![]() |
Is Yves Desmet een moslim?
Beste forummers,
Het is bekend dat islamofobe hysterici al wie niet in hun hysterie meegaat een moslim noemen. Dit gaat zo: volgens hen zouden alle moslims voortdurend liegen tegen niet-moslims. Niet-moslims die niet meegaan in islamofobe hysterie zijn in die visie moslims die liegen dat ze niet-moslim zijn om de heilige strijd die de islamofoben tegen de islam voeren, te verzwakken. Vandaar dat een islamofoob als Eigenzinnig tot volgende conclusie komt: Citaat:
Met vriendelijke groet, Kallikles |
Volgens mij is hij atheïst.
|
Volgens mij is hij een idioot.
|
Kunnen we hem inwisselen voor een moslim?
|
Citaat:
Volgens C uit W is, als ik het goed begrepen heb, dit forum een forum van "kleine opiniemakers" in Vlaanderen die toekomstige richting van de publieke opinie in Vlaanderen aangeven. Is Eigenzinnigs "analyse" correct? Is dat het soort "analyse" dat binnenkort mainstream zal worden? |
Citaat:
|
In theorie is Eigenzinnig perfect correct, daar iedereen als moslim geboren wordt, maar daarna op eigen keuze afvallig wordt.
We hebben natuurlijk ook de optie dat ie eigenlijk een Dhimmie is. Maar als VUB student en De Morgen hoernalist is het eerder een Crypto communist. |
"Ik hou meer van Kim Jong Il dan jij".
"Ik zat harder bij het verzet dan jij". "Ik ben meer tegen heksen dan jij". |
Citaat:
Paulus. |
Citaat:
|
Hij is 'progressief' wat de islam dus goed uitkomt.
|
Citaat:
Jij bent alvast een *KNIP* om met mijn sarcastische 'mening' over Desmet's geloof schuimbekkend over dit forum te gaan rollen... Desmet heeft net als alle andere sossen zijn linkse ziel & ideologie verkocht aan kapitalistische koningshuizen en verpauperde religies om de opmars van rechts vlaanderen proberen te stoppen... |
"Kijk mensen, ik speel mohamedaan in 'n niet mohamedaans land, dus ga ik maar de raaskallende aandachtshoer uithangen, is dat geen lef hebben?
Ik heb totaal geen benul van de finesses van Vlaamse humor, ironie, sarcasme, want dat hebben mijn vlaamsgezinde ouders me niet bijgebracht toen ik door Berlijn loopte en linkte naar 'n joetjoepfilmke dat gaat over mensen zoals jou!" ...en 't verschil tussen meerderheid en enkelvoud vroeg" |
Citaat:
|
Ik zou artisjok ontslaan als mijn souffleur als ik van u was...
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie dan ook het nut niet in van te antwoorden op een vraag die gebasseerd is op leugens, dan nog met de bedoeling om iemand te kijken te zetten. Zeer laag, als je het mij vraagt. Paulus. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wel grappig hoe je het in groep nog altijd niet kunt halen, hé. Operatie "Saving soldier Eigenzinnig" draait op een fiasco uit en jullie zakken steeds dieper weg. Allez, probeer nog eens op de vraag te antwoorden: is Yves Desmet een moslim? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be