Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Duitse patriotten betogen bij salafistische haatmoskee (https://forum.politics.be/showthread.php?t=175236)

Mitgard 18 augustus 2012 19:55

Duitse patriotten betogen bij salafistische haatmoskee

Een vijftigtal militanten van een kleine patriottische groepering heeft met een karikatuur van de profeet Mohammed uitgepakt voor een moskee die in Berlijn geldt als een salafistisch bolwerk, zo heeft een journalist van het Franse persbureau AFP bericht.
Op een bord van de organisatie Pro Deutschland stond ook "halt aan de islamisering!". De militanten willen dit weekeinde meerdere van dit soort acties voeren.
De ordediensten waren massaal aanwezig aan het religieus bouwwerk in de volkswijk Wedding, terwijl 150 volksverraders en extreemlinks tuig een tegenbetoging op het getouw zetten.

Er zijn kennelijk nog mensen die Europese beschaving de moeite waard vinden om te beschermen.

zonbron 18 augustus 2012 20:53

Een mooie en gedurfde actie ! :thumbsup:

Ondertussen kennen we die salafisten reeds heel wat beter, die fundamentalistische rakkers.

Creed 19 augustus 2012 01:49

Ik steun de actie zolang die gebaseerd is op de waarden van een constitutionele westerse democracy. Enkel 1 vraag: Hoeveel shitlerianen zitten daartussen?

Je ziet ik moet van noch extreem links tuig noch extreem rechts tuig hebben, noch van die islamofascistische hakbars, noch van enig anarchistisch tuig .
I am just making friends on ALL sides huh?

No wonder I'm taking fire here from all sides.
The dumb bastards ...they got us surrounded! What else is new?

-Jo- 19 augustus 2012 08:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Creed (Bericht 6286679)
Ik steun de actie zolang die gebaseerd is op de waarden van een constitutionele westerse democracy.

En die "waarden" zijn?

Citaat:

Je ziet ik moet van noch extreem links tuig noch extreem rechts tuig hebben,...
Tuurlijk wel knulletje, je behoort tot extreem-rechts. Alleen wil je het zelf niet geweten hebben.

Groentje-18 19 augustus 2012 13:40

Ik heb het al elders gezegd:

De PIGS-landen,
wat hebben ze gemeen?

- de zon
- ander werkethos (samenhangend met zon)
- gelegen in Zuid-Europa
--> migranten uit Afrika passeren daar eerst
Vooral Griekenland kampt met een enorme migratie, maar ook Spanje (al is daar vooral ook een groot deel Zuid-Amerikanen, Chinezen, ... vertegenwoordigt, naast Moslims).

--> sociale zekerheidsstelsel van die landen wordt uitgehold (in Spanje weet ik dat migranten bv gratis school mogen volgen, de gezondheidszorg is ook volledig gratis voor de armen. Deze moeten nooit iets betalen.)

Kasumi 19 augustus 2012 15:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- (Bericht 6286758)
Tuurlijk wel knulletje, je behoort tot extreem-rechts. Alleen wil je het zelf niet geweten hebben.

:lol:

Wat een nar.

nabat54 19 augustus 2012 17:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 (Bericht 6287132)

De PIGS-landen,
wat hebben ze gemeen?

- de zon
- gelegen in Zuid-Europa
Vooral Griekenland kampt met een enorme migratie, maar ook Spanje (al is daar vooral ook een groot deel Zuid-Amerikanen, Chinezen, ... vertegenwoordigt, naast Moslims).

--> sociale zekerheidsstelsel van die landen wordt uitgehold (in Spanje weet ik dat migranten bv gratis school mogen volgen, de gezondheidszorg is ook volledig gratis voor de armen. Deze moeten nooit iets betalen.)

"Alles gratis" bestaat niet, dat zal Steve Stevaert ondertussen ook wel begrepen hebben, maar ja populisten zijn populistisch.

Creed 19 augustus 2012 19:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- (Bericht 6286758)
En die "waarden" zijn?

---> ONLY you would have to ask.

