![]() |
BMW 3 serie staat het vaakst met panne in de garage.
|
Typisch Brits: een 3 cabrio kost gemiddeld slechts 14 pond reparatiekosten per jaar maar daar wordt een punt van gemaakt. De veel duurdere Discovery staat gemiddeld langer in de garage en kost 36 pond aan reparaties maar dat is slechts 'minor'...
http://www.which.co.uk/news/2012/08/...-on-it-292261/ |
Citaat:
Citaat:
|
Iedereen meet op een andere manier. Zo komen Dekra, Adac, TÜV,... vaak tot andere conclusies.
Globaal is er een lijn in te trekken: Japan rules, Duitsland doet het ook goed en de Franse auto's doen het niet zo goed. Maar elke auto kan een lemon car zijn... Die kans is waarschijnlijker als je auto net achter het personeelsfeestje van de fabriek gemaakt is. |
Citaat:
|
Citaat:
Ne meundag morgen of ne vraidag avond. |
Citaat:
Zo had Rover, eens een gerespecteerd Brits merk, aan het eind van haar bestaan een type dat extreem gevoelig was voor diverse storingen. ![]() |
Citaat:
Ik dacht dat dit eerder Duits was. De Duitsers gebruiken de term Montagsstück. Monday car heb ik eerlijk gezegd nog nooit gehoord. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
German, English , je krijgt de foto ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Nu dat ik een bedrijfswagen heb staat die ook meer in de garage dan toen ik er nog geen had, en toen had ik een defender, en daar was vanalles mis mee, ni te geloven. In de winter was mijn chauffage kapot, maar ik heb mijn raam gewoon ontdooid met de gasbrander. Nu met mijn Toyota ga ik naar de garage als de A/C knop niet meer werkt. En dan gebruik ik die zelfs niet, want dan krijg ik een snotvalling. Of andere ruitenwissers, garage. Olie, eens per jaar 4 bussen gaan halen bij de garage, maar dat rekenen ze als onderhoud. Een bordurreke geraakt (ietske te rap gereden) garage om de ophanging te laten chekken. |
Citaat:
|
Citaat:
http://skeptics.stackexchange.com/qu...-lower-quality Blauwe maandag Blue monday Monday morning blues |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be