![]() |
Ik ben in een verkeerde tijd geboren.
Liever was ik rond 1875 geboren.
En dan zou ik rond 1900 een wandeling naar de uitgestrekte heide kunnen maken. ![]() ![]() |
Is dat dezelfde plek als 100 jaar geleden ?
Ik besta nog geen 30 jaar en op die korte periode is heel mijn omgeving al veranderd. |
![]() Niet zo super veel verschil. :) |
Ik heb me er altijd over verwonderd dat diegenen die zo graag in een vroeger tijdperk zouden willen hebben geleefd, denken dat ze niet iemand zouden zijn geweest die in de onderste laag van de maatschappij leefde..... 8O
Om maar iets te noemen : http://www.daens.org/index.php?optio...d=15&Itemid=21 ('t is wel ietske later, maar 't geeft toch goed weer wat ik bedoel, niet ? ;-) ) Maar inderdaad, de landschappen op den buiten waren veel schoner dan de meeste nu, da's waar......en da's dan ook wat je bedoelt ? 8-) |
Citaat:
Ik had dan herder kunnen worden en onder het hoeden van de schapen het lied "Op de grote stille heide" kunnen zingen. Het is pas goed mis gegaan met de bevolkingsaanwas na WO II. ![]() |
Laarder Waschmeer rond het jaar 2000.
Bodem afgegraven omdat deze vervuild zou zijn. wat ook wel klopt! ![]() en 2012 ![]() Spoorstraat ![]() ![]() |
Ik ben een jaar of 50 te vroeg geboren.
|
Citaat:
Uhhhhhhhhhh :oops:....hier klopt iets niet. |
Ongeveer dezelfde locatie. 1955 en 2009.
Beiden iets met oude auto's. ![]() ![]() |
Ik ben wel benieuwd naar pakweg 2158
|
Dat denken schlagerzangers/zangeressen ook.:mrgreen:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben relatief tevreden over de tijd waarin ik geboren ben, ondanks mijn romantische mijmeringen over het verleden.
|
Citaat:
|
Mocht ik kunnen kiezen, geboren worden rond 1910 zou me aanspreken. Als twintiger de fantastische jaren '30 kunnen meemaken... :-D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be