Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Is Yves Desmet een moslim? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=175397)

Kallikles 22 augustus 2012 12:59

Is Yves Desmet een moslim?

Beste forummers,

Het is bekend dat islamofobe hysterici al wie niet in hun hysterie meegaat een moslim noemen. Dit gaat zo: volgens hen zouden alle moslims voortdurend liegen tegen niet-moslims. Niet-moslims die niet meegaan in islamofobe hysterie zijn in die visie moslims die liegen dat ze niet-moslim zijn om de heilige strijd die de islamofoben tegen de islam voeren, te verzwakken.

Vandaar dat een islamofoob als Eigenzinnig tot volgende conclusie komt:
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig
Desmet is geen atheist, hij is een niet-praktiserende moslim.

Is dit zo? Is Yves Desmet een moslim?

Met vriendelijke groet,
Kallikles

Nietzsche 22 augustus 2012 13:02

Volgens mij is hij atheïst.

Koenraad Noël 22 augustus 2012 13:05

Volgens mij is hij een idioot.

C uit W 22 augustus 2012 13:06

Kunnen we hem inwisselen voor een moslim?

Kallikles 22 augustus 2012 13:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Noël (Bericht 6292604)
Volgens mij is hij een idioot.

Ik ben geen fan van Yves Desmet, maar ik zou het graag hebben over Eigenzinnigs "analyse" van Desmets religieuze opvattingen.

Volgens C uit W is, als ik het goed begrepen heb, dit forum een forum van "kleine opiniemakers" in Vlaanderen die toekomstige richting van de publieke opinie in Vlaanderen aangeven. Is Eigenzinnigs "analyse" correct? Is dat het soort "analyse" dat binnenkort mainstream zal worden?

C uit W 22 augustus 2012 13:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles (Bericht 6292610)
Ik ben geen fan van Yves Desmet, maar ik zou het graag hebben over Eigenzinnigs "analyse" van Desmets religieuze opvattingen.

Volgens C uit W is, als ik het goed begrepen heb, dit forum een forum van "kleine opiniemakers" in Vlaanderen die toekomstige richting van de publieke opinie in Vlaanderen aangeven. Is Eigenzinnigs "analyse" correct? Is dat het soort "analyse" dat binnenkort mainstream zal worden?

hihihi

maddox 22 augustus 2012 13:15

In theorie is Eigenzinnig perfect correct, daar iedereen als moslim geboren wordt, maar daarna op eigen keuze afvallig wordt.

We hebben natuurlijk ook de optie dat ie eigenlijk een Dhimmie is.

Maar als VUB student en De Morgen hoernalist is het eerder een Crypto communist.

Восход-1 22 augustus 2012 13:15

"Ik hou meer van Kim Jong Il dan jij".
"Ik zat harder bij het verzet dan jij".
"Ik ben meer tegen heksen dan jij".

Paulus 22 augustus 2012 13:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles (Bericht 6292594)
Beste forummers,

Het is bekend dat islamofobe hysterici al wie niet in hun hysterie meegaat een moslim noemen. Dit gaat zo: volgens hen zouden alle moslims voortdurend liegen tegen niet-moslims.

Heb je daar een bron voor?

Paulus.

Kallikles 22 augustus 2012 13:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Paulus (Bericht 6292623)

Is hij een moslim, of niet?

smiley 22 augustus 2012 13:44

Hij is 'progressief' wat de islam dus goed uitkomt.

Eigenzinnig 22 augustus 2012 13:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles (Bericht 6292631)

Ben jij er wel ene ?..uw 'parate' kennis van 'uw' geloof is niet veel beter dan dat van het straatschorem in molembeek...

Jij bent alvast een *KNIP* om met mijn sarcastische 'mening' over Desmet's geloof schuimbekkend over dit forum te gaan rollen...

