![]() |
De peren van de paus
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Ik heb die in 't echt gezien, in het foltermuseum in San Gimignano. :-)
Echt wel de beste eruit. Ook een ijzeren maagd, een sarcofaag met spikes erin (die net de vitale organen misten), en alle mogelijke toestellen om elk ledemaat uit te rekken, breken, knellen, vermorzelen of door te prikken. Gruwelijk fascinerend. |
Citaat:
Na de verkiezing werd de paus in een speciale stoel waarvan de onderkant open was, over de kardinalen gedragen en deze spraken de gevleugelde woorden "testiculos habet et bene pendentes" http://www.authorsden.com/categories...id=17&id=56249 |
Citaat:
|
Citaat:
Nog niet zo heel lang geleden... ![]() |
|
Wasda ? Swastika peren?
|
Citaat:
|
Dus daar komt van " daar heb ik mijn peren mee gezien "
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als den beul in uwe nek hijgt en zegt " we zullen u eens een peer stoven" dan weet ge hoe laat het is!
|
Hoeveel geld ik niet zou geven om zo twee van die dingen gelijktijdig in de neusgaten van Hete Roger V.G te mogen aandraaien. Of een tsjeefke is ook al goed. Servais... Servais zou daarvan kunnen genieten, masochistisch als ie is.
Danneels zal misschien ineens zo seniel niet meer zijn bij de volgende ondervraging. "wa gaat't zijn, Grotvriend Bordeels? Spreken is zilver, zwijgen is kut met peren." |
Citaat:
|
Al die agressie, moeite, vetzakkerij en gevoelens. Dat heb je daar toch niet nodig.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be