Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Ecolo: van Zaventem een tweede Deurne maken. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=174652)

fonne 2 augustus 2012 16:29

Ecolo: van Zaventem een tweede Deurne maken.

Ecolo heeft een droom voor Zaventem: de luchthaven reduceren tot een kleine zakenluchthaven op maat van Deurne. Dat Brussel de hoofdstad van Europa is hoeft geen probleem te zijn, buiten de privé-jets van de machtigen der aarde is er geen luchthaven nodig in de buurt van Brussel.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Arnaud Pinxteren (Ecolo)
@Bruno : effectivement, ce n'est pas suffisant d'isoler. Une reflexion doit être menée sur ce qu'on veut faire de cet aéroport. Pour ma part, je pense que Bruxelles, capitale européenne, ne peut se passer d'une telle infrastructure mais qu'un aéroport d'affaires, de jour, pourrait être amplement suffisant.

Ecolo: Un aéroport d’affaires pourrait être suffisant

De zoveelste stap in de afbraak van Zaventem ten voordele van Luik (vracht) en Charleroi (charters)?

Perzik 2 augustus 2012 16:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fonne (Bericht 6256024)
Ecolo heeft een droom voor Zaventem: de luchthaven reduceren tot een kleine zakenluchthaven op maat van Deurne. Dat Brussel de hoofdstad van Europa is hoeft geen probleem te zijn, buiten de privé-jets van de machtigen der aarde is er geen luchthaven nodig in de buurt van Brussel.

De zoveelste stap in de afbraak van Zaventem ten voordele van Luik (vracht) en Charleroi (charters)?

Past perfect in plan B he

HOUZEE ! 2 augustus 2012 18:22

Een zakenluchthaven heeft anders wel veel meer allure dan een luchthaven voor vrachtverkeer.

fonne 2 augustus 2012 19:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! (Bericht 6256289)
Een zakenluchthaven heeft anders wel veel meer allure dan een luchthaven voor vrachtverkeer.

Da's een feit. Als Johan Vandelanotte of Luc Vandenbossche daar toekomen met hun luxueuze prive-jet, ingeschreven op de commanditaire vennootschap, dan knallen de champagnekurken. En geen goedkope Cava. Dan is het nog effe wachten op de Belgique-Une met Di Rupo aan boord, en de orgie kan beginnen.

peter1962 2 augustus 2012 19:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fonne (Bericht 6256443)
Da's een feit. Als Johan Vandelanotte of Luc Vandenbossche daar toekomen met hun luxueuze prive-jet, ingeschreven op de commanditaire vennootschap, dan knallen de champagnekurken. En geen goedkope Cava. Dan is het nog effe wachten op de Belgique-Une met Di Rupo aan boord, en de orgie kan beginnen.

En aangezien je dit met zoveel bravoure kunt verkondigen neem ik aan dat je ook de registratie van "hun" vliegtuigen kunt meedelen ? Dat is publiek toegankelijk dus ik neem aan dat je dit opgezocht hebt ? Tenzij mijn idee over jou juist is dat je het weer eens voor de zoveelste keer uit je reet hebt zitten halen ?
Ga je nu echt nooit leren dat je officieel geen vlaams blokker meer bent maar wel een trouw n-va lid, en dat je dus op een beschaafde manier moet discussiëren ?

born2bewild 2 augustus 2012 19:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 (Bericht 6256536)
En aangezien je dit met zoveel bravoure kunt verkondigen neem ik aan dat je ook de registratie van "hun" vliegtuigen kunt meedelen ? Dat is publiek toegankelijk dus ik neem aan dat je dit opgezocht hebt ? Tenzij mijn idee over jou juist is dat je het weer eens voor de zoveelste keer uit je reet hebt zitten halen ?
Ga je nu echt nooit leren dat je officieel geen vlaams blokker meer bent maar wel een trouw n-va lid, en dat je dus op een beschaafde manier moet discussiëren ?

*KNIP*

Gelieve niet persoonlijk te worden.

GZV 2 augustus 2012 20:53

Citaat:

Verkiezingskoorts.8-)

Vigilante VL 2 augustus 2012 21:06

Ja, en pere Vandenbossche uit Gheiiynt gaat dat allemaal zomaar laten gebeuren...

Dan kent ge de geldzucht van een smosialistje nog niet.

Boduo 2 augustus 2012 21:06

Citaat:

Afbraak ?
Ondenkbaar !
Brussel is nu nog NIET de hoofdstad van Europa...
Er zijn véél kleinere, minder belangrijke steden op de wereld die een luchthaven hebben v.h. formaat Zaventem.

Verkiezingspraat...
Tussen (): ecolo hoeft zich niet te moeien in Vlaanderen.
;-)

fonne 2 augustus 2012 21:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 6256900)
Afbraak ?
Ondenkbaar !
Brussel is nu nog NIET de hoofdstad van Europa...
Er zijn véél kleinere, minder belangrijke steden op de wereld die een luchthaven hebben v.h. formaat Zaventem.

Verkiezingspraat...
Tussen (): ecolo hoeft zich niet te moeien in Vlaanderen.
;-)

Zaventem is van Brussel, wist je dat nu nog niet? En die vuile vliegtuigen moeten over Vlaanderen opstijgen, niet over de villas van de Ecolo-bonobos.

Vigilante VL 2 augustus 2012 21:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fonne (Bericht 6256939)
Zaventem is van Brussel, wist je dat nu nog niet? En die vuile vliegtuigen moeten over Vlaanderen opstijgen, niet over de villas van de Ecolo-bonobos.

/thread.

fonne 2 augustus 2012 21:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 (Bericht 6256536)

Humorloze belgen:roll: Hoe zijn ze toch zo verzuurd en verbitterd geraakt?

born2bewild 2 augustus 2012 21:23

Toch wel erg dat Brussel geen luchthaven heeft :-)

Boduo 2 augustus 2012 21:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fonne (Bericht 6256939)

Zaventem is van Brussel ?????????????????
Wat krijgen we nou ??????????????????????

:BIG::BIG::BIG:

fonne 2 augustus 2012 21:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild (Bericht 6256976)
Toch wel erg dat Brussel geen luchthaven heeft :-)

Ja, ik vraag me af hoe ze die luchtbrug van Charleroi naar Brussel gaan inleggen als Vlaanderen onafhankelijk wordt?

Schelfie 2 augustus 2012 21:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 6256992)
Zaventem is van Brussel ?????????????????
Wat krijgen we nou ??????????????????????

:BIG::BIG::BIG:

Hij was sarcastisch bezig, hoor... :p

Schelfie 2 augustus 2012 21:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fonne (Bericht 6257000)
Ja, ik vraag me af hoe ze die luchtbrug van Charleroi naar Brussel gaan inleggen als Vlaanderen onafhankelijk wordt?

Anschluss van Sint - Genesius - Rode met het 4de Rijk, mocht dit land eindelijk splitsen...

Boduo 2 augustus 2012 21:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Schelfie (Bericht 6257002)
Hij was sarcastisch bezig, hoor... :p

Ik had het niet door...
Tussen (): "Brussels Airport" is in handen van Canadezen & Australiërs.
De belg. staat heeft nog 25 % v.d. aandelen...

;-)

born2bewild 2 augustus 2012 21:44

Mogen er B52's landen in Zaventem?

fonne 2 augustus 2012 21:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild (Bericht 6257049)
Mogen er B52's landen in Zaventem?

Alleen als ze eerst hun lading droppen boven Brussel.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be