Desmet heeft net als alle andere sossen zijn linkse ziel & ideologie verkocht aan kapitalistische koningshuizen en verpauperde religies om de opmars van rechts vlaanderen proberen te stoppen...

SDX 22 augustus 2012 13:52

"Kijk mensen, ik speel mohamedaan in 'n niet mohamedaans land, dus ga ik maar de raaskallende aandachtshoer uithangen, is dat geen lef hebben?
Ik heb totaal geen benul van de finesses van Vlaamse humor, ironie, sarcasme, want dat hebben mijn vlaamsgezinde ouders me niet bijgebracht toen ik door Berlijn loopte en linkte naar 'n joetjoepfilmke dat gaat over mensen zoals jou!"

...en 't verschil tussen meerderheid en enkelvoud vroeg"

Kallikles 22 augustus 2012 14:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smiley (Bericht 6292642)
Hij is 'progressief' wat de islam dus goed uitkomt.

Is hij nu een moslim of niet?

Eigenzinnig 22 augustus 2012 14:39

Ik zou artisjok ontslaan als mijn souffleur als ik van u was...

Liederik 22 augustus 2012 14:47

Citaat:

Beste forummers,

Het is bekend dat islamofobe hysterici al wie niet in hun hysterie meegaat een moslim noemen. Dit gaat zo: volgens hen zouden alle moslims voortdurend liegen tegen niet-moslims. Niet-moslims die niet meegaan in islamofobe hysterie zijn in die visie moslims die liegen dat ze niet-moslim zijn om de heilige strijd die de islamofoben tegen de islam voeren, te verzwakken.

Vandaar dat een islamofoob als Eigenzinnig tot volgende conclusie komt:

Is dit zo? Is Yves Desmet een moslim?

Met vriendelijke groet,
Kallikles

Kallikles, je weegt gewoon te licht. Hou het maar op aandachtsverschuiven, niet-terzake-doende randdiscussies en semantiek. Daar ben je wel heel goed in. :)

Paulus 22 augustus 2012 14:56

Citaat:

Beste forummers,

Het is bekend dat islamofobe hysterici al wie niet in hun hysterie meegaat een moslim noemen. Dit gaat zo: volgens hen zouden alle moslims voortdurend liegen tegen niet-moslims.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Paulus (Bericht 6292623)

Paulus.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles (Bericht 6292631)

Geen bron dus.

Ik zie dan ook het nut niet in van te antwoorden op een vraag die gebasseerd is op leugens, dan nog met de bedoeling om iemand te kijken te zetten.

Zeer laag, als je het mij vraagt.

Paulus.

Eigenzinnig 22 augustus 2012 15:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Paulus (Bericht 6292732)
Geen bron dus.

Ik zie dan ook het nut niet in van te antwoorden op een vraag die gebasseerd is op leugens, dan nog met de bedoeling om iemand te kijken te zetten.

Zeer laag, als je het mij vraagt. Paulus.

Eerder zwak...platvloerse overdrijvingen en opvallende leugens op speelplaatsniveau...5de provinciale G niveau...:-D

Kallikles 22 augustus 2012 15:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Paulus (Bericht 6292732)
Ik zie dan ook het nut niet in van te antwoorden op een vraag die gebasseerd is op leugens

Een vraag kan geen leugen zijn, vermits een vraag geen propositie is. Een antwoord kan daartegen ofwel oprecht, ofwel een leugen zijn. Ik vraag je dus een oprecht en geen leugenachtig antwoord: is Yves Desmet een moslim, ja of neen?

Kallikles 22 augustus 2012 15:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Liederik (Bericht 6292721)
Kallikles, je weegt gewoon te licht.

Je staat dus met de mond vol tanden.

Wel grappig hoe je het in groep nog altijd niet kunt halen, hé. Operatie "Saving soldier Eigenzinnig" draait op een fiasco uit en jullie zakken steeds dieper weg.

Allez, probeer nog eens op de vraag te antwoorden: is Yves Desmet een moslim?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be