![]() |
Francofone rancune voor Gordel
In St.-Genisius Rode mag de gordel geen start/aankomst plek meer krijgen...
Kleinzierige francofonen..maar ook kleinzierig bloso..de gordel stopt omdat BHV gesplits is, maar is voor 99% van de deelnemers al 20 jaar lang een a-politiek sportief evenement geworden... http://www.tijd.be/nieuws/politiek_e...ign=newsteaser |
Die franstaligen zijn zo arrogant dat ze niet doorhebben dat ze hiermee hun eigen graf nog wat dieper graven. Geen start/stopplaats betekent nog meer koren op de Vlaamse molen.
|
Bloso toont de Vlaming even wie er baas is in Belgie.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zo zie je maar wie hier in het "mooie belgenlandje" met de scepter zwaait.
Zonder te beseffen snijden ze in hun eigen vel, want dat zal weer al eens een pak mensen de ogen doen openen... gratis reclame voor nva!! |
Citaat:
Het toppunt is dat zure Geert die verantwoordelijk is voor de Vlaamse gemeenten het Vlaamse probleem niet kan oplossen en zoals een kleine schooljongen naar de grote federale baas roept. Hilarisch,.....:lol::lol::lol::lol: |
Citaat:
Toch wel een bende dappere kerels hé die NVA mandatarissen...hun programma, hun reklameboodschappen, hun interviews kunnen zo uit de CVP doos worden opgediept: "Hou ons tegen of we nemen onze verantwoordelijkheid!!!!!"..."Pas op of we doen hetgeen we beloofd hebben!!!!!"...maar zelfs binnen hun eigen mandaten en ministerposten durven ze zelfs hun eigen gedacht niet te zeggen laat staan een begin van aqktie ondernemen.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Die stoute Franstaligen toch!!! :x
|
Citaat:
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=170276 |
De gordel is simpelweg een provocatie die de bewoners tegen elkaar doelt te keren. :evil::evil: Het zou fatsoenlijk zijn de provocatie te stoppen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De gordel stopt ? Tiens, ik dacht dat de problematiek van de verfransing in de Brusselse rand nog niet opgelost was. En al zeker niet door die ''schijn'' splitsing van BHV.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik spreek maar in mijn "naam". Ik kan een mening hebben over wat gebeurd daar of ook in Antwarp of Brugge. Dat 'lebensraum' is echter betwist, maar dat is hier de kwestie niet. |
Waar staan die scuds nu?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be