![]() |
De eerste rat bereidt zijn exit voor
Paul Magnette (PS) wil regering ruilen voor Charleroi
Citaat:
Ben ik de enige die zich ergert aan dat constante jobhoppen van onze lijders (nee dit is geen typo C2C)? |
Waar voor zijn geld kiezen, he!!! Hoelang zal de federale regering het nog trekken? En, als hij slim is, haalt hij ondertussen heel wat binnen voor Charleroi ( zolang de Vlamingen nog melkkoe spelen).
|
Citaat:
Alleen op die manier zijn we zeker dat de sociale zekerheid in elkaar zal storten wegens het failliet van de staat stijl Griekenland. Allemaal samen tegen de N-VA zodat die geen kans krijgen om België te redden! |
Citaat:
|
hij kan alvast beginnen hotels te bouwen om z'n gelukzoekende vrienden in bewaring te zetten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De uitslag van de 13° juni 2010 heeft de leiders van de klassieke machtspartijen (en van groen), aan twee kanten van de taalgrens, het maagzuur bezorgd en aarskrampen, die ondertussen nog steeds zonder oponthoud voortduren ... Om van de tussentijdse peilingen nog maar te zwijgen. . |
Citaat:
Het zal de federale Vlaamse minderheidsregering zijn of geen. Je begrijpt toch wel dat een N-VA regering die duchtig snijdt in de uitgaven geen mogelijkheid is. |
Citaat:
|
Citaat:
zoals de traditio's aan het wegkwijnen zijn in Vlaanderen kan dat wel degelijk realiteit worden in de zomer van 2014 (of vroeger). ik ben van het principe dat zodra er ook maar één Vlaams gezinde partij in de federale regering zit Namen de stekker uit België trekt. dus Xeno, laat de traditio's maar voortklungelen zoals ze bezig zijn. de sneller komt het einde van België. Magnette voelt dat al aan zijn theewater. |
Welke belgische held zou hem dan vervangen?
|
Magnette smeedt het ijzer terwijl het warm is.
Kan je hem dat kwalijk nemen ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ge denkt toch niet dat ge gaat stoppen met werken met daarna een riant pensioen. Ge zult schoon in uw gehuurde woning mogen blijven zitten, bescheiden en zonder veel financiële ruimte. :-D |
Citaat:
|
Ik dacht dat er stond: "Eerste Raf bereidt exit voor!" :lol:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be