Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   De VS: een fascistische staat. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=174803)

Bolleke Wol 5 augustus 2012 18:17

De VS: een fascistische staat.

Ik ben niet bepaald een fan van de paleoconservatief Alex Jones maar in dit interview slaat hij nagels met koppen. Het land of the free is in de realiteit in snel tempo een fascistische staat aan het worden en dat is lang niet alleen de schuld van George W. Obama.

k9 5 augustus 2012 20:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bolleke Wol (Bericht 6262767)
Ik ben niet bepaald een fan van de paleoconservatief Alex Jones maar in dit interview slaat hij nagels met koppen. Het land of the free is in de realiteit in snel tempo een fascistische staat aan het worden en dat is lang niet alleen de schuld van George W. Obama.

Sorry die man is gek, elkeen die naar zo'n show luistert ziet dat gewoon, en erger nog hij denkt dat hij compleet rationeel is omdat hij zijn eigen verzinsels gelooft.

zonbron 5 augustus 2012 21:03

Citaat:

2!

:thumbsup:

Bolleke Wol 5 augustus 2012 22:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door k9 (Bericht 6263250)
Sorry die man is gek, elkeen die naar zo'n show luistert ziet dat gewoon, en erger nog hij denkt dat hij compleet rationeel is omdat hij zijn eigen verzinsels gelooft.

Heb je het interview eigenlijk beluisterd en zo ja, is er ook maar één ding dat je kan weerleggen?

k9 5 augustus 2012 22:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bolleke Wol (Bericht 6263526)
Heb je het interview eigenlijk beluisterd en zo ja, is er ook maar één ding dat je kan weerleggen?

Tuurlijk van de grote media aandacht in europa , tot dat de overheid zijn betoging zou willen tegenhouden tot de shaduwoverheid die alles controleert is allemaal onzin, de werldoverheid die alles controleert de, monsanta die boven de wet staat en zijn eigen gm gefabriceerd eten neit zou eten,...

onzin allemaal .

Savatage 5 augustus 2012 22:44

Kodo Kodo 5 augustus 2012 23:10

Citaat:

Als we maar niet vergeten hoe het met de EU gesteld is, en dus ook met de lidstaten van de EU. Want daaraan kunnen we iets doen; de VS daarentegen...

zonbron 5 augustus 2012 23:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage (Bericht 6263577)

Een snapshot van een stilstaand videobeeld met een domme tekst eronder toont in het beste geval enkel Uw argumentloosheid aan (IMHO).

zonbron 5 augustus 2012 23:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door k9 (Bericht 6263574)
Tuurlijk van de grote media aandacht in europa , tot dat de overheid zijn betoging zou willen tegenhouden tot de shaduwoverheid die alles controleert is allemaal onzin, de werldoverheid die alles controleert de, monsanta die boven de wet staat en zijn eigen gm gefabriceerd eten neit zou eten,...

onzin allemaal .

Ik heb AJ nog steeds niet betrapt op al teveel onjuistheden. Het enige verwijt dat men hem kan maken is het vermijden van bepaalde topics...

Van mij mag hij er nog ongeremder op los gaan. Kwestie van de slaapkoppen wakker te schudden of te motiveren zelf iets te onderzoeken en/of ondernemen.

BTW Max Keiser :thumbsup:

Oja, en AJ is zeer bekend, zelfs buiten de VS en de EUSSR. Vergis U niet.

Creed 6 augustus 2012 02:38

Occupy....european papers..... YAWN

zonbron 6 augustus 2012 07:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Creed (Bericht 6263796)
Occupy....european papers..... YAWN

Nope, Occupy = Mr. OB & Soros...

Raven 6 augustus 2012 07:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bolleke Wol (Bericht 6263526)

You cannot disprove a negative

julian 6 augustus 2012 16:30

Citaat:

Nonsens. Niets is verder van de waarheid dan dat.

atmosphere 6 augustus 2012 17:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zonbron (Bericht 6263652)
Ik heb AJ nog steeds niet betrapt op al teveel onjuistheden.

Ik wel
Zijn claims over 9/11

k9 6 augustus 2012 18:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zonbron (Bericht 6263652)
Ik heb AJ nog steeds niet betrapt op al teveel onjuistheden.

Dus jij gaat akoord met alles wat hij zegt inclusief de NWO, schaduw regering die alles ter wereld controleerd

Citaat:

Het enige verwijt dat men hem kan maken is het vermijden van bepaalde topics...

Van mij mag hij er nog ongeremder op los gaan. Kwestie van de slaapkoppen wakker te schudden of te motiveren zelf iets te onderzoeken en/of ondernemen.

BTW Max Keiser :thumbsup:
Monsanto en geen GM gemodifieerd voedsel is het perfecte voorbeeld waarom jij en alex jones door bijna niemand ernstig genomen worden .

Citaat:

Oja, en AJ is zeer bekend, zelfs buiten de VS en de EUSSR. Vergis U niet.
Als comische talent ja.

Creed 6 augustus 2012 22:38

Samenzweringen, occupy...whatever, the european newspapers...
FBI heeft alqaeda uitgevonden.....whatever....YAWN, again...

-Jo- 6 augustus 2012 22:46

Citaat:

Gelieve het fascisme niet te beledigen door het te vereenzelvigen met dat achterlijk land.

zonbron 6 augustus 2012 22:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere (Bericht 6264846)
Ik wel
Zijn claims over 9/11

Hij heeft zoveel over 9/11 gezegd.

Het is best mogelijk hoor, een voorbeeldje ?

Creed 6 augustus 2012 23:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- (Bericht 6265787)
Gelieve het fascisme niet te beledigen door het te vereenzelvigen met dat achterlijk land.

Geen te grote bek opzetten, aryan superman.
Vanaf 1:30 zie je jouw soort hier tegen de muur.
http://youtu.be/1fA5_kS9lbU

Er waren ook Nisei GI's bij de bevrijders. They also took good care of your black uniformed aryan boys with the lighnin bolts on their collars..

-Jo- 6 augustus 2012 23:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Creed (Bericht 6265827)
Geen te grote bek opzetten, aryan superman.
Vanaf 1:30 zie je jouw soort hier tegen de muur.
http://youtu.be/1fA5_kS9lbU

Er waren ook Nisei GI's bij de bevrijders. They also took good care of your black uniformed aryan boys with the lighnin bolts on their collars..

Een oproep tot geweld?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be