Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Lesbiennes bouwen eigen gastvrije stad! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=17542)

Groen Valkje 8 juli 2004 17:13

Lesbiennes bouwen eigen gastvrije stad!

[email protected] 09/223.69.29 :P 8)

Op 23 oktober 2004 kleurt Gent lesbisch! Dan organiseert LinC (Lesbisch in se) de 18de lesbiennedag, onder de welluidende titel Lesbians in the City. Die dag knipt een LinCe burgemeesteres onder luid trompetgeschal het openingslint door van de eerste lesbische stad.

Dé eregaste is de gerenommeerde Britse schrijfster Sarah Waters (Tipping the Velvet, Fingersmith, Affinity). Mits een seintje vooraf, zal zij met plezier interviews geven aan de pers.

Terwijl de vrouwenfanfare "Pas ce soir chéri" door de straten marcheert, stuurt LinC een lesbische motorparade uit om naburige gebieden te verkennen. U kunt enkele uren aanschuiven aan het Ministerie van Lesbische Zaken of aan het Lesbian Tourist Information Center. U kunt wijn proeven, zich laten betoveren door een echte heks, of zich verdiepen in pleegzorg, kortfilms, lesbisch feminisme of lesbische seks.

The City is een gastvrije stad. LinC neemt een duidelijke stelling in tegen vrouwonvriendelijk en holebifoob extreemrechts gedachtegoed. Iedereen is welkom: man, vrouw of geen van beide, met of zonder gekleurde wimpers, oud of jong, geel, groen, zwart of rood, op wielen, benen of geen van de twee, hetero, holebi, transgender. Ja, zelfs lesbiennes zijn welkom!

LinC hoopt op 1500 bezoeksters/ -ers. De prijzen worden bewust laag gehouden en woorden zetten we graag om in gebaren voor wie niets hoort en in braille voor wie niets ziet. De avond wordt afgesloten met een stemmig bal moderne, vrouwenfuif en afterparty.

Wat: LinC, 18de lesbiennedag, Lesbians in the City.
Wanneer: 23 oktober 2004, vanaf 13u
Waar: Gent, Intercultureel Centrum de Centrale
Meer info: http://www.lesbiennedag.be, An Lescrauwaet, 09/223.69.29, [email protected]
Info pers: Ciska Imschoot, [email protected], 0486/57.54.88

dorus 8 juli 2004 17:23

Er is toch al een topic: meer aids-besmettingen!

Groen Valkje 8 juli 2004 17:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dorus

wat heeft die er met te maken :? wauw een stad vol met meiden, geen mannen :oops: nat nat nat :oops:

Philips Inc. 8 juli 2004 17:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Groen Valkje

Op 23 oktober 2004 kleurt Gent lesbisch! Dan organiseert LinC (Lesbisch in se) de 18de lesbiennedag, onder de welluidende titel Lesbians in the City. Die dag knipt een LinCe burgemeesteres onder luid trompetgeschal het openingslint door van de eerste lesbische stad.

Dé eregaste is de gerenommeerde Britse schrijfster Sarah Waters (Tipping the Velvet, Fingersmith, Affinity). Mits een seintje vooraf, zal zij met plezier interviews geven aan de pers.

Terwijl de vrouwenfanfare "Pas ce soir chéri" door de straten marcheert, stuurt LinC een lesbische motorparade uit om naburige gebieden te verkennen. U kunt enkele uren aanschuiven aan het Ministerie van Lesbische Zaken of aan het Lesbian Tourist Information Center. U kunt wijn proeven, zich laten betoveren door een echte heks, of zich verdiepen in pleegzorg, kortfilms, lesbisch feminisme of lesbische seks.

The City is een gastvrije stad. LinC neemt een duidelijke stelling in tegen vrouwonvriendelijk en holebifoob extreemrechts gedachtegoed. Iedereen is welkom: man, vrouw of geen van beide, met of zonder gekleurde wimpers, oud of jong, geel, groen, zwart of rood, op wielen, benen of geen van de twee, hetero, holebi, transgender. Ja, zelfs lesbiennes zijn welkom!

