![]() |
Di Rupo betreurt beslissing Sint-Genesius-Rode ivm de gordel
Beste Elio, ik betreur ook de beslissing nl dat Walen in een Vlaamse gemeente gaan bepalen wat er mag gebeuren en wat niet. Er is nog een beslissing die ik betreur beste Elio, en dat is mijn beslissing om verder separatistisch te blijven stemmen tot we het Waalse juk hebben afgegooid en in ons Vlaanderenland doen WAT WIJ WILLEN beste Elio, t'is maar dat ge het weet. En ik zal verder andere Vlamingen blijven wijzen op hun mogelijkheid dit juk af te werpen, beste Elio.
|
Manifestaties die rechtstreeks of onrechtstreeks het taalracisme bevorderen, zoals de flamingantische Gordel, kunnen niet toegelaten worden. De beslissing van Sint-Genesius-Rode is dus heel juist en Di Rupo en zijn flamingantische en wallingantische trawanten zijn een bende zeveraars.
|
Citaat:
En tegelijkertijd mag er op een chirokamp in Wallonie geen vlaamse leeuwenvlag gehesen worden? Gaat het goed zo? |
Citaat:
|
Hopelijk laten ze de terrasjes en cafés of restaurants in Rode nu ook links liggen.
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
U zult - terwijl u dan toch bezig bent - bovendien eisen dat "la Belgique" haar lidmaatschap van "La Francophonie" opzegt? Of zijn het alleen manifestaties van/door Vlamingen die rechtstreeks of onrechtstreeks het taalracisme bevorderen? |
Citaat:
|
In Frans-Vlaanderen hebben de Vlamingen ook beslist officieel geen Nederlands meer te gebruiken, minstens verzetten ze zich daar niet tegen. Zijn ze daarom minder Vlaming?
|
Citaat:
en ik betwijfel of ze dat beslist hebben in Frans-Vlaanderen, ik denk dat dit echt opgelegd is van bovenuit. maar jij weet uiteraard ook dat er daar een heropleving is van het Vlaams? |
Citaat:
Dat wist ik niet. Kan je ons daar iets meer over vertellen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is het één of het ander hé, slimme. |
Citaat:
|
Citaat:
Hoogstwaarschijnlijk vallen de zaken waar u op doelt niet binnen de Belgische en Vlaamse wetgeving, dus neen. |
Citaat:
Het is zo dat de "echte" vlamingen België willen domineren ? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be