Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Systematisch draden uit 2006 naar boven haal voor niets, dat hangt mijn kloten uit. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=175726)

De schoofzak 29 augustus 2012 07:34

Systematisch draden uit 2006 naar boven haal voor niets, dat hangt mijn kloten uit.

Duidelijk ?

Salvadorii 29 augustus 2012 07:38

Umm nee niet echt - ik geef uw geen ongelijk hoor - mar ik heb geen flauw idee waarover ge het hebt. Natuurlijk heb ik den laatse dagen weinig tijd gehad om hier alles te volgen...

Moest ge zin hebben om meer uitleg te geven...

SDG 29 augustus 2012 07:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 6303557)
Duidelijk ?

Deze vraag is gepost in het verkeerde subforum. Dit moet in 'Suggesties en Mededelingen'.

De schoofzak 29 augustus 2012 07:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDG (Bericht 6303564)
Deze vraag is gepost in het verkeerde subforum. Dit moet in 'Suggesties en Mededelingen'.

Dat is waar.
Maar soms moet ge eens iets forceren.

Dus, wat denkt gij dat de reden is dat dat kieken dat doet ?

.

Another Jack 29 augustus 2012 07:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDG (Bericht 6303564)

De Schoofzak begint autoritaire trekjes te krijgen...

"Duidelijk?"

Boduo 29 augustus 2012 07:52

Citaat:

Duidelijk ?

Bedoel je de "Gentenaar" ?
Ihubuk is ook zo iemand: dat letterwoord betekent: ik heb u bij uw kloten.

De schoofzak 29 augustus 2012 07:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6303569)

"Duidelijk?"

De ene medeforummer zegt dat het een "suggestie of mededeling" is,
de andere dat het autoritair is. Wellicht zoals ik een aanhanger van het principe van "Ordnung muss sein".

vraagje:
heb jij het ook opgemerkt? Vooral dan dat het gebeurt met quasi nietszeggende commentaren.
Waarom denk je ?

.

Another Jack 29 augustus 2012 07:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 6303581)
De ene medeforummer zegt dat het een "suggestie of mededeling" is,
de andere dat het autoritair is. Wellicht zoals ik een aanhanger van het principe van "Ordnung muss sein".

vraagje:
heb jij het ook opgemerkt? Vooral dan dat het gebeurt met quasi nietszeggende commentaren.
Waarom denk je ?

.

Ja, ik merk dat op.
Er is echter niemand die me verplicht er op te reageren of er maar enige aandacht aan te geven...

Distel 29 augustus 2012 07:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6303569)

"Duidelijk?"

Is de simpele mededeling dat iets uw kloten uithangt tegenwoordig al een autoritair trekje?

De schoofzak 29 augustus 2012 08:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6303583)
Ja, ik merk dat op.
Er is echter niemand die me verplicht er op te reageren of er maar enige aandacht aan te geven...

Inderdaad, je bent ook niet verplicht om op deze draad te reageren of er enige aandacht aan te schenken.

Voor de anderen die het nog niet doorhebben:

http://forum.politics.be/search.php?searchid=1507222

.

Another Jack 29 augustus 2012 08:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Distel (Bericht 6303587)
Is de simpele mededeling dat iets uw kloten uithangt tegenwoordig al een autoritair trekje?

Neen, wel het achtervoegsel "duidelijk"

Duidelijk?

Boduo 29 augustus 2012 08:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6303597)

Duidelijk?

Aleez, we zijn weer vertrokken...

eno2 29 augustus 2012 08:16

Citaat:

Standaard Systematisch draden uit 2006 naar boven haal voor niets, dat hangt mijn kloten uit.
Kan me geen kloten schelen

De schoofzak 29 augustus 2012 08:25

Citaat:

Duidelijk?

Je hebt wel één ding bereikt, met het stellen dat ik door dat "duidelijk" autoritair zou zijn.
Ik heb me namelijk eens bezonnen waar ik dat woordje in die omstandigheden vandaan haal.

En ik herinner me plots van mijn soldatentijd, dat een hoge pief me zo eens toesprak. Na de een of de andere studentikoze grap van mijnentwege natuurlijk. Ik ben altijd een speelvogel geweest.

.

Amon_Re 29 augustus 2012 08:26

Citaat:

Duidelijk ?

Yup. Heb er me ook al aan geërgerd aan die trol. Het lijkt wel alsof het de bedoeling is om actuele discussies van de 1ste pagina te houden....

De schoofzak 29 augustus 2012 08:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 6303612)
Kan me geen kloten schelen

Dat is wel duidelijke taal.

.

Distel 29 augustus 2012 08:28

Citaat:

Duidelijk?

Helemaal niet. Het lijkt mij duidelijker dat er weer spijkers op laag water worden gezocht. En niet door de topicstarter.

De schoofzak 29 augustus 2012 08:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re (Bericht 6303630)
Yup. Heb er me ook al aan geërgerd aan die trol. Het lijkt wel alsof het de bedoeling is om actuele discussies van de 1ste pagina te houden....

Ik denk dat we er zijn !

Iemand is aan het trachten het forum 'oninteressant' aan het maken.

.

SDG 29 augustus 2012 08:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re (Bericht 6303630)

Zolang het forumreglement niet duidelijk stelt dat het niet toegelaten is om oude discussies omhoog te halen, is er evenwel niet veel tegen in te brengen. Ten andere is er in dit subforum sowieso ook al genoeg vervuiling doordat over één en hetzelfde onderwerp vaak verschillende draden opgestart worden...

eno2 29 augustus 2012 08:40

[quote]
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDG (Bericht 6303638)
Zolang het forumreglement niet duidelijk stelt dat het niet toegelaten is om oude discussies omhoog te halen, is er evenwel niet veel tegen in te brengen.

We krijgen hier een enorme database van oude draden aangeboden. Er is niets tegen bumpen als er evoluties zijn of het onderwerp relevant blijft en er verder op gereageerd wordt. Dat is zelfs de bedoeling van de database.

Citaat:

Ten andere is er in dit subforum sowieso ook al genoeg vervuiling doordat over één en hetzelfde onderwerp vaak verschillende draden opgestart worden.
Wordt soms getolereerd en soms niet door Mod.. A la tète du client. Raf heeft mij jarenlang stelselmatig bewaakt en aangeklaagd voor dubbeldraden. Waardoor meestal enkel mijn dubbeldraden gesloten werden en die van anderen niet. Ik kan dat weten, want ik ben het van de weeromstuit ook beginnen aanklagen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be