Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Meisjes zwaar mishandeld door allochtone jongeren (https://forum.politics.be/showthread.php?t=174883)

Savatage 7 augustus 2012 15:51

Meisjes zwaar mishandeld door allochtone jongeren

Twee meisjes van 18 en 15 zijn vrijdagochtend ernstig mishandeld door twee Marokkaanse jongens in het uitgaansgebied van Hilversum.

De meisjes weigerden de twee jongens een sigaret te geven. De vriendinnen hadden net uitgaansgelegenheid G-Spot verlaten. De Marokkanen gingen door het lint en begonnen de meisjes af te tuigen. Het jongste meisje hield zelfs een gebroken been over aan het geweldsincident.

Het is niet de eerste keer dat er zware mishandelingen plaatsvinden in het uitgaansgebied. Volgens De Telegraaf hebben allochtone jongeren met bedreigingen, verwensingen en agressie een no go area gecreëerd aan de Groest. Zo werd in mei een 30-jarige Zweed bijna doodgetrapt en trapten Marokkaanse jongeren begin april twee mannen het ziekenhuis in.

Link: http://www.powned.tv/nieuws/binnenla...eld_in_hi.html

In het kader van de recente artikelen over arrogantie tegen vrouwen (http://www.standaard.be/artikel/deta...052&word=femme) lijkt dit artikel me wel een thread waard. Ook in Nederland worden (jonge) vrouwen de laatste tijd meer en meer geconfronteerd met geweld van allochtone mannen.

Восход-1 7 augustus 2012 15:52

Het leger inzetten. Vuur openen op iedere groep van meer dan 2 mensen.

Multipus 7 augustus 2012 16:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 (Bericht 6267029)

Dus het is de schuld van de meisjes?

Savatage 7 augustus 2012 16:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Multipus (Bericht 6267050)

Och, onze Rus zijn simplistische logica. Ergens misinterpreteert hij een mogelijke oplossing die één enkele forummer voorstelt en vervolgens veralgemeent hij dat tot de enige mogelijke oplossing voor de problematiek. Vergelijk het wat met een kindje van 3 jaar dat iets misverstaat en dat dan hard blijft roepen.

Восход-1 7 augustus 2012 16:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Multipus (Bericht 6267050)

Waar zeg ik dat?

Multipus 7 augustus 2012 16:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 (Bericht 6267061)
Waar zeg ik dat?

Waar lees jij dat?
U begrijpt geen interpunctie?

Kallikles 7 augustus 2012 16:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 (Bericht 6267061)
Waar zeg ik dat?

Het is hier de beerput hé: het is niet omdat je iets niet zegt, dat men je het niet in de mond mag leggen...

Liegen en lasteren, er zal altijd wel iets van blijven hangen, is het devies van de beerputlui.

Восход-1 7 augustus 2012 16:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles (Bericht 6267097)
Het is hier de beerput hé: het is niet omdat je iets niet zegt, dat men je het niet in de mond mag leggen...

Liegen en lasteren, er zal altijd wel iets van blijven hangen, is het devies van de beerputlui.

Juist, en het omgekeerde geldt ook: als men zegt iets niet te zijn of gezegd te hebben, dan beweren zij toch van wel.

Kallikles 7 augustus 2012 16:39

Wat de daders betreft: het kan mij niet schelen of dat Marokkanen, Bataven, Afghanen of Chinezen zijn. Blijkbaar hebben die essentiële waarden van elk menselijk samenleven niet onder de knie. Met mannen die zo'n gedrag vertonen, is geen samenleven mogelijk, niet in Marokko, niet in België, niet in Nederland. Ik pleit dan ook voor heropvoedingskampen naar het model van het Japanse penitentiaire stelsel. De criminaliteit is er veel lager dan ons, precies door die heel andere aanpak van het gevangeniswezen. Bij ons produceert de gevangenis enkel nog meer criminaliteit.

Kallikles 7 augustus 2012 16:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 (Bericht 6267107)
Juist, en het omgekeerde geldt ook: als men zegt iets niet te zijn of gezegd te hebben, dan beweren zij toch van wel.

