![]() |
geaardheid in een oogopslag te achterhalen
http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20120806_202
Bij bepaalde mannen kan je het niet alleen aan de pupillen zien maar ook aan een verwijde lichaamsholte 8-) |
Dus 'bij de jacht' altijd een vergrootglas op zak hebben..... 8-)
|
Citaat:
Citaat:
Maar betekent dit dan dat een vrouw �*ltijd een man de eerste stap voor contact moet laten zetten? Kwestie van te vermijden dat ze in het omgekeerde geval zich opdringt aan een andersgeaarde? :-) |
Voor mijn part wel, mij kan het niet schelen wie "de eerste stap zet", zolang ze maar wat geld op den toog legt voor een rondje.
|
Legt 1 cent op tafel.
|
Citaat:
8-) |
Citaat:
Gisteren in de winkel, ik -kreeg de rekening voorgeschoteld van 23 euro 66 cent. Ik zoek in de portefeuille en leg als eerste het ene cent. "Dit heb je al" zeg ik erbij. Dan de vijf cent. 10 cent, dan 50 cent, 3 euro en dan t briefje van 20 euro.:-D |
Citaat:
Goede kleurconcentratie, open aan de rand met een kleine evolutietoets. Genuanceerde neus. Stevige smaak met sauvignonaccent en iets te stevige finale. Moet passen bij gekorst rundvlees. Young Charly: 23,66 euro. Zuiplap. :-) |
Citaat:
|
Citaat:
En handiger dan liggen knoeien met koperdraad rond penissen. |
Laatst was er toch ook een onderzoek waaruit bleek dat ordinaire mensen op een "statisch significante" wijze gewoon aan de gezichtsvorm de seksuele geaardheid van homo's kunnen aflezen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be