Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Witten stammen af van albinos (https://forum.politics.be/showthread.php?t=174997)

Egmond Codfried 10 augustus 2012 15:57

Witten stammen af van albinos

Whites come out of albinos. All Black people who are aware off this instantly see the resemblance of whites and albinos. Darker whites are perceived as mixed with darker peoples, so they may tan. The fact that whites today so totally irrational reject this truth, shows them to be f ucked up, by what had happened many centuries ago: they were ruled and oppressed by Blacks, who kepth them like cattle and shoe leather. That's why they are so full of hatred and cannot be engaged in a normal rational discussion: ever. They are more likely to shoot us dead, that sit down for a talk.

Klein Licht 10 augustus 2012 16:12

Aligator 10 augustus 2012 16:12

rassentheorie

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried (Bericht 6272557)
Whites come out of albinos. All Black people who are aware off this instantly see the resemblance of whites and albinos. Darker whites are perceived as mixed with darker peoples, so they may tan. The fact that whites today so totally irrational reject this truth, shows them to be f ucked up, by what had happened many centuries ago: they were ruled and oppressed by Blacks, who kepth them like cattle and shoe leather. That's why they are so full of hatred and cannot be engaged in a normal rational discussion: ever. They are more likely to shoot us dead, that sit down for a talk.

Hmm hmm, ik ben niet akkoord. Vroeger was iedereen wit, maar er waren er die niet graag werkten en liever op het strand gingen liggen om te bruinen. Generatie na generatie luiaarden bleven aldus in de zon liggen, en door de eeuwen heen, werden zij van wit volledig pekzwart.
De Gelen, dat komt omdat zij altijd veel citroenen gegeten hebben.
De Roden, dat zijn jagers, die hebben steeds veel rood vlees gegeten, en daarom zijn zij rood.

Egmond Codfried 10 augustus 2012 16:13

Shaun Ross, albino model. Albino's zijn normale mensen die een sun block nodig hebben, maar verder op alle fronten kunnen functioneren. Door te stellen dat witten een gefixeerde albino natie vormen is dus geen belediging aan witten. Maar hiermee wordt ook vastgesteld dat witten onmogelijk superieur zijn aan zwarten, want ze komen uit Zwarten.

http://www.bing.com/images/search?q=...ss&FORM=HDRSC2

Egmond Codfried 10 augustus 2012 16:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht (Bericht 6272586)

Wat wil je ons hiermee duidelijk maken?

Aligator 10 augustus 2012 16:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried (Bericht 6272588)
Shaun Ross, albino model. Albino's zijn normale mensen die een sun block nodig hebben, maar verder op alle fronten kunnen functioneren. Door te stellen dat witten een gefixeerde albino natie vormen is dus geen belediging aan witten. Maar hiermee wordt ook vastgesteld dat witten onmogelijk superieur zijn aan zwarten, want ze komen uit Zwarten.

En diamant komt uit steenkool. En is toch veel meer waard.
Witten zijn diamanten voor de mensheid. Zwarten de steenkool.:-)
Daarmee wil ik niet zeggen dat steenkool minderwaardig is. Dat is het juiste woord niet. Steenkool is heel nuttig, en het is de beginvorm van wat later , op een mooie dag, véél later, diamant zal worden.
Snap je ?;-)

Dionysus 10 augustus 2012 20:32

Neen, Egmondje

De genetica van albino's en gewone pigmentatie is zeer verschillend, en er komen aparte regulatorische genen voor bij witten die niet bestaan bij zwarten. Ook is er bewijs dat de verschillende lichte huidskleuren (aziatisch- Europees) apart geëvolueerd zijn.

Je hypothese is weer eens gesteund op je racisme tegen witten en niet op genetica. Maar we kennen je onderhand wel.

Xenophon 10 augustus 2012 21:47

Egmond, laat u door de witten hier niet op stang jagen.

MaGNiFiCaT 11 augustus 2012 09:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried (Bericht 6272557)

Ik ging net dit topic rapporteren als zwaar racistisch, maar ik zie nu dat Egmond intussen alweer verbannen is.....

Koenraad Noël 11 augustus 2012 10:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT (Bericht 6273782)
Ik ging net dit topic rapporteren als zwaar racistisch, maar ik zie nu dat Egmond intussen alweer verbannen is.....

Ik ben blij dat mijn melding schijnbaar een verschil heeft gemaakt. :-D

Hopelijk blijft hij nu wat langer weg.

Nietzsche 11 augustus 2012 10:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Noël (Bericht 6273804)

Waarom mag hij uberhaubt telkens terug komen?

NieuwNoors 11 augustus 2012 13:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 6273805)
Waarom mag hij uberhaubt telkens terug komen?

Ik begrijp dat ook niet. Egmond moet zowat de kampioen "wie kreeg de meeste bans" zijn.

Supe®Staaf 11 augustus 2012 13:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Noël (Bericht 6273804)

Amai!
Dat valt me van u echt zwaar tegen.
Censuur bekomen en er fier op zijn ook nog.
Was het te moeilijk om Egmond argumentatief te counteren?
Citaat:

Zal ik u het gebruik van de negeerfunctie uitleggen vooraleer ge nog censuurslachtoffers maakt?

mkb 11 augustus 2012 13:50

Oei, Egmond is verbannen door de racistische moderators. De nieuwe holocaust is begonnen. :lol:

Koenraad Noël 11 augustus 2012 13:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf (Bericht 6274134)
.

Problemen?

Supe®Staaf 11 augustus 2012 14:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Noël (Bericht 6274144)
Problemen?

Met dat bangedoe?
Enorm.

Munglik 11 augustus 2012 14:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf (Bericht 6274148)
Met dat bangedoe?
Enorm.

Zal je hem missen?

Koenraad Noël 11 augustus 2012 14:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf (Bericht 6274148)
Met dat bangedoe?
Enorm.

Blij dat te horen. Ik zal mijn meldingsactiviteit verdubbelen.

Supe®Staaf 11 augustus 2012 14:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Munglik (Bericht 6274149)
Zal je hem missen?

Neen, maar het is iets principiëels.

Koenraad Noël 11 augustus 2012 14:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf (Bericht 6274151)
Neen, maar het is iets principiëels.

Natuurlijk, je bent objectivist, daarom dat ik je ergernis als positief teken opneem.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be