![]() |
Mannen
Je zit gezellig saam,met vrienden en,of familie,en opeens tijdens een gesprek zegt een van de mannen van het gezelschap:Wat zouden de vrouwen zonder mannen zijn?.Ik ben daar toch even over gaan nadenken.Kunnen vrouwen dan geen vuilnisbakken buiten zetten,geen video programmeren,geen land besturen?.Is het belangrijkste van mannen niet hun zaad,en wat gebeurt er als de wetenschap er in slaagt geMANipuleerd zaad aan te maken zonder man?.Hebben mannen al niet genoeg onheil gesticht?.Dictators,massamoordenaars,oorlogsmisdad igers,pedofielen.Is het geen tijd dat vrouwen de macht overnemen van de falende mannen?.
|
Ze hebben wel geld...
|
Citaat:
|
Vrouwen vormen de meerderheid, en zeker bij de meerderjarigen. In principe zouden ze makkelijk de democratische macht kunnen overnemen. Maar realistisch gezien zijn de meeste vrouwen gewoon niet geïnteresseerd in wat verder ligt dan hun persoonlijke levensbubbel.
|
Citaat:
Omdat vrouwen in een mannenwereld leven.Omdat mannen vrouwen zo hebben gekneed. |
Citaat:
Hier spreekt iemand met kennis van zaken, dat zie je meteen. |
Citaat:
Hoe bedoeld u?. |
Citaat:
We hebben parspro nodig, zij weet van wanten... Mijn stem heeft ze! |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik was even vergeten dat ik in K&K zat. Wat ik eigenlijk bedoelde was: GO MAKE ME A SANDWICH LOL |
Ze zijn liever bezig met kookprogramma's en Dolce & Gabbana.
|
Citaat:
Begint op 'n bepaalde leeftijd... NOT EVEN IN YOUR WILDEST DREAMS, WITHOUT LOL! |
Citaat:
:thumbsup:Als man zijnde. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Yes.Mannen hebben er door de eeuwen heen een boeltje van gemaakt.Mannen zijn verantwoordelijk voor de miljoenen doden die gevallen zijn. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be