![]() |
Systematisch draden uit 2006 naar boven haal voor niets, dat hangt mijn kloten uit.
Duidelijk ?
|
Umm nee niet echt - ik geef uw geen ongelijk hoor - mar ik heb geen flauw idee waarover ge het hebt. Natuurlijk heb ik den laatse dagen weinig tijd gehad om hier alles te volgen...
Moest ge zin hebben om meer uitleg te geven... |
Citaat:
|
Citaat:
Maar soms moet ge eens iets forceren. Dus, wat denkt gij dat de reden is dat dat kieken dat doet ? . |
Citaat:
"Duidelijk?" |
Citaat:
Ihubuk is ook zo iemand: dat letterwoord betekent: ik heb u bij uw kloten. |
Citaat:
de andere dat het autoritair is. Wellicht zoals ik een aanhanger van het principe van "Ordnung muss sein". vraagje: heb jij het ook opgemerkt? Vooral dan dat het gebeurt met quasi nietszeggende commentaren. Waarom denk je ? . |
Citaat:
Er is echter niemand die me verplicht er op te reageren of er maar enige aandacht aan te geven... |
Citaat:
|
Citaat:
Voor de anderen die het nog niet doorhebben: http://forum.politics.be/search.php?searchid=1507222 . |
Citaat:
Duidelijk? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb me namelijk eens bezonnen waar ik dat woordje in die omstandigheden vandaan haal. En ik herinner me plots van mijn soldatentijd, dat een hoge pief me zo eens toesprak. Na de een of de andere studentikoze grap van mijnentwege natuurlijk. Ik ben altijd een speelvogel geweest. . |
Citaat:
|
Citaat:
. |
Citaat:
|
Citaat:
Iemand is aan het trachten het forum 'oninteressant' aan het maken. . |
Citaat:
|
[quote]
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be