![]() |
Zou je het opnemen voor " Une femme de la rue " ?
AUB dit is geen dubbel draad !!!!!
Ik wil graag enkel een discutie of Uw mening hebben . ivb .... STEL , Je bent getuige van een vrouw die lastig gevallen wordt door een moslim die wat schunnige woorden , haar naroept of lastig valt . Gaat U ageren en hem eens flink je gedacht zeggen of laat U het gewoon begaan . Zou je het opnemen voor een landgenoot/landgenote /blanke westerling die belaagt wordt door één of meerdere moslims of laat U gewoon begaan en druipt U het af met Uw staart tussen Uw benen ? Als je zou reageren , hoe zou je dat doen ? __________________ |
Nog dubbelder ?? Driedubbel.
Das echt durven. |
![]() ![]() |
Citaat:
Ik had de bedoeling enkel een draad te openen of je het zou opnemen tegen een moslim of niet ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De draad gaat niet over het feit zelf , zoals in "Femme de la rue " Het gaat enkel over , stel dat je getuige bent van een dergelijk feit of een ander feit waarbij een westerling belaagt wordt door één of meerdere moslims , zou je het voor haar opnemen ? zou je die moslim eens zijn vet geven of er op reageren en hoe ? |
Citaat:
Niet doen. Moet de zoveelste draad over problemen ervaren door vrouwen weer eens worden opgestart door een vent ? |
Citaat:
|
Citaat:
Heeft u een gevoel dat u echt verbindt met uw gesprekspartner? Het is immers zo dat u steeds reageert op iets anders dan hetgeen wat wordt geschreven, doorgaans met een kwade of afkeurende opmerking die soms niet ter zake doende is. Dit is nogmaals niet bedoeld als belediging, maar ik wou het even opmerken in geval niemand anders het durft. |
Citaat:
Kan je tijdens de tussenkomst het slachtoffer worden van de hyenastrategie? Verder begrijp ik het niet zo goed, wat er lijkt gewoon hetzelfde te staan als in die andere. |
Citaat:
Maar voor U blijkt dat moeilijk . Of ben jij ook zo'n laffaard die niet zou helpen |
Citaat:
Een beetje de schrik om te reageren is , of je geen 7 of 20 moslims rond je heen krijgt als je reageerd . Zij zwermen uit als een bijen aanval , zelfs naar de politie , is dat de schrik en de reden waarom westerlingen niet ageren ? |
Citaat:
Het ging toch niet over verkrachting? |
Citaat:
|
Citaat:
Met die gastjes, zeker in een donkere straat, weet je niet waar het bij kan blijven. Onvoorspelbaarheid. Snap je? Zoals die discussie over verweer in huis, maar dan op straat. |
Citaat:
Met die gastjes, zeker in een donkere straat, weet je niet waar het bij kan blijven. Onvoorspelbaarheid. Snap je? Zoals die discussie over verweer in huis, maar dan op straat. |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be