Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Vandaag is Rood! Doe mee aan de duiveluitdagingen! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=175136)

HOUZEE ! 14 augustus 2012 23:03

Vandaag is Rood! Doe mee aan de duiveluitdagingen!

Vlamingen, Brabanders en Limburgers!,

Belgen!

Op 15 augustus spelen de Rode Duivels een vriendschappelijke match tegen de Nederlanders. De Rode Duivels dagen iedereen uit om de route van de Nederlanders, of beter, heel België, rood te kleuren. :-P Denk aan rode vlaggen, rode ballonnen, roodgeverfde schapen ... Hoe gekker, hoe liever.

http://www.youtube.com/watch?v=H1lDQ...layer_embedded

Natuurlijk doet ook politics.be mee aan dit hele gebeuren!! :-P

Laat het hier morgen voor één keer rood zien zoals het nog nooit rood heeft gezien en steun onze nationale helden! Heden woensdag wordt een memorabel dag voor ons nationale elftal en samen hakken we die stom ollanders in de pan! :twisted:

vandaag is rood!

Bokkenreyder 14 augustus 2012 23:08

Ik steun het voetbal. Het zal me worst wezen of het belgen of hollanders of hottentotten zijn. Ik geniet van het spel zelf en supporter voor de ploeg/ speler die het beste spel op de mat legt. Ik was een fervente fan van Juan Lozano, Preben Larsen en Pâr Zetterberg. Ik heb genoten van Kevin De Bruyne in de play-offwedstrijden vorig seizoen.
Moge de besten straks winnen.
Rood of oranje kan me op dat moment geen barst schelen.

SDG 14 augustus 2012 23:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! (Bericht 6280272)

Belgen!

Op 15 augustus spelen de Rode Duivels een vriendschappelijke match tegen de Nederlanders. De Rode Duivels dagen iedereen uit om de route van de Nederlanders, of beter, heel België, rood te kleuren. :-P Denk aan rode vlaggen, rode ballonnen, roodgeverfde schapen ... Hoe gekker, hoe liever.

Laat het hier morgen voor één keer rood zien zoals het nog nooit rood heeft gezien en steun onze nationale helden! Heden woensdag wordt een memorabel dag voor ons nationale elftal en samen hakken we die stom ollanders in de pan! :twisted:

vandaag is rood!

En dat voor een stom vriendschappelijk matchke, zeg. Precies alsof het de finale van het WK is... :roll:

HOUZEE ! 14 augustus 2012 23:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDG (Bericht 6280282)
En dat voor een stom vriendschappelijk matchke, zeg. Precies alsof het de finale van het WK is... :roll:

Een match tegen Holland is een staatszaak mn beste!

Uiteraard spelen hier nog een beetje de gevoelens mee van de onderdrukking van 15-30

SDG 14 augustus 2012 23:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! (Bericht 6280283)
Een match tegen Holland is een staatszaak mn beste!

Uiteraard spelen hier nog een beetje de gevoelens mee van de onderdrukking van 15-30

Ach ja, ik snap het al. De tegenstander morgen is immers de Eeuwige Jood... pardon, ik bedoel Ollander.

mkb 14 augustus 2012 23:51

Uit het forumreglement:
Citaat:

We vragen dat iedereen zoveel mogelijk de standaard lettergrootte gebruikt. Ook het gebruik van rood (zeker in volledige teksten) zien we liefst beperkt, gezien we die kleur liefst voor onszelf reserveren om makkelijk de aandacht te vestigen op onze tussenkomsten. Een spaarzaam gebruik van een occasionele 'eye-catcher' kan echter getolereerd worden.

Scherven A. Mok 15 augustus 2012 06:45

[haatsmurf]Bweik foebal beurchff[/haatsmurf]

Libro 15 augustus 2012 07:26

Hup Holland Hup!

Weezer 15 augustus 2012 08:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDG (Bericht 6280284)
Ach ja, ik snap het al. De tegenstander morgen is immers de Eeuwige Jood... pardon, ik bedoel Ollander.

Vergeef het hen, ze weten niet wat ze doen ;)

Supe®Staaf 15 augustus 2012 08:30

Doe geen moeite.
Na de match zien we vanzelf weer rood van schaamte.

Klojo eerste klas 15 augustus 2012 11:43

zwart groen oranjezeeblauw purper mauve beige.....allesbehalve rood vandaag:twisted:
Mijn vrouw is namelijk weer aan 't zagen omdat na die Olympiërs, nu weer die voetballers haar haar feuilleton doen missen...... :twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:

vrijevlaming 15 augustus 2012 11:44

voetbal is een achterlijke sport. Belgie is een achterlijk onland. Hopelijk winnen onze broeders de nederlanders, en liefst met zoveel mogelijk goals.

Libro 15 augustus 2012 12:06

OK, ik zal een vlag uithangen voor de Rode Duivels:

SDG 15 augustus 2012 12:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vrijevlaming (Bericht 6280601)
voetbal is een achterlijke sport. Belgie is een achterlijk onland. Hopelijk winnen onze broeders de nederlanders, en liefst met zoveel mogelijk goals.

FIFY ;-)

Schelfie 15 augustus 2012 14:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! (Bericht 6280272)

Belgen!

vandaag is rood!

De hollanders gaan ons toch weer eens stevig op ons gezicht laten gaan met minsten 3 - 0, dus wat maakt het uit...

Trouwens, ik zou dan eerder voor oranje supporteren dan voor die zeikstralen uit "ons" land.

koe de poing 15 augustus 2012 14:42

Voetbal, ik ben daar voor.

Lavox 15 augustus 2012 15:09

Nee man, ik kleur nog liever mijn haren oranje, de rest mag uiteraard ook deze kleur dragen.

Lavox 15 augustus 2012 15:16

Vele Belgen gaan zich bij een nederlaag (alweer) flink belachelijk maken. Lachen met de Ollanders op het EK, ook nu nog, hoog van de toren blazen, maar o wee als het straks zover is :-D Dat ze maar oppassen straks zijn zijn immers de arrogantie zelve. Nu ja in vele hun hoofd zal het altijd de Ollander blijven :twisted:

Als de Ollanders oranje kleuren, op een groot toernooi, dan is dat belachelijke onzin, als de Belgen alles rood kleuren (allee ja, proberen) voor een oefenpotje, dan is dat geweldig 8-)

Libro 15 augustus 2012 16:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Schelfie (Bericht 6280847)
De hollanders gaan ons toch weer eens stevig op ons gezicht laten gaan met minsten 3 - 0, dus wat maakt het uit...

Trouwens, ik zou dan eerder voor oranje supporteren dan voor die zeikstralen uit "ons" land.

Waarom noemt men ons nationaal elftal eigenlijk de Rode Duivels? Was ik de duivel, ik lachte me een breuk.

Lavox 15 augustus 2012 19:43

Wat een idioten, respectloos boe-geroep bij dit volkslied!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be