Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Wie zijn de racisten; de Vlamingen of de Napoleontische Franstaligen? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=175324)

Salvadorii 21 augustus 2012 14:17

Wie zijn de racisten; de Vlamingen of de Napoleontische Franstaligen?

Ze eisen ons grondgebied op, ze pakken ons geld - en tergelijk beschouwen ze ons als untermenschen.

Pff.

Gelukkig kots ik niet zo vlug wegens mijn reizen in ontwikkelingslanden. Maar helaas voor de Franstalige pseudo-elite is mijn walging voor racisme en imperialisme des te scherper geworden.

Ik zal geen tweederangs burger zijn in eigen land. Punt uit gedaan.

Ondertussen blijkt dat de meeste Vlamingen het racisme van de PS, cdh, MR, FDF, ecolo, FN etc etc meer dan beu zijn.

Belgie is kapot. En de leugens en propaganda van henri en oosten en dergelijke posters kunnen dat niet verstoppen.

quercus 21 augustus 2012 14:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii (Bericht 6290575)
Ze eisen ons grondgebied op, ze pakken ons geld - en tergelijk beschouwen ze ons als untermenschen.

Pff.

Gelukkig kots ik niet zo vlug wegens mijn reizen in ontwikkelingslanden. Maar helaas voor de Franstalige pseudo-elite is mijn walging voor racisme en imperialisme des te scherper geworden.

Ondertussen blijkt dat de meeste Vlamingen het racisme van de PS, cdh, MR, FDF, ecolo, FN etc etc meer dan beu zijn.

Belgie is kapot. En de leugens en propaganda van henri en oosten en dergelijke posters kunnen dat niet verstoppen.

Je bent zo te zien in een pittige gemoedsstemming Salva!:lol:

Het eerste artilleriesalvo in een langdurig aangehouden veldslag? Het Stalingrad van de Belgicisten!8-)

Espadas 21 augustus 2012 14:45

Citaat:

Pff.

De populistische scheldtirades tegen alles wat met België te maken heeft, gekant is tegen de N-VA en forummers die jij niet mag kunnen weer beginnen.

Salvadorii 21 augustus 2012 15:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Espadas (Bericht 6290621)
De populistische scheldtirades tegen alles wat met België te maken heeft, gekant is tegen de N-VA en forummers die jij niet mag kunnen weer beginnen.

Jochie, ik haat Belgie omdat Belgie niet werkt en bovendien niet eerlijk is tov de Vlaamse kiezer. Dat past blijkbaar niet in uw kraam... soit - zo zij het.

Voor de rest moogt ge gerust in de sporen van Henri1 treden en mij zwart maken. Ik ben hier niet om mezelf goed te praten - ik ben hier om de waarheid te vertellen. Als ik daardoor afzie, tant pis.

Espadas 21 augustus 2012 15:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii (Bericht 6290649)
Jochie, ik haat Belgie omdat Belgie niet werkt en bovendien niet eerlijk is tov de Vlaamse kiezer.

Als er iets niet werkt moet je het niet haten he knulletje. Of tenminste miljarden draads over beginnen hoe slecht het allemaal wel niet is.

Citaat:

Dat past blijkbaar niet in uw kraam... soit - zo zij het.
Ha ja jij kan dat al vanachter je pc aan de hand van mijn ene reactie richting jouw persoonlijk gedrag zien dat dat niet in mijn kraam past. Telepathische mensenkennis is jouw sterke kant.

Citaat:

Voor de rest moogt ge gerust in de sporen van Henri1 treden en mij zwart maken.
Wie die Henri1 is weet ik niet, en jouw zwart maken, waarom? Je zit hier zelf mensen zwart te maken, hypocriet.

http://forum.politics.be/showthread.php?t=175048

Citaat:

ik ben hier om de waarheid te vertellen.
Je eigen posts als de waarheid zien. :roll: Jongen je doet maar hoor.

