Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Gemeenteraadsverkiezingen 2012 (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=221)
-   -   Humor in de aanloop naar 14 oktober 2012 (https://forum.politics.be/showthread.php?t=175252)

De schoofzak 19 augustus 2012 14:51

Humor in de aanloop naar 14 oktober 2012

1 Bijlage(n)
Zoiets bedoel ik hé:

fonne 19 augustus 2012 15:59

1 Bijlage(n)
Bijlage 87310

Bokkenreyder 19 augustus 2012 16:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fonne (Bericht 6287344)

Maak Sanderke toch nog niet belachelijker dan hij al is!!!:roll:

Dirk A 19 augustus 2012 19:46

De Croo lijsttrekker in Brakel

fonne 27 augustus 2012 19:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dirk A (Bericht 6287733)
De Croo lijsttrekker in Brakel

En ik die dacht dat BOMA het ging worden;-)

Balthazar Boma komt op voor Open Vld

Txiki 27 augustus 2012 21:07

http://verkiezingsdraken.tumblr.com/

Gwylan 28 augustus 2012 01:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 6301413)

Ik bekeek de hilarische filmpjes en affiches met de grootst mogelijke verbazing. Woorden schieten te kort om ernstig commentaar te leveren op dergelijk lachwekkend geknutsel.

Mijn raad aan de partijen wier naam aan die volslagen amateuristische misbaksels kleeft : haal die dingen zonder enig verwijl uit de openbaarheid, en kieper ze in de diepst mogelijke vergeetput, als dat al niet te laat is.

Txiki 28 augustus 2012 11:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan (Bericht 6301716)
Ik bekeek de hilarische filmpjes en affiches met de grootst mogelijke verbazing. Woorden schieten te kort om ernstig commentaar te leveren op dergelijk lachwekkend geknutsel.

Mijn raad aan de partijen wier naam aan die volslagen amateuristische misbaksels kleeft : haal die dingen zonder enig verwijl uit de openbaarheid, en kieper ze in de diepst mogelijke vergeetput, als dat al niet te laat is.

Het is ronduit beschamend wat er daar allemaal op staat. man man man, als ik dat zie zou'k toch twijfelen of'k op die amateurs zou stemmen.

AsGardSGO 29 augustus 2012 02:20

Citaat:

Het zijn idd draken van "campagnes" en duidelijk zonder enig budget en marketing aandacht gemaakt. Enigste wat wel positief is; ze zijn eerlijker dan de dure campagnes met hele regies en "professionele" benadering.
Ik zou liegen als ze mijn stemgedrag niet negatief zouden beïnvloeden maar aangezien ik geen stemgedrag (meer) heb voor mij niet zo relevant.

stropke 29 augustus 2012 12:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fonne (Bericht 6301276)
En ik die dacht dat BOMA het ging worden;-)

Balthazar Boma komt op voor Open Vld

Boma lijsttrekker....hihihi, mijn gedacht.

Another Jack 29 augustus 2012 15:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stropke (Bericht 6304039)
Boma lijsttrekker....hihihi, mijn gedacht.

Meneer Fernand niet vergeten, hè Stropke...

peter1962 29 augustus 2012 20:45

Citaat:

inderdaad. Mijn tenen krullen op van plaatsvervangende schaamte.

Remco 31 augustus 2012 14:50

D'Hose springt uit de doos: Stephanie D'Hose Blooper 1 Grappige bloopers naar aanleiding van de lancering haar campagnefilmpje.

Hier nog een om het af te leren: Stephanie D'Hose Blooper 2. Vind ze allebei supergrappig!!! :lol:

Nog meer van dat!!! :twisted:

-=EXCALIBUR=- 31 augustus 2012 15:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Remco (Bericht 6307052)
D'Hose springt uit de doos: Stephanie D'Hose Blooper 1 Grappige bloopers naar aanleiding van de lancering haar campagnefilmpje.

Hier nog een om het af te leren: Stephanie D'Hose Blooper 2. Vind ze allebei supergrappig!!! :lol:

Nog meer van dat!!! :twisted:

Weeral die filmpjes? Heb jij daar belang bij of zo?

Ik lig hier echt dubbel van het lachen :roll:

Remco 31 augustus 2012 15:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door -=EXCALIBUR=- (Bericht 6307071)
Weeral die filmpjes? Heb jij daar belang bij of zo?

Ik lig hier echt dubbel van het lachen :roll:

Nope, gwn gezien dat er al zo een forumtopic bestond nadat ik hetgeen gemaakt waar jij het over hebt. Vanwaar zo'n felle reactie? 8O

Dirk A 19 september 2012 11:30

jogo 19 september 2012 12:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 6302039)
Het is ronduit beschamend wat er daar allemaal op staat. man man man, als ik dat zie zou'k toch twijfelen of'k op die amateurs zou stemmen.

... de vraag blijft of ge met die gladjanussen beter af zijt...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be