![]() |
Niet lang geleden heeft de Engelse 'Commissie voor rassengelijkheid' (vergelijkbaar met 'ons' Centrum-Leman) openlijk afstand genomen van de multicultuur als samenlevingsmodel. Trevor Philips, de voorzitter van het centrum, stelde dat het multicultureel concept voorbijgestreefd is en enkel leidt tot 'apartheid'. Daarnaast stelde hij dat er nood is aan meer culturele homogeniteit en het nodige moet worden gedaan om "de cultuur van onze eilanden, zoals die getekend is door Shakespeare en Dickens" in stand te houden.
Het kan verkeren ... |
multikultuur=diktatuur
dat ons centrum-leman dat ook eens beseft.. |
Citaat:
Vlaanderen door de Antwerpenaren hun aparte cultuur te laten afzweren. Elk weldenkend mens weet dat die van Antwerpen een soort apart zijn (zeggen ze trouwens zelf ook) en die dienen dringend geintegreerd te worden in die schoone vlaamsche cultuur : Gedaan met die opgeblazen arrogantie! Gedaan met dat broebeltaaltje, dat ze nederlands leren! Gedaan met die cultuur van zagen, achterklap, geroddel, corruptie in politie en stadsbestuur en racisme! |
Citaat:
|
sorry maar vlaanderen zonder Antwerpen zou maar een boeregat zijn zenne
|
Citaat:
'k heb het altijd geweten ! |
Citaat:
Tjonge toch, het laatste multiculgepruttel van een uitstervende soort : de politiek correcte naïeveling die zichzelf politiek correct blijft conditioneren ... Eén advies voor Parcifal : verhuizen naar een islamitisch paradijs als zijnde Iran, Afghanistan, of korter bij Marokko. In die landen zal je geen last hebben van Antwerpenaars. Je kan er voor de verandering ter plaatse ook proptestmarsen organiseren tegen homogenisering. Benieuwd hoe hartelijk je zal onthaald worden :mrgreen: |
Citaat:
Binnen de grenzen van het Antwerps territorium kan die culturele homogenisatie een geheel andere invulling krijgen dan binnen de grenzen van het Gentse territorium. |
Citaat:
Me dunkt dat het gros van de mensen het in hun strot geduwd gekregen hebben. Als je iet of wat doordenkt dan wéét iedereen dit al héééééél lang. Multi-etnisch, daar kan je niet onderuit. Multi-cultuur is een utopie! Ooit al twee bedrijven zien fusioneren met behoud van hun eigen bedrijfscultuur? Het is het dominante bedrijf dat de bedrijfscultuur zal opleggen aan het opgeslokte bedrijf. |
Citaat:
|
Citaat:
Wij West-Vlamingen beschouwen Antwerpenaars en Limburgers als een soort untermenschen, die op de evolutionaire ladder ergens tussen de amoebe en de korstschimmel gecategoriseerd mogen worden. Dat is soms een beetje het probleem met nationalisme, hoe ver trek je het door? De kust-regio is wat mij betreft ook nog eens superieur aan de rest van West-Vlaanderen, Oostende is op zijn beurt weer superieur aan de omliggende gemeenten, mijn neighborhood is nog ietsje beter dan de anderen, etc etc... Eigenlijk gaat het als volgt: eigen continent eerst, eigen land eerst, eigen volk eerst, eigen provincie eerst, eigen stad eerst, eigen wijk eerst, eigen gezin eerst, eigen [size=6]GENEN EERST [/size]([size=2]en nu zijn we bij de essentie van nationalisme[/size]): [size=6]MIJN GENEN EERST: IK EERST!! [/size] , mwuuahahah!! 8O 8O 8O :lol: Dus ja, Antwerpenaren moeten assimileren of opkrassen. 88/14!! :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
8) Btw, VOORBIJGESTREEFD, is met een "D" achteraan. 8)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je moet ook geen spijkers op laag water zoeken, 'kwestie' van naast de 'kwestie' te antwoorden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be