Shadowke 21 augustus 2012 15:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Espadas (Bericht 6290663)
Als er iets niet werkt moet je het niet haten he knulletje. Of tenminste miljarden draads over beginnen hoe slecht het allemaal wel niet is.

Ha ja jij kan dat al vanachter je pc aan de hand van mijn ene reactie richting jouw persoonlijk gedrag zien dat dat niet in mijn kraam past. Telepathische mensenkennis is jouw sterke kant.

Wie die Henri1 is weet ik niet, en jouw zwart maken, waarom? Je zit hier zelf mensen zwart te maken, hypocriet.

Espadas, wil je soms de trainer worden van FC Negeerlijst?
ik heb genoeg spelers voor je.

quercus 21 augustus 2012 15:22

Citaat:

Sorry, maar ik heb evenzeer de pest aan deze bananenstaat. Ze werkt niet en ze zal nooit werken. Om de eenvoudige reden dat het reeds een miskleun was van bij het begin, het separatistisch hoogverraad van 1830.
Zelfs Vlamingen, die nog zo naief zijn om te denken dat ze la Belgique kunnen laten voortbestaan o.v.v. een confederale staat, dwalen. Want een confederale staat impliceert een sterk doorgedreven responsabilizering van de deelstaten. En dat willen de francofonen langs geen kanten. Bijgevolg kunnen de Vlamingen in dit koekoeksland nooit hun gram halen. Er is slechts één oplossing: het ding ontbinden.

Espadas 21 augustus 2012 15:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 6290686)
Sorry, maar ik heb evenzeer de pest aan deze bananenstaat. Ze werkt niet en ze zal nooit werken. Om de eenvoudige reden dat het reeds een miskleun was van bij het begin, het separatistisch hoogverraad van 1830.
Zelfs Vlamingen, die nog zo naief zijn om te denken dat ze la Belgique kunnen laten voortbestaan o.v.v. een confederale staat, dwalen. Want een confederale staat impliceert een sterk doorgedreven responsabilizering van de deelstaten. En dat willen de francofonen langs geen kanten. Bijgevolg kunnen de Vlamingen in dit koekoeksland nooit hun gram halen. Er is slechts één oplossing: het ding ontbinden.

Wat je zegt is meer dan waar, maar je zal mij ook nooit horen betogen voor België. Ik beklaag alleen maar het feit dat Salvaddorri het 'haat', een woord dat wel een beladen betekenis heeft.

Amon_Re 21 augustus 2012 15:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Espadas (Bericht 6290709)
Wat je zegt is meer dan waar, maar je zal mij ook nooit horen betogen voor België. Ik beklaag alleen maar het feit dat Salvaddorri het 'haat', een woord dat wel een beladen betekenis heeft.

Ik haat de staat België maar niet het land. De staat, de bestuursvorm & het wettelijk kader van dit land zijn verwerpelijk.

De Brabander 21 augustus 2012 15:37

Citaat:

Pff.

De racisten zijn die enkele flaminganten en wallinganten die de Belgische politiek al 100 jaar verpesten.

De Brabander 21 augustus 2012 15:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re (Bericht 6290711)
Ik haat de staat België maar niet het land. De staat, de bestuursvorm & het wettelijk kader van dit land zijn verwerpelijk.

Als je daarmee het federalisme bedoelt, heb je 100% gelijk ! Leve het nieuwe unitaire België ! :-)

Shadowke 21 augustus 2012 15:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Brabander (Bericht 6290714)
De racisten zijn die enkele flaminganten en wallinganten die de Belgische politiek al 100 jaar verpesten.

leef je nog in de 19e eeuw?

Shadowke 21 augustus 2012 15:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Brabander (Bericht 6290716)
Als je daarmee het federalisme bedoelt, heb je 100% gelijk ! Leve het nieuwe unitaire België ! :-)

hahahahahahahahah getrol van de bovenste plank!

Espadas 21 augustus 2012 15:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re (Bericht 6290711)

Dat heeft dan een andere betekenis.

