Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Speciale islam afdeling (https://forum.politics.be/showthread.php?t=175694)

Kasumi 28 augustus 2012 05:44

Speciale islam afdeling

Waar onze islamologen, adepten en allerhande liefhebbers ongestoord kunnen dialogeren. Er is een ongeziene vraag naar, in die mate dat het de goede werking van andere fora belemmert.

Scherven A. Mok 28 augustus 2012 10:47

Onze sociale zekerheid staat al genoeg onder druk. Een Islam afdeling in de psychiatrie is niet nodig. Religie staat vooralsnog niet als religieuze psychose in de DSM.

Rudy 28 augustus 2012 11:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kasumi (Bericht 6301762)
Waar onze islamologen, adepten en allerhande liefhebbers ongestoord kunnen dialogeren. Er is een ongeziene vraag naar, in die mate dat het de goede werking van andere fora belemmert.

Er bestaat al een subforum "godsdienst en levensovertuiging". Ik beschouw het voorstel dan ook als niet meer dan provocatie.

Txiki 28 augustus 2012 11:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 6302011)
Er bestaat al een subforum "godsdienst en levensovertuiging". Ik beschouw het voorstel dan ook als niet meer dan provocatie.

Inderdaad. Hier mag een slotje op.

Kallikles 28 augustus 2012 12:38

Citaat:

Ik ben ook een voorstander van een dergelijk subforum. Niet alleen in Immigratie & Integratie, ook in Maatschappij & Samenleving en Godsdienst & Levensovertuiging loopt het over van islamdraden. Ook in andere subfora, zoals K&K duiken islamdraden op. En ook in niet-islamdraden wordt de discussie alras naar de islam afgeleid.

Nu pleit ik zelf ook schuldig in de wildgroei, want b.v. de draad "Is Yves Desmet een moslim?" heb ik zelf geopend. Op zich kan men er ook niets tegen hebben dat forummers die zin hebben om over de islam te discussiëren, of het nu om te bashen is of niet, dat ook mogen doen. Daarvoor dient een forum toch voor. Maar zowel voor hun eigen comfort als voor diegenen die ook eens over andere thema's dan islam willen discussiëren, zou een apart subforum dan ook een uitstekende oplossing zijn.

Hopelijk verhoort de moderatie onze bede.

Sammael 28 augustus 2012 13:46

Jamaar,

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 6302011)
Er bestaat al een subforum "godsdienst en levensovertuiging".

:|

Vraag dan de moderatie om de draden die specifiek over Islam gaan naar het forum "godsdienst en geloofsovertuiging" te verplaatsen?

DeProf_eet 28 augustus 2012 15:00

Citaat:

Leuk, Kasumi, maar ge zijt wel vergeten dat ge er zelfs nog een rubriek had mogen bijplakken. Want laten we eerlijk zijn de rubriek "Waarom er meer (en meer, en meer, en meer ...) mensen iets krijgen tegen allochtonen", dat gaat in feite ook over moslim ettertjes, boefjes, uitschot (m.a.w. uw vriendjes). En blijkt dat gij er nog een aantal kent ook nog (zie mijn sig). Maar waarschijnlijk kent gij die enkel van horen zien. Houden zo !

Kallikles 28 augustus 2012 15:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet (Bericht 6302303)
Leuk, Kasumi, maar ge zijt wel vergeten dat ge er zelfs nog een rubriek had mogen bijplakken. Want laten we eerlijk zijn de rubriek "Waarom er meer (en meer, en meer, en meer ...) mensen iets krijgen tegen allochtonen", dat gaat in feite ook over moslim ettertjes, boefjes, uitschot (m.a.w. uw vriendjes). En blijkt dat gij er nog een aantal kent ook nog (zie mijn sig). Maar waarschijnlijk kent gij die enkel van horen zien. Houden zo !

Je vergeet de draad over Anderlecht nog.

Nu, Kasumi's voorstel zou je toch als muziek in de oren moeten klinken?

DeProf_eet 28 augustus 2012 16:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles (Bericht 6302337)
Nu, Kasumi's voorstel zou je toch als muziek in de oren moeten klinken?

Misschien wel ja, zoals men in feite alle moslims best samen houd. Dan kunnen ze daar elkaar bevechten.

Kallikles 28 augustus 2012 16:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet (Bericht 6302410)
Misschien wel ja, zoals men in feite alle moslims best samen houd. Dan kunnen ze daar elkaar bevechten.

