![]() |
Startend cartoonist
Heykes,
Ik ben een startend cartoonist, en plaats nu mijn werk op enkele drukker bezochte fora, omdat ik graag wat feedback zou hebben over men werk! Is het een beetje goed :), of gewoon ermbarmelijk slecht en klaar voor de vuilbak :(? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Bedankt voor de reactie! |
Demper?
|
Je kunt niet tekenen, maar dat zul je ook wel weten.
|
Demper! 8-)
|
Citaat:
|
Ik heb die 'cartoons' ook al op een ander forum gezien meen ik me te herinneren; het is dus niet Demper.
|
Wat bedoel je met demper?
|
Het is misschien beter dat je eerst wat tijd uittrekt om te leren tekenen, en dan best een scenarioschrijver aanneemt.
Als ik wat opbouwende kritiek mag geven. |
Citaat:
|
Ah ok, nee dit is eerste keer op forum, ik ben niet demper, wil gewoon cartoons tonen maar blijkbaar vallen ze niet echt in de smaak :x
|
Burn your work and kill yourself.
|
Citaat:
Volgens Wikipedia: "Een cartoon of spotprent is een humoristische tekening. Dit kan bijvoorbeeld een karikatuur van een bekend persoon, een persiflage van een actuele situatie of simpelweg een afbeelding van een komische situatie zijn." Die kinderachtige tekeningetjes hierboven voldoen aan geen enkel criteria uit die definitie. Gooi die rotzooi in de vuilbak en zoek je een nuttigere vrijetijdsbesteding. |
Citaat:
|
Cultureel hoogstandje dit zeg.
|
.
|
.
|
.
|
. ?
|
Stick with your dayjob ;)
|
Echt zo slecht ofwat? Niemand die er zelfs ééntje goed vindt?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be