En indien sommigen mochten denken dat ik een belgicist ben:

http://forum.politics.be/showpost.ph...6&postcount=12

Fieseler 21 augustus 2012 15:45

Citaat:

Pff.

Mag ik er u beleefd op wijzen dat het begrip "racisme" tot in de radix is vermoord en begraven bij het Blok-proces?
Bijgevolg kan noch voor- noch tegenstander dit woord nog inhoudelijk gebruiken.

Salvadorii 21 augustus 2012 15:59

Citaat:

Als er iets niet werkt moet je het niet haten he knulletje

Nee, men moet het ondergaan zoals een brave slaafje, kuch excuseer Belg - ik ben maar een Vlaming hé...

Citaat:

Of tenminste miljarden draads over beginnen hoe slecht het allemaal wel niet is.
Lol - ten eerste ben ik ben al een week niet op het forum geweest, ten tweede is uw bewering dat ik 'miljarden draden' opstart ergens flaterend - maar het blijft een leugen. Zelfs als men uw cijfers door 100 miljoen deelt. Maar bon; lieg gerust verder als het u nacht slaap oplevert.:roll:

Citaat:

Gij zijt veel minder bijzonder dan ge denkt hoor, jochie.

Citaat:

Bon, als dat waar is bewijst ge des te meer dat ge een gebrek aan kennis hebt. NB - gij waart wel diegene die mij beweerde te kennen hé - ik ben een zwartmaker, populist blah blah blah...

Citaat:

Umm neen; de waarheid als de waarheid zien - en de Vlaamse kiezer die me gelijk geeft.

Salvadorii 21 augustus 2012 16:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Espadas (Bericht 6290733)

"I'm not a Belgicist I just play one on Politics.be"

Kuch.

Espadas 21 augustus 2012 16:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii (Bericht 6290781)
Nee, men moet het ondergaan zoals een brave slaafje, kuch excuseer Belg - ik ben maar een Vlaming hé...

Wat hebben wij het toch lastig boehoehoe. Waarom hebben wij stromend water, vers voedsel vrij van ziekten, de mogelijkheid welke hobby dan ook uit te voeren etc. en derdewereldlanden niet? Wat is het toch lastig leven zeg.

Citaat:

Lol - ten eerste ben ik ben al een week niet op het forum geweest, ten tweede is uw bewering dat ik 'miljarden draden' opstart ergens flaterend - maar het blijft een leugen. Zelfs als men uw cijfers door 100 miljoen deelt. Maar bon; lieg gerust verder als het u nacht slaap oplevert.
Jongen je doet niet anders.

Citaat:

Gij zijt veel minder bijzonder dan ge denkt hoor, jochie.
Dat breekt me.

Citaat:

Bon, als dat waar is bewijst ge des te meer dat ge een gebrek aan kennis hebt. NB - gij waart wel diegene die mij beweerde te kennen hé - ik ben een zwartmaker, populist blah blah blah...
Dat is ook zo. Al jouw posts zijn een ongefundeerde scheldtirades. Ik heb al die link gegeven naar een voorbeeld van die draden daarvan. Zegt meer dan genoeg.

Citaat:

Umm neen; de waarheid als de waarheid zien - en de Vlaamse kiezer die me gelijk geeft.
Amai jong! Staan er 6 miljoen Vlamingen achter jou? Je moet je eigen partij beginnen!

Gelukkig dat er hier Vlaams-nationalisten rondlopen die nog realistisch zijn.

De Brabander 21 augustus 2012 16:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Espadas (Bericht 6290733)

Een braaf "Vlaams" hondje dus.

Espadas 21 augustus 2012 16:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii (Bericht 6290788)
"I'm not a Belgicist I just play one on Politics.be"

Kuch.

Ja we kunnen ons niet allemaal gedragen als een gefrustreerde vent die denkt de waarheid in pacht te hebben als jij.

Zijn er gedragsregels voor een Vlaams-natioanlist misschien?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be