![]() |
Wie is het ergst, een moslim of een pocolinkiewinkiemoslimknuffelaarsdhimmieverrader?
Beste forummers,
In een andere draad is een interessante filosofische vraagstelling ontstaan die een aparte draad én poll verdient; wie is er eigenlijk het ergst, een moslim of een poco-linkiewinkie-moslimknuffelaar, het prototype van de dhimmie en verrader? Of zou het ergst eerder de combinatie van beide zijn? Mogelijke subvragen betreffende de precieze definitie van het begrip "moslim" alsook hoe we hen kunnen herkennen (vermits moslims vaak liegen dat ze niet-moslim zijn kunnen ze overal opduiken, zelfs in de afschrikwekkende gedaante van een Yves Desmet) alsook de conceptuele relaties met begrippen als "dhimmie", "verrader" enzovoort. Voorts wordt er zelfs gefluisterd dat er Nietzscheanen zich als moslim voordoen om ons te jennen en tot reacties aan te sporen, om ons dan vervolgens steeds opnieuw uit te lachen en misprijzend op ons neer te kijken. Stel nu eens het geval voor van een moslim die zich voordoet als een dhimmie die zich voordoet als een islamcriticus of een dhimmie die zich voordoet als een islamcriticus die zich voordoet als een moslim. Dat maakt de zaken allemaal ingewikkelder. Gelukkig zijn hier genoeg straffe koppen die onmiddellijk met een wiskundige bewijsvoering zullen kunnen aantonen wie het ergst is en waarom. Met vriendelijke groet, Kallikles |
:-D
:popcorn: |
Citaat:
er is echter een verschil tussen een overtuigde dhimmie die zelfs blij is als ze hem in zijn achterwerk pakken, en een islamcritische dhimmie die zich tegen die rol als tweederangsburger poogt te verzetten. |
Alvorens ik op de poll kan antwoorden, kreeg ik graag een antwoord op de vraag of Michèle Martin een moslim is en zo ja, of zij praktiserend is, vermits ze geen hoofddoek draagt.
Graag had ik geweten of de nonnen die haar opvangen pocolinkiewinkiemoslimknuffelaardhimmies zijn of gewoon linkse verraders. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Totaal debiele poll
|
Citaat:
|
Citaat:
En hoe kadert jouw definitie dan met het veelvuldige gebruik van het woord dhimmie in de betekenis van een de niet-moslims-verradende-voor-de-islam-plat-op-de-buik-gaande-niet-moslim? Dit gebeurt niet allleen op dit forum maar ook op blogs van de als ik mij niet vergis ook door jou onderschreven "islamkritische" stroming (zie b.v. https://ejbron.wordpress.com/2012/07...himmie-duetje/) |
Ik kan echt niet kiezen.Dus daarom dit voorstel;alle 4 afknallen en we laten God en de duivel de verdeling doen.:evil:http://politics.lunitechs.be/images/.../icon_evil.gif
|
Citaat:
;-) |
Citaat:
![]() |
Citaat:
Daarmee is de inhoud van de koran nog steeds niet humaan geworden; Daarmee is de inhoud van de koran nog steeds niet intelligent geworden; Daarmee is de inhoud van de koran nog steeds niet logisch geworden; Daarmee is de inhoud van de koran nog steeds niet beschaafd geworden; Daarmee is de inhoud van de koran nog steeds niets geworden waar onze allachtone medelanders moedig afstand van nemen. Daarmee is de inhoud van de koran nog steeds niets geworden dat onze meisjes op straat bescherming biedt tegen hyena's; |
Citaat:
'n Niet-kwestie verzinnen om de aandacht van de wel-kwestie af te leiden. |
Citaat:
|
de ergste zijn de autochtonen die moslim worden ...
|
Citaat:
Ze woont immers bij vrouwen die gehoofddoekt zijn en vrolijk een man delen die nooit thuis is, u weet toch wel dat Jezus ook een moslim was? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat zou je nu toch moeten weten!:roll: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be