--->Dan van het "extreem rechts" type dat uw SS soort tegen de muur zette zoals gezien in uw favoriete video over de Dachau bevrijding. Just a gentle reminder from history....

Creed 19 augustus 2012 19:31

[quote=nabat54;6287551]"Alles gratis" bestaat niet

---> Dank u. Iemand met inzicht.
Maybe there is some hope left for EUtopia after all.

Creed 19 augustus 2012 19:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kasumi (Bericht 6287325)
:lol:

Wat een nar.

Voor een zelf gedeclareerde "anarchist" heb je toch veel Shitler trekjes....

Doa 19 augustus 2012 20:19

Er is hier iemand met een ziekelijke obsessie voor hitler.
Kom Creed vertel het eens, vanwaar die obsessie? in meer dan 50% van je posts komt de naam hitler of shitler voor...

Creed 19 augustus 2012 20:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Doa (Bericht 6287864)
Er is hier iemand met een ziekelijke obsessie voor hitler.
Kom Creed vertel het eens, vanwaar die obsessie? in meer dan 50% van je posts komt de naam hitler of shitler voor...

Een naam en fenomeen waar de superieure europese intellectueelen die de ingenieurs zijn van de grote criminele ideologien van de 20ste eeuw het liever niet over hebben...

Kasumi 19 augustus 2012 20:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Creed (Bericht 6287710)
Voor een zelf gedeclareerde "anarchist"

Dan mag je mij wel eens linken naar daar waar ik dat gedeclareerd zou hebben... :silly:

Creed 19 augustus 2012 20:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kasumi (Bericht 6287896)
Dan mag je mij wel eens linken naar daar waar ik dat gedeclareerd zou hebben... :silly:

Must be sad when you can't remember whats in your own posts...
What are you doing here other than fantasizing about giving blowjobs to your "Iranian warriors"?

SDX 19 augustus 2012 20:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 (Bericht 6287132)

De PIGS-landen,
wat hebben ze gemeen?

- de zon
- gelegen in Zuid-Europa

Gezondheidszorg is in Spanje voor iedereen gratis Groentje, behalve in de privé, maar met 'n privé verzekering is dat ook gratis, behalve medicatie, die was gratis voor 'pensionistas', maar die betalen nu ook 1 €/voorschrift.

Met 'n voorschrift van de seguredad social betaal je de minimum prijs van medicatie, met 'n voorschrift van de privé 't maximum.

Creed 19 augustus 2012 20:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 6287903)
Gezondheidszorg is in Spanje voor iedereen gratis Groentje, behalve in de privé, maar met 'n privé verzekering is dat ook gratis, behalve medicatie, die was gratis voor 'pensionistas', maar die betalen nu ook 1 €/voorschrift.

Met 'n voorschrift van de seguredad social betaal je de minimum prijs van medicatie, met 'n voorschrift van de privé 't maximum.

NIKS is gratis. Ook niet in EUtopia....

Doa 19 augustus 2012 20:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Creed (Bericht 6287906)
NIKS is gratis. Ook niet in EUtopia....

in de gebouwen van de europese commissie kan je gratis gaan kakken

Maikel Joosten 19 augustus 2012 20:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Creed (Bericht 6287889)
Een naam en fenomeen waar de superieure europese intellectueelen die de ingenieurs zijn van de grote criminele ideologien van de 20ste eeuw het liever niet over hebben...

De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet

Time magazine man of the year 1938

Kasumi 19 augustus 2012 20:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Creed (Bericht 6287901)
Must be sad when you can't remember whats in your own posts...

Er valt dus niets over te vinden. Duh.

U dagdagelijks voordoen als Amerikaan leid tot grote psychische problemen, waanideeën en hallucinaties zo blijkt.

kiko 19 augustus 2012 21:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maikel Joosten (Bericht 6287926)
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet

Time magazine man of the year 1938

"Man van het Jaar" in Time-magazine heeft zero te maken met respect of sympathie.

Het is gewoon de persoon naar wie het meest aandacht uitging op (inter)nationaal vlak.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be