Inderdaad: als je ontkent, dan is dat het beste bewijs dat je schuldig bent! 8-)

SDX 7 augustus 2012 16:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage (Bericht 6267060)
Och, onze Rus zijn simplistische logica. Ergens misinterpreteert hij een mogelijke oplossing die één enkele forummer voorstelt en vervolgens veralgemeent hij dat tot de enige mogelijke oplossing voor de problematiek. Vergelijk het wat met een kindje van 3 jaar dat iets misverstaat en dat dan hard blijft roepen.

Misinterpretatie, komt wel meer voor indien je de finesses van 'n taal niet kent.

Hier iets dat nìet ge-misinterpreteerd kan worden.

Smijt ze buiten!

Beerput èh?

Waarom wentelen de superieure moreel-hogere gutmenschen zich er toch steeds zo graag in?

smiley 7 augustus 2012 17:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles (Bericht 6267112)
Wat de daders betreft: het kan mij niet schelen of dat Marokkanen, Bataven, Afghanen of Chinezen zijn.

Bij Chinezen of Bataven komt dat gedrag niet voor.

Citaat:

Blijkbaar hebben die essentiële waarden van elk menselijk samenleven niet onder de knie. Met mannen die zo'n gedrag vertonen, is geen samenleven mogelijk, niet in Marokko, niet in België, niet in Nederland. Ik pleit dan ook voor heropvoedingskampen naar het model van het Japanse penitentiaire stelsel.
Ik ben al blij dat je dit keer niet voor een islamitische opvoeding pleit. Een westerse opvoeding, meer is er niet nodig. Voor de 'verrijking' lag de criminaliteit in ons land 70% lager.

Citaat:

De criminaliteit is er veel lager dan ons,
Men heeft daar dan ook niet te maken met jihadis. Japan is niet zo multiislamcul.

F.B. 7 augustus 2012 17:45

Blijkt een nationale sport te worden in nederland

Weer vrouw mishandeld na stapavond

andev 7 augustus 2012 17:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 (Bericht 6267029)

Hoe grappig!
Aanzetten tot geweld wordt hier niet getolereerd.

Восход-1 7 augustus 2012 17:55

Oproep tot genocide gerapporteerd.

suqar_7loe 7 augustus 2012 17:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 (Bericht 6267293)

Goed zo!

andev 7 augustus 2012 17:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles (Bericht 6267112)
Wat de daders betreft: het kan mij niet schelen of dat Marokkanen, Bataven, Afghanen of Chinezen zijn. Blijkbaar hebben die essentiële waarden van elk menselijk samenleven niet onder de knie. Met mannen die zo'n gedrag vertonen, is geen samenleven mogelijk, niet in Marokko, niet in België, niet in Nederland. Ik pleit dan ook voor heropvoedingskampen naar het model van het Japanse penitentiaire stelsel. De criminaliteit is er veel lager dan ons, precies door die heel andere aanpak van het gevangeniswezen. Bij ons produceert de gevangenis enkel nog meer criminaliteit.

Moet ik je hier toch eens gelijk geven!
En gezien dat het meestal geen Chinezen of Bataven zijn maar Marokkanen moeten ze gemakkelijker gelokaliseerd en opgepakt kunnen worden.
Onze gevangenissen produceren nog meer criminaliteit, juist. Maar is de oplossing elk stuk onbenul daar aan 500 of 5000 euro per dag "een passende heropvoeding" te geven?
Ze het land uitschoppen zou veel goedkoper moeten zijn, en natuurlijk eerst stoppen met dat "ze zijn Belg" als dat zich enkel beperkt tot een woordje op hun pas. Hun ocmw-toegang...

manta 7 augustus 2012 17:59

Leegstaand pand kado doen aan wat motorvrienden. Die kunnen daar een clubhuisje/caféétje van maken en gedaan met de zever.

andev 7 augustus 2012 18:00

Citaat:

Nog grappiger...en zieliger.

Multipus 7 augustus 2012 18:00

Citaat:

Tot welk ras of religie behoort "vreemd gespuis" ?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be