Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Anti-islam racisme = nazisme (https://forum.politics.be/showthread.php?t=175144)

KAHRAMAN Yücel 15 augustus 2012 12:00

Anti-islam racisme = nazisme

Ik lees hier en in krantenberichten heel vaak dat de Vlamingen oproepen om hun ogen te openen tegen de moslims en de vreemdelingen. Ik zie verdomd veel gelijkenissen met de nazi tijd. Ze proberen zelfs moslims en vreemdelingen te beschrijven als nazis, is dat niet om het eigen brutalisme te verschuilen? Is dat niet racistische takkiya?

mkb 15 augustus 2012 12:08

'T zijn allemaal rasieeeeesten zeg ik u.

Diego Raga 15 augustus 2012 12:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KAHRAMAN Yücel (Bericht 6280625)
Ik lees hier en in krantenberichten heel vaak dat de Vlamingen oproepen om hun ogen te openen tegen de moslims en de vreemdelingen. Ik zie verdomd veel gelijkenissen met de nazi tijd. Ze proberen zelfs moslims en vreemdelingen te beschrijven als nazis, is dat niet om het eigen brutalisme te verschuilen? Is dat niet racistische takkiya?

Probeer eerst zelf eens je ogen te openen voor de naziberichten in je koran, hypocriet die je bent.
Die haatsoera's schilderen ongelovigen af als minderwaardig, die op tijd en stond onderworpen, getuchtigt en desnoods gedood moeten worden.
Pleur dus maar op met je eigen takkyaleugens.
Pas als je zelf de moed hebt om de racistische inhoud van je geloof te bespreken met ongelovigen, kan je hier de verontwaardigde komen uithangen.

Of staan er soms geen haatsoera's in de koran ?

Snerror 15 augustus 2012 13:10

Moest het Vlaams Belang een boekje uitgeven met exact dezelfde woorden als de Koran, maar dan ongelovigen vervangen door moslims, werd de hele partij meteen verboden.

Zipper 15 augustus 2012 13:57

Citaat:

Ga eens een kijkje nemen in de vele Brusselse islam-wijken, en stel jezelf eens de vraag of die migratie die zo'n veertig jaar geleden begon, eigenlijk wel zo'n goed idee was. De vreemdelingen an sich zijn of waren het probleem niet, wel de religie die ze meebrachten. Wij hebben hier jaren gestreden om de invloed vh katholiscisme te breken, wat ons uiteindelijk ook is gelukt, je kan je dus wel voorstellen dat niemand hier stond te springen bij de intrede van een andere religie, die we ook zullen breken. Het zal nog wat tijd kosten, maar breken zal hij.

Schelfie 15 augustus 2012 14:01

De meest uitgeholde begrippen in de Nederlandse taal gebruiken in 1 zin. Sterk...

Trouwens nazi's hadden geen problemen met moslims. Enfin , toch veel minder dan met joden.

circe 15 augustus 2012 14:18

Citaat:

ge zou dat eens aan de moefti moeten vragen (je weetwel, de nonkel van Arafat), want die was dus wel héle dikke maatjes met den Dolf. Den Dolf was dus helemaal niet anti-islamitisch. Hoe kan je dan van de anti-islamisten veronderstellen dat zij neo-nazi zijn?

Klarekijk 15 augustus 2012 14:19

Citaat:

En is het geen nazi praktijk dat de islaam uitroept om te overheerden en alle ongelovigen te overtreffen.

Восход-1 15 augustus 2012 14:27

Waar rook is, is vuur.

F.B. 15 augustus 2012 14:45

Citaat:

Andersom: Moslims zijn de nazi's van deze eeuw. Trouwens moslims konden het heel goed vinden met de nazi's.

andev 15 augustus 2012 16:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 6280832)
Ga eens een kijkje nemen in de vele Brusselse islam-wijken, en stel jezelf eens de vraag of die migratie die zo'n veertig jaar geleden begon, eigenlijk wel zo'n goed idee was. De vreemdelingen an sich zijn of waren het probleem niet, wel de religie die ze meebrachten. Wij hebben hier jaren gestreden om de invloed vh katholiscisme te breken, wat ons uiteindelijk ook is gelukt, je kan je dus wel voorstellen dat niemand hier stond te springen bij de intrede van een andere religie, die we ook zullen breken. Het zal nog wat tijd kosten, maar breken zal hij.

