![]() |
Wie moet provinciegouverneur worden in Oost-Vlaanderen?
In de optie dat de verkiezingen zo uitdraaien dat het een nva'er zou moeten zijn, democratisch gesproken:
moet het dan zijn: den Bracke, het Vaams Strikske, Helga Stevens, eerste dove parlementair, Sarah Smeyers, jonge beloftevol maar al ervaren kamerlid, of nog iemand anders? De Karim Van Overmeer misschien, als forse flamingant ? . |
Tegen de provincies zijn maar een gouverneurschap opeisen?
Lijkt me geen verstandige uitspraak van Weyts. Hij had beter zijn klep gehouden. :x |
Citaat:
Dus voorbehouden aan politici uit de systeempartijen en zeker niet uit te besteden aan vuige flaminganten. |
Citaat:
Dus dat probleem stelt zich niet meer, eenmaal aan de macht.;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik dacht dat het altijd zo'n regeling was tussen de traditionele partijen of niet?
|
Is dat de Verandering?
Nadenken over de postjes (die men eigenlijk wil afschaffen...) nog voor er één stem is uitgebracht? |
na hun volledig partijprogramma in de vuilbak gegooid te hebben om eens (niet te lang) aan tafel te mogen zitten, moet men toch wat compensatie krijgen. De maskers vallen weer eens af. Hoe ging het spreekwoord weer "omwille van de smeer likt de kat de kandeleer"
|
Citaat:
Dat heeft hem evenwel niet weerhouden om te genieten van zijn riante wedde, ambtswoning, vette representatie budgetten, dikke volvo onder zijn gat met chauffeur aan het stuur, .... om na zijn benoeming daar zedig over te zwijgen. Het Belang doet ook mee in de federale kamers, èn in Europa. Zelfs de nva leverde één jaar en iets meer, de senaatsvoorzitter ... Dus: niet teveel naïviteit aub. Er is geen betere plaats om de dingen te wijzigen, dan de plaats van de macht. . |
Citaat:
Citaat:
De N-VA kan m.i. zich beter richten op de afschaffing van dit achterlijk beleidsniveau. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar als er dan toch een keuze moet gemaakt worden, dan is Karim Van Overmeire een goed idee. Het zou trouwens historisch zijn, bij mijn weten is er nog nooit een Vlaamsgezinde gouverneur geweest. (de meeste gouverneurs in het verleden zijn behoorlijk Belgischgezind) |
Citaat:
Eddy Wally |
Citaat:
Tsjeven praat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be