![]() |
Daar Zijn Ze Terug !
http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20120802_039
Daar zijn ze weer !! LEVE HET VRIJE (misdaadlandje) BELGIE !! |
Zijn ze dan ooit weggeweest? Het zijn toch sympathieke kerels...
|
De vraag is: als de Turken olv. Emir Kir in Oktober aan de macht komen in Sint-Joost-Ten-Node, wat gaan ze doen met de Aarschotstraat?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Moest al goed luisteren om die baard te verstaan,die peutert meer in zijn halalneus dan wat anders.Weer zo een bekend ingevoerd product van dochter trouwde met nonkel mohammed zeker
|
Door wie worden die gasten betaald, vraag ik me af. En wie zorgt er voor dat hun gezwets zoveel media-aandacht moet hebben?
Ik heb meer en meer goesting om ook een toneelgroep op te richten met een paar mensen en videookes te gaan verspreiden in naam van het Vlaams Republikeins Leger ofzo. Met veel zin voor show en aankleding, wat stoere radicale klap en dan komen we ook in het nieuws. |
brabbelbrabbelkustmenkloten
|
Daar staat ge nu schoon hé Annemie.
|
Gewoon negeren die baardmensen, er kijkt misschien 200 man naar hun youtube filmpje...maar als de media er telkens opnieuw opspringt..tja..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Staat genoteerd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar natuurlijk zijt ge voor dat soort volk een hoer als ge als vrouw geen jutten zak over uwe kop tot aan de nagels van uw tenen hebt getrokken. Zelfs mijn vrouw heeft zoiets mogen horen van allochtone leerlingen in haar klas, dat aangezien ze haar ogen wat had gemaquilleerd, ze een ... NOG EEN WOORD EN GE HEBT MIJN BOEKENTAS OP UWE KOP VENTJE !! ... was. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Blijkbaar is ze nu een homohater geworden zie ik.. Is dat om beter bij uw moslim vrienden te kunnen staan? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be