![]() |
De Derby Der Lage Landen. Wat denken we ervan?
Woensdag is het zover, België-Nederland (foebal, speciaal voor SDG :mrgreen:). Laat hier uw prognoses, tactische bespiegelingen, enzovoorts los. Uiteraard gaan we dit pollen...
|
Ik zal aftrappen met een typisch Belgisch antwoord. Het zal moeilijk worden (voor Oranje). Op papier is de selectie van de Rode Duivels zeker niet minder, alleen hebben ze het tot nu toe nooit laten zien in interlandverband. En Nederland heeft een bedroevend EK achter de rug, maar misschien is er het 'Van Gaaleffect'.
|
Goed dat je erbij zet dat het over foebal gaat, want bij het woord 'derby' dacht ik even aan een paardenrace.
|
Citaat:
|
Nederland nog een paar maatjes te sterk voor de Rode Duivels. veel zal afhangen van de inzet van de spelers, gaan de Nederlanders zich kunnen motiveren na het WK of gaan ze zich toch willen tonen aan de nieuwe coach?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vermaelen en Vertonghen zijn uiteraard zeer goed, maar net niet wereldtop. En op internationaal niveau is dat nodig. |
Ik zie ze nog wel winnen........:-D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is iig een tijd geleden, dat ze zo aan elkaar zijn gewaagd; beide elftallen zouden kunnen winnen.
|
Ik denk dat Nederland wint, zolang de haat niet te veel de kop op steekt.
|
Citaat:
Maar het is een oefenwedstrijd. En dan nog vlak na het begin van de competities. Ik verwacht er niet te veel van. |
Citaat:
|
Belgie - holland...altijd goeie sfeer..jammer dat ik er niet kan bij zijn...
|
Ik hoop dat de Belgische ploeg dik op z'n kloten krijgt.
|
Hopelijk hakken de Roze Duivels de Kezen in de pan !
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be