De enige manier om dat onding die die lieden "islam" noemen te breken is diegenen die ermee staan te zwaaien buiten te zwieren! Dat zal meteen een verlossing zijn voor andere moslims die ook de pest hebben aan die zever maar op hun tellen moeten passen en voor hun leven vrezen zoals destijds in onze middeleeuwen en later met de machthebbers van Onze Moeder de Heilige Roomse Kerk zoals die hypocrieten werden genoemd!
We zijn ondertussen een paar eeuwen verder en de praatjes van de rovershoofdman uit de 7de eeuw, daar hebben we geen boodschap meer aan!
Niets met "godsdienstvrijheid" te maken want die gasten zijn juist het tegenovergestelde van wat je onder godsdienstvrijheid moet verstaan! Ze denken dat die enkel voor hun "godsdienst" bedoeld is...

andev 15 augustus 2012 16:20

Citaat:

Laat maar zitten.
De moslims (de gevaarlijken onder hen, en ze zijn met genoeg) zijn de nazi's van onze tijd. Zo simpel is het!
Alleen dachten de nazi's er niet aan om hetzelfde spelletje te spelen als de moslims en zichzelf als de slachtoffers te doen doorgaan zoals moslims nu!
Dat moet zowat de enige bevolkingsgroep zijn die nergens gewenst is en overal voor kabaal en herrie zorgt op onze planeet!
De vraag: noem een land waar de moslims in grote getale zijn binnengestroomd of gesijpeld die dit op termijn als een "verrijking" voor hun maatschappij beschouwen... is nog nooit en nergens positief + voorbeeld beantwoord!!!
Moslims zijn de laatsten die het woordje "nazisme" en "racisme" in de mond moeten nemen! Zij beantwoorden zelf het best aan de betekenis van die twee begrippen.
Je moet wel gek zijn om niet iets tegen de islam en een groot deel van hun aanhangers te hebben!

andev 15 augustus 2012 16:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 (Bericht 6280862)
Waar rook is, is vuur.

En het is in de moslimlanden en bijna-moslimlanden waar dat nu het meest te vinden is, rook, vuur en oorlogsslachtoffers! En wanneer de "vreemde troepen" verdwenen zullen zijn zullen ze gewoon elkaar blijven uitmoorden! Heb ik gelijk of heb ik gelijk?
Hoeveel doden en gewonden vandaag alweer in Syrië oa?

curseofdark 15 augustus 2012 16:33

Have you no sense of decency?
There were thousands of muslims that helped Europe and have died in WOII who fought against the nazis.

In my eyes those men are heroes.

Libro 15 augustus 2012 16:47

Citaat:

Geeuw-probeer eens iets nieuws man.

andev 15 augustus 2012 16:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door curseofdark (Bericht 6280978)
There were thousands of muslims that helped Europe and have died in WOII who fought against the nazis.

And there were quite some moslims who helped the nazis!
And we are not in 1940-45 but in 2012!
Could we say the nazis killed as many people as the moslims did during the last centuries en still now?
They are the new nazis now for the rest of the world!
Which country wants more moslims?

Libro 15 augustus 2012 16:51

Lapooh 15 augustus 2012 17:00

De achterlijke islam is zelf rasistisch en nazistisch. Welke kranten lees jij eigenlijk want ik lees daar nooit iets van ?

circe 15 augustus 2012 17:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door curseofdark (Bericht 6280978)

U bent grappig. Misschien eerst eens Nederlands leren alvorens te antwoorden?

Als U het over die drie marokkanen hebt die in Nederland gevonden werden: dit waren verdronken lieden die schipbreuk leden toen ze op weg naar engeland waren, vluchtend voor het oorlogsgeweld.

fotomateriaal over Hitler + de Moefti

if you want your informatin in English: be my guest

http://en.wikipedia.org/wiki/Haj_Amin_al-Husseini

Citaat:

During World War II he actively collaborated with both Nazi Germany and Fascist Italy, meeting Adolf Hitler personally and asking him to back Arab independence. He requested, as part of the Pan-Arab struggle, Hitler's support to oppose the establishment in Palestine of a Jewish national home. He was promised the leadership of the Arabs after German troops had driven out the British.[citation needed] He helped recruit Muslims for the Waffen-SS. At war's end, he came under French protection, and managed to slip away to Cairo to avoid eventual prosecution.

oops....

F.B. 15 augustus 2012 17:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lapooh (Bericht 6281009)
De achterlijke islam is zelf rasistisch en nazistisch.

Zo ook getuigen andere allo's van zonder islam achtergrond.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be