![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En... waren het nu de pamfletjes van het Blok die verantwoordelijk waren of niet?
|
Citaat:
Citaat:
Zeg liever dat de politie hier goed werk heeft verricht! Een zaak van geweld die vlug werd opgelost en waarvan de daders niet lang op vrije voeten zijn blijven lopen. Te veel informatie doorgeven kan een verder onderzoek belemmeren! Ga je nu het werk van de politie ook al in een negatief daglicht stellen? |
Citaat:
Logischer zou het dan toch zijn om die bewoners waar ze ruzie mee hadden in mekaar te tremmen dan het eerste de beste groepje moslims dat ze tegenkwamen? |
Citaat:
|
Citaat:
Of vind jij van wel? |
Nu nog de allochtonen vinden die racistische aanvallen pleegden op joden, dat gaat blijkbaar minder vlug.
|
Citaat:
Als ik in dezelfde stijl zou reageren op uw post, dan zou het klinken als: Die waren blijkbaar slimmer! :roll2: 't Is nooit goed, als de daders snel gevonden worden niet, als het onderzoek langer duurt niet, ... Volgens mij zijn er hier toch wel een paar echt zwartgallige mensen actief. |
Citaat:
islamieten zijn de meest onverdraagzame groep die hier woont, elke andere groep die ermee in contact komt heeft er ruzie mee, het wordt dan ook eens tijd dat jullie inzien bij wie het probleem ligt ipv altijd met dat toverwoord racisme te gooien |
Citaat:
Schept Frank Vandenbroucke een "sfeer van onverdraagzaamheid" omdat hij de werklozen beter wil controleren? Omdat hij pleit voor de splitsing van de werkloosheidsuitkeringen? Sommigen vinden van wel, anderen van niet... Op basis waarvan wil je dat dan quoteren? En wat mag er dan nog wel, en niet meer gezegd worden? Maakt u alvast een lijstje klaar? Ik vind het daarentegen redelijk simpel: het Blok mag nog 1000000 pamfletjes uitdelen dat asielcentra immens grote problemen geven, als dat niet het geval is zoals uzelf beweert, dan is er toch niets aan de hand? |
Bof, en wie hebben ze opgepakt. Of moet ik vragen wat?
Een VB'er, een Hells Angel?Een politieker? Een militair?Een stukje straattuig?Een protestant? |
Citaat:
|
Citaat:
Maar dat de daders van de poging tot doodaanslag in Wilrijk nog niet gevonden zijn, spreekt toch niet voor de daadkracht van de politie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vlaams Blok gevolg? Ik vind dat die (niet altijd maar toch zeer vaak) net door hun puur negativisme, hun onvermogen nuances te leggen, ofwel olie op het vuur gieten, ofwel (en dat vind ik nog het ergste) onrust, die er niet moet zijn, zaaien in mensen hun hoofd. Voor hen is het nooit goed. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be