![]() |
Duitse patriotten betogen bij salafistische haatmoskee
Een vijftigtal militanten van een kleine patriottische groepering heeft met een karikatuur van de profeet Mohammed uitgepakt voor een moskee die in Berlijn geldt als een salafistisch bolwerk, zo heeft een journalist van het Franse persbureau AFP bericht.
Op een bord van de organisatie Pro Deutschland stond ook "halt aan de islamisering!". De militanten willen dit weekeinde meerdere van dit soort acties voeren. De ordediensten waren massaal aanwezig aan het religieus bouwwerk in de volkswijk Wedding, terwijl 150 volksverraders en extreemlinks tuig een tegenbetoging op het getouw zetten. ![]() Er zijn kennelijk nog mensen die Europese beschaving de moeite waard vinden om te beschermen. |
Een mooie en gedurfde actie ! :thumbsup:
Ondertussen kennen we die salafisten reeds heel wat beter, die fundamentalistische rakkers. ![]() |
Ik steun de actie zolang die gebaseerd is op de waarden van een constitutionele westerse democracy. Enkel 1 vraag: Hoeveel shitlerianen zitten daartussen?
Je ziet ik moet van noch extreem links tuig noch extreem rechts tuig hebben, noch van die islamofascistische hakbars, noch van enig anarchistisch tuig . I am just making friends on ALL sides huh? No wonder I'm taking fire here from all sides. The dumb bastards ...they got us surrounded! What else is new? |
Citaat:
Citaat:
|
Ik heb het al elders gezegd:
De PIGS-landen, wat hebben ze gemeen? - de zon - ander werkethos (samenhangend met zon) - gelegen in Zuid-Europa --> migranten uit Afrika passeren daar eerst Vooral Griekenland kampt met een enorme migratie, maar ook Spanje (al is daar vooral ook een groot deel Zuid-Amerikanen, Chinezen, ... vertegenwoordigt, naast Moslims). --> sociale zekerheidsstelsel van die landen wordt uitgehold (in Spanje weet ik dat migranten bv gratis school mogen volgen, de gezondheidszorg is ook volledig gratis voor de armen. Deze moeten nooit iets betalen.) |
Citaat:
Wat een nar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
[quote=nabat54;6287551]"Alles gratis" bestaat niet
---> Dank u. Iemand met inzicht. Maybe there is some hope left for EUtopia after all. |
Citaat:
|
Er is hier iemand met een ziekelijke obsessie voor hitler.
Kom Creed vertel het eens, vanwaar die obsessie? in meer dan 50% van je posts komt de naam hitler of shitler voor... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
What are you doing here other than fantasizing about giving blowjobs to your "Iranian warriors"? |
Citaat:
Met 'n voorschrift van de seguredad social betaal je de minimum prijs van medicatie, met 'n voorschrift van de privé 't maximum. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Time magazine man of the year 1938 ![]() |
Citaat:
U dagdagelijks voordoen als Amerikaan leid tot grote psychische problemen, waanideeën en hallucinaties zo blijkt. |
Citaat:
Het is gewoon de persoon naar wie het meest aandacht uitging op (inter)nationaal vlak. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be