Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Daar Zijn Ze Terug ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=174613)

pegasus6869 2 augustus 2012 10:57

Daar Zijn Ze Terug !

http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20120802_039

Daar zijn ze weer !! LEVE HET VRIJE (misdaadlandje) BELGIE !!

knip 2 augustus 2012 11:11

Zijn ze dan ooit weggeweest? Het zijn toch sympathieke kerels...

fonne 2 augustus 2012 11:32

De vraag is: als de Turken olv. Emir Kir in Oktober aan de macht komen in Sint-Joost-Ten-Node, wat gaan ze doen met de Aarschotstraat?

pegasus6869 2 augustus 2012 11:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door knip (Bericht 6255170)
Zijn ze dan ooit weggeweest? Het zijn toch sympathieke kerels...

Even koest geweest tijdens de rechtzaak,en nu weer op volle kracht.

quercus 2 augustus 2012 11:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pegasus6869 (Bericht 6255138)

Het is een beetje zoals de smeerlappen die een meisje verkrachten en daarna nog eens rondvertellen "ze had het graag".

cairn 2 augustus 2012 12:09

Moest al goed luisteren om die baard te verstaan,die peutert meer in zijn halalneus dan wat anders.Weer zo een bekend ingevoerd product van dochter trouwde met nonkel mohammed zeker

Txiki 2 augustus 2012 13:16

Door wie worden die gasten betaald, vraag ik me af. En wie zorgt er voor dat hun gezwets zoveel media-aandacht moet hebben?

Ik heb meer en meer goesting om ook een toneelgroep op te richten met een paar mensen en videookes te gaan verspreiden in naam van het Vlaams Republikeins Leger ofzo. Met veel zin voor show en aankleding, wat stoere radicale klap en dan komen we ook in het nieuws.

Vlanin 2 augustus 2012 13:52

brabbelbrabbelkustmenkloten

Mitgard 2 augustus 2012 13:58

Daar staat ge nu schoon hé Annemie.

Lampedeir 2 augustus 2012 16:57

Gewoon negeren die baardmensen, er kijkt misschien 200 man naar hun youtube filmpje...maar als de media er telkens opnieuw opspringt..tja..

alfa16vjtd 2 augustus 2012 17:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pegasus6869 (Bericht 6255138)

En zeggen dat de documentairemaakster net geen vooroordelen had tov Moslims. Goed bezig SFB, doe zo voort en binnenkort hebben Moslims geen enkele autochtoon meer aan hun kant.

Scorpio 2 augustus 2012 17:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lampedeir (Bericht 6256111)
Gewoon negeren die baardmensen, er kijkt misschien 200 man naar hun youtube filmpje...maar als de media er telkens opnieuw opspringt..tja..

100% akkoord. Interessant dat ze zeggen dat de documentairemaakster zich als 'goedkope hoer' kleedde (wat trouwens absoluut niet zo was), terwijl de grootste hoeren hier zijzelf zijn: aandachtshoeren. Het ergste wat je deze idioten kan aandoen is hen gewoon negeren. Ze rekenen op onze sensatiezuchtige media om hun boodschap te helpen verspreiden, en dat lukt ze nog aardig ook: iedere keer ze hun mond opentrekken, staat het in de kranten. Weer gratis reclame!

alfa16vjtd 2 augustus 2012 18:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Christelle13 (Bericht 6256229)
Had je anders nog een originele mening of verkies je liever om het rechts gat te likken van de meerderheid van de forummers hier uit vrees dat ze je gaan uitspuwen?

Dus je vind ook dat ze gekleed is als goedkope hoer?
Staat genoteerd.

Scorpio 2 augustus 2012 18:02

Citaat:

Had je anders nog een originele mening of verkies je liever om het rechts gat te likken van de meerderheid van de forummers hier uit vrees dat ze je gaan uitspuwen?

Vandaag geregistreerd, en 111 berichten? Trol iemand?

Perzik 2 augustus 2012 18:03

Citaat:

Menens? Is dat filmpje normaal?

patrickve 2 augustus 2012 18:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alfa16vjtd (Bericht 6256216)
En zeggen dat de documentairemaakster net geen vooroordelen had tov Moslims. Goed bezig SFB, doe zo voort en binnenkort hebben Moslims geen enkele autochtoon meer aan hun kant.

Dat hoeft niet he, als ze zelf de meerderheid zullen uitmaken ;-)

Maar natuurlijk zijt ge voor dat soort volk een hoer als ge als vrouw geen jutten zak over uwe kop tot aan de nagels van uw tenen hebt getrokken.

Zelfs mijn vrouw heeft zoiets mogen horen van allochtone leerlingen in haar klas, dat aangezien ze haar ogen wat had gemaquilleerd, ze een ... NOG EEN WOORD EN GE HEBT MIJN BOEKENTAS OP UWE KOP VENTJE !! ... was.

alfa16vjtd 2 augustus 2012 18:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 6256242)
Dat hoeft niet he, als ze zelf de meerderheid zullen uitmaken ;-)

Maar natuurlijk zijt ge voor dat soort volk een hoer als ge als vrouw geen jutten zak over uwe kop tot aan de nagels van uw tenen hebt getrokken.

Zelfs mijn vrouw heeft zoiets mogen horen van allochtone leerlingen in haar klas, dat aangezien ze haar ogen wat had gemaquilleerd, ze een ... NOG EEN WOORD EN GE HEBT MIJN BOEKENTAS OP UWE KOP VENTJE !! ... was.

Dan deed uw vrouw aan racistisch geweld :)

Scorpio 2 augustus 2012 18:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Christelle13 (Bericht 6256239)
Ik heb een originelere mening dan jouw gatlopende verheerlijking van het rechts dat hier heerst.

Serieus vriend, herlees mijn berichten hier op het forum eens, en kom me dan nog eens een 'gatlopende verheerlijker van rechts' noemen...

alfa16vjtd 2 augustus 2012 18:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Christelle13 (Bericht 6256244)
Ik een trol? Ik heb een originelere mening dan jouw gatlopende verheerlijking van het rechts dat hier heerst. Ik denk dat jij ook wel een beetje trol bent, of heb ik het fout?

Last met lezen? Ik schrijf dat nergens.

Ofwel heb je zijn tekst niet gelezen, ofwel ben je te dom om hem te interpreteren. Je hebt immers iemand direct in een hokje geplaatst nadat hij met iemand anders akkoord was. Je gaat dus niet akkoord met wat hij zei dus ga je akkoord dat men die vrouw een hoer noemt.

F.B. 2 augustus 2012 18:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Christelle13 (Bericht 6256263)
Nee ik wil je letterdiarree niet bekijken sorry.

Sorry hoor maar wil jij dat mij eens aantonen of dacht je maar van "Ik ga die forummer eens effe trollen".

Aaah, daar se.. de megatrol artisjok is terug.

Blijkbaar is ze nu een homohater geworden zie ik.. Is dat om beter bij uw moslim vrienden te kunnen staan?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be