Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   BHV - 5 minuten tijd ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=17502)

Tegendradigaard 7 juli 2004 10:33

Hoe zit het eigenlijk met die splitsing van BHV waar ALLE Vlaamse partijen ONMIDDELIJK NA DE VERKIEZINGEN werk van gingen maken ?

De verkiezignen zijn nu al bijna 4 weken geleden geweest en voor zover ik weet is er in het FEDERALE parlement (daar moet het gebeuren) nog niets te horen of zien geweest van de nietkut- en de kutpartij (volgens Van de Lanotte).

Nochtans ging het maar 5 minuten duren volgens iedereen VOOR de verkiezingen.

Hebben ze nu al die tijd nog geen 5 minuten tijd gevonden ?

Griffin 7 juli 2004 10:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
...

Hmm, is dat een federale bevoegdheid? Die 5 minuten was niet voldoende om de Walen te overtuigen? 't Zal ons geld gaan kosten? :? (Of een uitbreiding van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest?)

Raven 7 juli 2004 10:37

Oh nee!

Heeft het CD&V en dat N-Va bestuur dan alweer haar kiezers bedrogen? :P

:twisted:

Dosz 7 juli 2004 11:28

1 minuut duurt 2592000 seconden :mrgreen:

Philips Inc. 7 juli 2004 12:16

Het is vakantie hé mannen ...

Spolpoel 7 juli 2004 13:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Hoe zit het eigenlijk met die splitsing van BHV waar ALLE Vlaamse partijen ONMIDDELIJK NA DE VERKIEZINGEN werk van gingen maken ?

De verkiezignen zijn nu al bijna 4 weken geleden geweest en voor zover ik weet is er in het FEDERALE parlement (daar moet het gebeuren) nog niets te horen of zien geweest van de nietkut- en de kutpartij (volgens Van de Lanotte).

Nochtans ging het maar 5 minuten duren volgens iedereen VOOR de verkiezingen.

Goed dat je dit nog eens op de agenda zet. Hopelijk leest Seba het, zodat hij het nog eens in herinnering kan brengen aan zijn partijvoorzitter die NIET in een Vlaamse Regering zou stappen zolang de splisting niet rond was. Waarom blijft Leterme zijn botten afdraaien om een regering te vormen mits de splitsing er toch niet aankomt? Uit christelijke gedienstigheid? Of uit typische tjevenhypocrisie? :mrgreen:

Herman Desmedt ©HD 7 juli 2004 13:38

Kan er eens iemand de heren politici duidelijk maken dat elk verder uitstel van die splitsing stemmen oplevert voor het VB ?
Misschien hebben ze daar oren naar ?

Thefraglord 8 juli 2004 21:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herman Desmedt ©HD
Kan er eens iemand de heren politici duidelijk maken dat elk verder uitstel van die splitsing stemmen oplevert voor het VB ?

Dit is weer typisch afgeven op het VB, ik denk dat ook andere partijen hier hun stemmetje van zullen krijgen.

Cyperken 8 juli 2004 21:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thefraglord
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herman Desmedt ©HD

Dit is weer typisch afgeven op het VB, ik denk dat ook andere partijen hier hun stemmetje van zullen krijgen.

dat denk ik niet...mensen vergeten namelijk niet snel.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be