![]() |
Moeten zij die over belastingdruk klagen, niet eerst eens hun belastingen betalen?
Het is tegenwoordig bon ton om te klagen over de belastingdruk in België (hoewel die qua return tot de laagste ter wereld behoort).
Maar moeten zij die daarover zoveel klagen niet eerst eens hun belasting leren betalen? Nu ontduiken ze die massaal, niet een paar honderd miljard ofzo, maar biljoenen (zie: De rijken verbergen 21 tot 32 trillion US$ (dus niet een paar honderd miljard ofzo) ). Laten we de pakkans eens verhogen van 0.1% tot 1%. Ze zullen dan wellicht anders piepen. |
De echte rijken ga je nooit pakken, en het is echt niet met dat beetje centen dat je de begroting gaat rondkrijgen hoor. Degenen die klagen zijn de 99,99% kleine zelfstandigen die 34% vennootschapsbelasting op hun kop krijgen + 32% sociale zekerheidsbijdragen bovenop de lonen. Maar die dus wel als grote fraudeurs behandeld worden.
|
Citaat:
-De pakkans voor het volkje foefelaars dat je hier vermeldt is 0.1% Laten we dat nu eens verhogen tot 1% voor beide categorieën. Waarom hebben jullie daar zo'n schrik van? |
Citaat:
|
Citaat:
Toon jij eens aan dat de pakkans hoger ligt dan 0.1%. Veel geluk. |
Citaat:
|
Citaat:
Negeer de klachten van kleine zelfstandigen en binnen een paar jaar zijn er geen meer. Dan betaald iedereen evenveel belastingen (0%) Er is dan immers geen geld meer om te belasten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.nieuwsblad.be/article/det...20813_00257610 ze kunnen de lasten op de rommel die ze produceren niet meer betalen mvg |
De kans dat C2C iets zinnig zegt, lijkt me nog kleiner dan zijn eigen berekening dat een 'echte rijke' gepakt wordt. In het beste geval 0,1% dus. Allé dat is eigenlijk het slechtste geval - ideaal valt hij onder zijn eigen Nul-komma-Nul berekening.
|
Oei - heb ik te weinig de letter 'l' gebruikt?
|
Citaat:
Of te weinig liefde gekregen van je hippie ouders ? Aandachtshoer ! (mijn verontschuldigingen naar de dames die actief zijn in de prostitutie) |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be