![]() |
op de lijst van groen
Hallo,
Ik sta momenteel op de lijst van Groen voor de gemeenteraadsverkiezingen maar ik voel me daar niet zo goed bij. ik heb in de tijd getekend omdat ik me daarbij niets bij voorstelde maar de druk in de omgeving is zo groot dat ik me terug wil trekken. Hoe kan ik me terug trekkenn uit de lijst, en wat zouden daar de gevolgen kunnen van zijn? |
en wij moeten dat geloven .. ?
|
Heb je daar een contract ofzo voor moeten tekenen?
|
Citaat:
2) boertig: de degroene lijst verbraznden ,openlijk !! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Fonne en cookie monster hebben een goed punt. Laat je eraf smijten ipv zelf op te stappen. Ook veel leuker, dunkt me.
|
Waarom nu eruit stappen? Met een beetje geluk word je gekozen. Dan pas stap je eruit, maar je behoudt natuurlijk je zetel als onafhankelijke. Je strikt vijf jaar je steekpenningen, en in het zesde kijk je uit naar de partij van het moment. Je verklaart dan dat je al geruime tijd met die fractie meeheult, krijgt een hogere en vooral verkiesbare plaats op die lijst - waarbij je andere, fervent actieve leden van die partij tegen de borst stoot. Uiteindelijk wordt je OCMW-voorzitter en geef je ruim commentaar op het vorige beleid, dat je rustig kabbelend laat verder verkommeren onder het jouwe. Met alweer een beetje geluk word je Minister van Werk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar het zal moeten een wonder zijn dat ik verkozen zou zijn. Ik mag blij zijn met 20 stemmen. Dus met andere woorden wil ik dat ik niet meer op de lijst sta van Groen , dus naar wie moet ik naar toe gaan om mij van die lijst te krijgen?
|
Citaat:
Wie heeft je op de lijst gezet? Ik zou het daar eens proberen. Lokale afdeling van Groen! ofzo? |
Citaat:
|
Citaat:
Kegel uzelf alstublieft niet uit Groen vooraleer je die jongens een cursus zelfvertrouwen en assertiviteit voor jezelf hebt aangesmeerd... |
Citaat:
|
Ik vind Lombas prijsloos in deze draad :rofl:
|
Citaat:
Blij gaan ze niet zijn maar met iemand die niet 100% gemotiveerd is op de lijst zijn ze zelf ook niet veel, dus u verplichten van op de lijst te blijven staan gaan ze echt niet doen. Als de lijsten al officieel zijn ingediend heb je wel pech natuurlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
doktersbriefje binnenbrengen op de verkiezingsdag |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be