LinC hoopt op 1500 bezoeksters/ -ers. De prijzen worden bewust laag gehouden en woorden zetten we graag om in gebaren voor wie niets hoort en in braille voor wie niets ziet. De avond wordt afgesloten met een stemmig bal moderne, vrouwenfuif en afterparty.

Wat: LinC, 18de lesbiennedag, Lesbians in the City.
Wanneer: 23 oktober 2004, vanaf 13u
Waar: Gent, Intercultureel Centrum de Centrale
Meer info: http://www.lesbiennedag.be, An Lescrauwaet, 09/223.69.29, [email protected]
Info pers: Ciska Imschoot, [email protected], 0486/57.54.88

Als ze zich als normaal beschouwen, wat ik doe, waarom moeten ze dan speciale lesbiennedag hebben?

What next: mannen-die-van-blonde-dellen-houden-dag?

Pat 8 juli 2004 17:33

Lesbiennes, lesbiennes ... Een bende heterofobe vrouwen ja !!!

luc broes 8 juli 2004 17:38

Citaat:

Op 23 oktober 2004 kleurt Gent lesbisch! ...Terwijl de vrouwenfanfare "Pas ce soir chéri" door de straten marcheert,... U kunt wijn proeven, zich laten betoveren door een echte heks, of zich verdiepen in pleegzorg, kortfilms, lesbisch feminisme of lesbische seks.
The City is een gastvrije stad. LinC neemt een duidelijke stelling in tegen vrouwonvriendelijk en holebifoob extreemrechts gedachtegoed.

Dat ziet er veelbelovend uit. Maar iets vind ik toch eigenaardig.
Uiteraard is vrouwonvriendelijk en holebifoob gedachtengoed verkeerd. Maar je beperkt dat hier tot 'extreemrechts'. Holebifobie is echter vooral vrij geweldadig aanwezig in bepaalde godsdiensten en culturen die niets met 'extreemrechts' te maken hebben.
Tegen die holebifobie heb je dus geen bezwaar! Of begrijp ik dat verkeerd?

Gorefest 8 juli 2004 18:52

Citaat:

Ik heb daar niks verkeerds tegen, maar eigen dit, eigen dat eigen hier en eigen daar. Hoe moet men holebi's nu als normaal gaan zien als ze zelf steeds een muur rond hun 'eigen' bouwen? :roll:

Peace 8 juli 2004 19:00

Citaat:

Citaat:

wat heeft die er met te maken :? wauw een stad vol met meiden, geen mannen :oops: nat nat nat :oops:

,

Eens in het midden tussen twee kweilende lesbische

Eens tussen twee kweilende lesbiënes inkruipen die in volle actie zijn, kan best opwindend zijn. :oops: nat nat nat :oops:

Tantist 8 juli 2004 19:05

He boe!!! Ze palmen gewoon Gent in, in plaats van die hete potten met stoere overals te aanschouwen op een of andere werf... :cry:

Stubaf. 8 juli 2004 19:29

Feitelijk compleet politiek irrelevant, meer iets vooor K&K. Maar voor wie er nog aan twijfelde, "Groen Valkje" is duidelijk een andere naam van "Black Girlke" :roll:

Thefraglord 8 juli 2004 19:44

Mijn mening is dat homofilie is een afwijking in het hoofd, hier is ook een onderzoek naar gedaan maar dat is stopgezet omdat men eigenlijk op het goeie pad waren dit te bewijzen, homofilie gaat tege ALLE natuurwetten in en het komt meestal voor bij mannen of vrouwen haters

Cyperken 8 juli 2004 20:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thefraglord
Mijn mening is dat homofilie is een afwijking in het hoofd, hier is ook een onderzoek naar gedaan maar dat is stopgezet omdat men eigenlijk op het goeie pad waren dit te bewijzen, homofilie gaat tege ALLE natuurwetten in en het komt meestal voor bij mannen of vrouwen haters

Dat zijn uitspraken die niet zullen getollereerd worden vrees ik :wink:

Pietje 8 juli 2004 20:13

Citaat:

Citaat:

:P Ook geen triootjes ?? (af en toe) :P :wink:

Thefraglord 8 juli 2004 20:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cyperken
Citaat:

Maar elke normale mens weet dit toch dat homofilie niet normaal is en tegen de natuurwetten ingaat.En er is wel degelijk een onderzoek naar gedaan of ze dat nu leuk vinden of niet,m'n was op de goede weg en dat kunnen ze mij niet afpakken, ik vind het schandalig en spijtig dat het is moeten stopgezet worden.

