![]() |
Speciale islam afdeling
Waar onze islamologen, adepten en allerhande liefhebbers ongestoord kunnen dialogeren. Er is een ongeziene vraag naar, in die mate dat het de goede werking van andere fora belemmert.
![]() |
Onze sociale zekerheid staat al genoeg onder druk. Een Islam afdeling in de psychiatrie is niet nodig. Religie staat vooralsnog niet als religieuze psychose in de DSM.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu pleit ik zelf ook schuldig in de wildgroei, want b.v. de draad "Is Yves Desmet een moslim?" heb ik zelf geopend. Op zich kan men er ook niets tegen hebben dat forummers die zin hebben om over de islam te discussiëren, of het nu om te bashen is of niet, dat ook mogen doen. Daarvoor dient een forum toch voor. Maar zowel voor hun eigen comfort als voor diegenen die ook eens over andere thema's dan islam willen discussiëren, zou een apart subforum dan ook een uitstekende oplossing zijn. Hopelijk verhoort de moderatie onze bede. |
Jamaar,
Citaat:
Vraag dan de moderatie om de draden die specifiek over Islam gaan naar het forum "godsdienst en geloofsovertuiging" te verplaatsen? |
Citaat:
|
Citaat:
Nu, Kasumi's voorstel zou je toch als muziek in de oren moeten klinken? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Men kan veel maatschappelijke problemen (en andere en dit wereldwijd) nu eenmaal niet los zien van de islam. Het valt op dat diegenen die voorstander zijn van een apart forum diegenen zijn die veel maatschappelijke problemen (en andere) los willen zien van de islam (zoals immigratie en integratie). Die de islam willen 'verdedigen', beletten dus dat er nog over gesproken/geschreven mag worden in dat en andere fora aangezien de islam op een normale manier niet te verdedigen valt.
|
Citaat:
Ware dat niet tov? |
Citaat:
Ik lees iets totaal anders dan gij. Citaat:
|
De verislamsering van het forum dient dringend een halt te worden toegeroepen, voor het helemaal de spuigaten uitloopt. Een wetenschappelijke studie heeft aangetoond dat het gehanteerde, gemakzuchtig pamperbeleid desastreuze gevolgen heeft die weldra onoverkomelijk onherstelbaar zijn. En de linkse kerk haal ik er bij om deze paragraaf te vullen.
Tegen de islamisering van het forum! |
Citaat:
|
Citaat:
Maar nee, nu blijken de zogezegde grootste opposanten daar geen weet van te willen hebben. Die willen uitbreiden, tot iedereen de koran van buiten kent. http://www.youtube.com/watch?v=3-jNW7pPMMk |
Afdelnig vooordit , afdeling vooor dat ,nog meerhokjes !!!!
|
Citaat:
Na deze boeken gelezen te hebben, ben ik geen moslim meer http://www.exmoslim.org/getuigenisse...il%202008.html |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be