![]() |
Sandalen verbieden?
![]() Ik zie niet in waarom mooie lichaamsdelen wel verboden zijn onder mom van openbare zedenschennis, maar sandalen mogen wel, en zelfs met sokken. Dient hier iets tegen de gebeuren? |
![]() |
![]() |
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ook wel foutief als geitenwollen sokken aangeduid. ![]() |
![]() |
Nee, sandalen - zelfs met witte sokken - zeker niet verbieden. Kwestie van het aantal vrouwen dat voor ons beschikbaar blijft op peil te houden.
Integendeel dus: het dragen van witte sokken met sandalen volop aanmoedigen. Meer kutjes voor de niet-sandalen dragende medemens. |
De onderdirecteur in mijn middelbare school droeg sandalen met sokken. Wanneer wij naar hem moesten voor een preek nadat wij iets hadden mispeuterd, was het de sport om zo onsubtiel mogelijk maar toch onopgemerkt tijdens de "vergadering" opmerkingen te maken over zijn sandalen, met hilariteit als gevolg, die enkel meer woede uit de onderdirecteur haalte, wat voor nog meer hilariteit zorgde, en zo ging dit verder in een opwaardse spiraal van ongebreidelde rebellie.
|
Sandalen enkel toelaten voor mensen in habijt, dat blijft mijn uiterst neutrale mening. 8-)
|
![]() |
Citaat:
Maar bon, voor de duidelijkheid, Nova Roma krijgt ook dispensatie. ;-) |
![]() |
Citaat:
|
Ik begrijp echt niet wat je tegen sandalen kan hebben.
|
Citaat:
|
Dat is waar. Anders zouden jullie letterlijk onder de sloef van de Japanners liggen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be