Cyperken 8 juli 2004 21:00

Citaat:

Citaat:

Maar elke normale mens weet dit toch dat homofilie niet normaal is en tegen de natuurwetten ingaat.En er is wel degelijk een onderzoek naar gedaan of ze dat nu leuk vinden of niet,m'n was op de goede weg en dat kunnen ze mij niet afpakken, ik vind het schandalig en spijtig dat het is moeten stopgezet worden.

Er worden zoveel onderzoeken gedaan, de ene bron beweert dit - het andere dan weer het tegendeel! Er is zelfs ooit geschreven geweest dat homofilie erfelijk was en het dus via de ouders werdt doorgegeven. Ik vind het wat te drastisch om te zeggen dat het een mentale afwijking is.

Tzuvar Raemborr 8 juli 2004 21:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
He boe!!! Ze palmen gewoon Gent in, in plaats van die hete potten met stoere overals te aanschouwen op een of andere werf... :cry:

Inderdaad. "bouwen, bouwen"... niks "bouwen". Usurperen, ja.

En ik die al dacht dat ze een aparte stad gingen bouwen voor al dat holebigespuis, waar ze dan gezellig met z'n allen zouden gaan wonen, ver van de beschaafde heterowereld! Wat een teleurstelling zeg. Maar ja, ziede al een stel vrouwen een stad bouwen? Na drie uur stort alles daar terug in. Alhoewel dat ook niet slecht is natuurlijk, daar zullen der wel een pak van omkomen, dat bespaart weeral op gifgas eens wij de baas zijn.

[size=1]Voor diegeen die mij niet kennen : dat was dus een grapje.[/size]

Eternity 8 juli 2004 21:50

Citaat:

Er is een onderzoek geweest dat extreem rechts denken voortkomt uit een afwijking in het hoofd, maar dat is stopgezet omdat ze op het goede pad waren, extreem rechts gaan tegen ALLE natuurwetten in en komt meestal voor bij bekrompen, enggeestige mensen die bang zijn voor het onbekende.

:roll:

james 8 juli 2004 21:52

Citaat:

mja voor de zoveelste keer. er is idd een onderzoek geweest waar er bij homoseksuele mannen een afwijking is vastgesteld. die was inderdaad in de hersenen maar van puur fysische aard en niet mentaal. inderdaad spijtig dat dat onderzoek niet tot op het bot is uitgespit. :wink:
ik ben homo en haat helemaal geen vrouwen, net zoals de meeste homos hoor.
:wink:

Thefraglord 8 juli 2004 21:53

Citaat:

Citaat:

Er worden zoveel onderzoeken gedaan, de ene bron beweert dit - het andere dan weer het tegendeel! Er is zelfs ooit geschreven geweest dat homofilie erfelijk was en het dus via de ouders werdt doorgegeven. Ik vind het wat te drastisch om te zeggen dat het een mentale afwijking is.

Zeg slimmerik als ik spreek over een onderzoek spreek ik over WETENSCHAPPELIJK onderzoek dus gebaseerd op WETENSCHAPPELIJKE FEITEN EN BEWIJZEN

Pietje 8 juli 2004 21:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eternity
Citaat:

Er is een onderzoek geweest dat extreem rechts denken voortkomt uit een afwijking in het hoofd, maar dat is stopgezet omdat ze op het goede pad waren, extreem rechts gaan tegen ALLE natuurwetten in en komt meestal voor bij bekrompen, enggeestige mensen die bang zijn voor het onbekende.

:roll:

:mrgreen: :mrgreen:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be