps van Engels? Ook al is het niet mijn moedertaal, Engels is een mooie taal die de moeite waard is om je in te verdiepen, right?
|
Yeah man, chill out a bit!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wazzup? Chill dude.
Niks zo goed als een BigMacske met wat coke en Jon Stewart op de laptop (of wilt ge dat we "bovenopschootse berekeningsmachine" zeggen?) |
Don't cry out loud.
Keep it inside. Learn how to hide your feelings. |
Is Engels echt zo een mooie taal ?
Mja, 't kan ermee door, denk ik. De populariteit van Engels is m.i. echter vooral te danken aan de relatieve eenvoud van het Engels, vooral de gesproken taal. |
Citaat:
It's a power thing |
Citaat:
|
Ik had net mijn mening daarover geplaatst in de ergernissen-draad, ik herhaal hier dus even dat ik me ook enorm erger aan de vergezochte, overdreven en belachelijke verengelsing. :evil:
En ik ben een echte anglofiel! Maar die mensen die denken dat ze interessant zijn omdat ze om de 2 zinnen OMG er tussen placeren of omdat ze proberen te praten als een rapper, dat trekt op niets. En het feit dat alle media daar volop op inspelen, is belachelijk. Hoeveel programma's krijgen geen Engels-getinte titel? Idioot! Vitaya spande de kroon toen het begon met het uitzenden van de Duitse soap "Sturm der Liebe". De soap werd geprogrammeerd als "Storm of Love". Is dat niet meer dan belachelijk! |
:cheer: more gargle here! sixteen half ones of malt and chasers! :cheer:
|
Citaat:
Verder is onze taal ook mooi en rijk, het is dus niet nodig om voor ieder dingetje het Engelse woord te gebruiken. Integendeel, het is bespottelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be