![]() |
Iemand een job nodig ?
Hier zoekt men werkvolk :http://www.dailymail.co.uk/news/arti...is-drains.html
|
Ik haat mijn huidige klotejobke maar zooo wanhopig ben ik nu ook weer niet.
|
Awel, als ik een methode zou vinden om zulke mannen gereedschap te geven om hun job veiliger te laten doen, zonder dat ik de speknekken ermee plezier, dan heb ik gerust €100 per maand over.
Helaas, als ik morgen die €100 in lokaal gekocht gereedschap zou bezorgen, kan ik er van uitgaan dat die rioolduikers er niks van gaan zien. Ik moet eerlijk toegeven, ik heb soortgelijke taken uitgevoerd voor "maar" €1400 in de maand. Maar dan had ik deftige beschermkledij. Toch was een douche of 3 na de taak geen overbodige luxe. |
Citaat:
Met dank aan het kasten systeem, dat zijn voorouders reeds 3000 jaar gevangen hield in de meest degraderende jobs. |
Citaat:
Ja dat hoort er bij . en jammer genoeg vaak , RESPECT NUL , NUL |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb al twee jobs.
Kzeg dat soms wel eens, als ze me weer niet gerust laten. "Als ge wilt dat het half z'n klote gedaan is dan zetter maar nen bruine op". |
Ik heb respect voor de werkmens. Ik ben ook een van de weinigen die ze ni bezien als "ene van den bureau" en ik kan ze ook achter mij krijgen.
|
Citaat:
|
K moet kik soms ook de pamper van mijnen kleinen verversen en geloof me, dat is ook niet altijd een pretje hoor!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan zal je je kleine zijn grote boodschap wél een pretje vinden.;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tja, India, China...het grote voorbeeld van economische groei. |
Citaat:
Een strontpoel is eerder voor jou en je koningen-bende. D�*�*r zijn jullie op jullie plaats. Die arme sloeber van een Indische stront-duiker is 1000 x meer waard en nuttiger als jouw bibberende koning, zijn aristocratische slet, en hun bastaardkinderen. Om van Fabiola nog niet te beginnen ! Die weigeren de ratten in hun riool. Zelfs een rioolrat heeft zijn waardigheid. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat wil ne mens (of nen indier dan toch) nog meer? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be