![]() |
Wie zijn de racisten; de Vlamingen of de Napoleontische Franstaligen?
Ze eisen ons grondgebied op, ze pakken ons geld - en tergelijk beschouwen ze ons als untermenschen.
Pff. Gelukkig kots ik niet zo vlug wegens mijn reizen in ontwikkelingslanden. Maar helaas voor de Franstalige pseudo-elite is mijn walging voor racisme en imperialisme des te scherper geworden. Ik zal geen tweederangs burger zijn in eigen land. Punt uit gedaan. Ondertussen blijkt dat de meeste Vlamingen het racisme van de PS, cdh, MR, FDF, ecolo, FN etc etc meer dan beu zijn. Belgie is kapot. En de leugens en propaganda van henri en oosten en dergelijke posters kunnen dat niet verstoppen. |
Citaat:
Het eerste artilleriesalvo in een langdurig aangehouden veldslag? Het Stalingrad van de Belgicisten!8-) |
Citaat:
|
Citaat:
Voor de rest moogt ge gerust in de sporen van Henri1 treden en mij zwart maken. Ik ben hier niet om mezelf goed te praten - ik ben hier om de waarheid te vertellen. Als ik daardoor afzie, tant pis. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=175048 Citaat:
|
Citaat:
ik heb genoeg spelers voor je. |
Citaat:
Zelfs Vlamingen, die nog zo naief zijn om te denken dat ze la Belgique kunnen laten voortbestaan o.v.v. een confederale staat, dwalen. Want een confederale staat impliceert een sterk doorgedreven responsabilizering van de deelstaten. En dat willen de francofonen langs geen kanten. Bijgevolg kunnen de Vlamingen in dit koekoeksland nooit hun gram halen. Er is slechts één oplossing: het ding ontbinden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En indien sommigen mochten denken dat ik een belgicist ben: http://forum.politics.be/showpost.ph...6&postcount=12 |
Citaat:
Bijgevolg kan noch voor- noch tegenstander dit woord nog inhoudelijk gebruiken. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Kuch. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Gelukkig dat er hier Vlaams-nationalisten rondlopen die nog realistisch zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Zijn er gedragsregels voor een Vlaams-natioanlist misschien? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be