![]() |
NL pleegt zelfmoord vanaf nu 130km/u
NL verhoogt zijn snelheid
het resultaat van een doorgedreven wegenbouw die voldoet aan bepaalde normen, voldoende vakken aanleggen (dubbel zoveel rijstroken zie stats micele) het resultaat van een veiligheidsbeleid die niet gemakkelijkshalve de schuld bij de schauffeur legt http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20120831_157 |
Wat is dat nu voor een titel. :roll:
|
Vijgen na Pasen.
Freie Fahrt für freie Burger. Met minder neem ik geen genoegen. |
Citaat:
In feite is de mortaliteit vooral afgenomen dankzij het dragen van de gordel, die toenmeent dankzij het rete-irritante bieperke. Nu ABS, airbags, en kreukelzones hebben de rest gedaan. Maar ja, in Belgie moet je burgers blijven verknechten, je weigert als overheid om de infrastructuur te optimaliseren en te standaardiseren op basis van wetenschappelijke studies en informatie, je geeft gewoon de burger altijd de schuld voor alle problemen En in die geest, is het toch fantastisch te constateren dat onze dichtste buren die ons omringen, allemaal die ridicule gedachte verlaten hebben. Wij zijn het slakje van centraal europa geworden.. Proficiat legertje luie ambtenaren.:-P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dank u politiekers uit de oude machtspartijen, aanbidders van transferts naar francofonië en kapot-belasters van werk, waardoor de sociale zekerheid zelfs niet alleen door profiteurs en fraudeurs leeg geplunderd wordt. . |
1 Bijlage(n)
De desinformatie begint al ze;..
http://www.standaard.be/artikel/deta...20831_00278843 en tonen ze een grafiekje van de ongevallen in de weekend versus de week ?? Waar je totaal niet kunt uit afleiden dat je minder ongevallen hebt dankzij het trager rijden ???? |
Citaat:
1°ste doordenker stel je zit met 1000 man op een buro en je kunt bvb 300kmautostrade bouwen per jaar met dat team. Kost bvb 10miljard Je stopt met investeren, en je bezuinigt op het aantal autostrades bv, en je bouwt 100km nieuwe autostrades. Dus je bespaart 6 miljard Dan zit daar toch 700 man teveel ??? 2°de doordenker Als je het budget neemt van die 700man, 3,5miljard personeelskost wil dit zeggen dat je in principe de begrotingstekorten kunt herleiden door niet alleen geen autostrades te bouwen, maar evenveel door die mensen weg te saneren zoals elk privé bedrijf dat zou doen. 3de doordenker Als de cad-camsoftware die ontwikkeld is sinds 1980 zijn intrede doet op de buro's van diezelfde ambtenaren.... dan kunnen zijn zowaar 10 keer sneller autostrades tekenen dan vroeger.... Aleluja... in feite heb je dus met 30 man genoeg... |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
WIj zitten met 120 KmH sinds de jaren '70. Ondertussen zijn onze wagen geëvolueerd (lees beter geworden). Die 120 KmH is dus totaal voorbijgestreefd. 130 trouwens ook. Trouwens, volgens jou liggen alle Duitsers vroegtijdig in hun doodskist ? Wel erg kort door de bocht hé. |
Citaat:
Nu de pot leeg lijkt: Waar en wanneer wordt er nu bezuinigd in al die nutteloze diensten ?? |
Citaat:
Snelheidspalen = belasting op een culpabilisering, en ondertussen vergeten van nieuwe wegen te bouwen aangepast aan de noden van de mensen |
Het moest verdomme 160km/u zijn.
Die 120km/u stamt nog uit de tijd van paard en kar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be