Zelfs als er een islamforum komt, zullen er ook in andere subfora draden "poco linkiewinkies pamperen de pislam" blijven opduiken. Dat is toch leuk?

smiley 28 augustus 2012 16:45

Men kan veel maatschappelijke problemen (en andere en dit wereldwijd) nu eenmaal niet los zien van de islam. Het valt op dat diegenen die voorstander zijn van een apart forum diegenen zijn die veel maatschappelijke problemen (en andere) los willen zien van de islam (zoals immigratie en integratie). Die de islam willen 'verdedigen', beletten dus dat er nog over gesproken/geschreven mag worden in dat en andere fora aangezien de islam op een normale manier niet te verdedigen valt.

Kallikles 28 augustus 2012 16:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smiley (Bericht 6302469)
Men kan veel maatschappelijke problemen (en andere en dit wereldwijd) nu eenmaal niet los zien van de islam. Het valt op dat diegenen die voorstander zijn van een apart forum diegenen zijn die veel maatschappelijke problemen (en andere) los willen zien van de islam (zoals immigratie en integratie). Die de islam willen 'verdedigen', beletten dus dat er nog over gesproken/geschreven mag worden in dat en andere fora aangezien de islam op een normale manier niet te verdedigen valt.

Ha neen, we willen precies een extra forum om nog meer over de islam te spreken. Zo wordt er in alle andere draden PLUS in de islamdraad over islam gepraat. Om jou helemaal plezier te doen kunnen we het subforum zelfs "islamisering" noemen, of, en nu ga je helemaal door het dak natuurlijk, "islamisering van Europa".

Ware dat niet tov?

smiley 28 augustus 2012 16:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles (Bericht 6302479)
Ha neen, we willen precies een extra forum om nog meer over de islam te spreken. Zo wordt er in alle andere draden PLUS in de islamdraad over islam gepraat. Om jou helemaal plezier te doen kunnen we het subforum zelfs "islamisering" noemen, of, en nu ga je helemaal door het dak natuurlijk, "islamisering van Europa".

Ware dat niet tov?

Ik lees iets totaal anders dan gij.

Citaat:

Kasumi 28 augustus 2012 18:37

De verislamsering van het forum dient dringend een halt te worden toegeroepen, voor het helemaal de spuigaten uitloopt. Een wetenschappelijke studie heeft aangetoond dat het gehanteerde, gemakzuchtig pamperbeleid desastreuze gevolgen heeft die weldra onoverkomelijk onherstelbaar zijn. En de linkse kerk haal ik er bij om deze paragraaf te vullen.

Tegen de islamisering van het forum!

SDX 28 augustus 2012 18:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kasumi (Bericht 6302604)
De verislamsering van het forum dient dringend een halt te worden toegeroepen, voor het helemaal de spuigaten uitloopt. Een wetenschappelijke studie heeft aangetoond dat het gehanteerde, gemakzuchtig pamperbeleid desastreuze gevolgen heeft die weldra onoverkomelijk onherstelbaar zijn. En de linkse kerk haal ik er bij om deze paragraaf te vullen.

Tegen de islamisering van het forum!

Ik zou 'n eigen forum oprichten als ik van jou was...oh wacht effe...

Kasumi 28 augustus 2012 18:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 6302608)
Ik zou 'n eigen forum oprichten als ik van jou was...oh wacht effe...

En ik die dacht dat ge als vurige militant, alvast een spandoek ging maken om mee de spontane virtuele kruistocht tegen de islamisering met vrucht te voltooien.

Maar nee, nu blijken de zogezegde grootste opposanten daar geen weet van te willen hebben. Die willen uitbreiden, tot iedereen de koran van buiten kent.

http://www.youtube.com/watch?v=3-jNW7pPMMk

cookie monster 28 augustus 2012 19:00

Afdelnig vooordit , afdeling vooor dat ,nog meerhokjes !!!!

smiley 28 augustus 2012 19:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kasumi (Bericht 6302633)
En ik die dacht dat ge als vurige militant, alvast een spandoek ging maken om mee de spontane virtuele kruistocht tegen de islamisering met vrucht te voltooien.

Maar nee, nu blijken de zogezegde grootste opposanten daar geen weet van te willen hebben. Die willen uitbreiden, tot iedereen de koran van buiten kent.

http://www.youtube.com/watch?v=3-jNW7pPMMk

Echte kennis over de islam gaat de islamisering juist tegen. Bekend maakt immers onbemind.

Na deze boeken gelezen te hebben, ben ik geen moslim meer
http://www.exmoslim.org/getuigenisse...il%202008.html

Kasumi 28 augustus 2012 20:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smiley (Bericht 6302761)

Na deze boeken gelezen te hebben, ben ik geen moslim meer

Dat zou best kunnen, maar uw prive leven boeit mij niet.

smiley 28 augustus 2012 20:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kasumi (Bericht 6302798)
Dat zou best kunnen,

Waarom ben jij dan tegen het verspreiden van kennis over de islam

Citaat:

maar uw prive leven boeit mij niet.
Nergens gaat het dan ook over mijn priveleven.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be