![]() |
Individueel Rijkdomplafond
We moeten de toplaag van de bevolking laten betalen voor de crisis die zij veroorzaakt hebben. Neem 4'30" tijd en kijk naar de uitleg op YouTube.
http://m.youtube.com/watch?v=W4S6W5epvbE |
The address wasn't understood
Citaat:
|
Begint die zever weer...
Geen enkele reden om een rijkdomsplafond in te stellen. Easy as that. |
De ongelijkheid kan niet eindeloos toenemen zonder het sociale patroon te vernietigen.
Rijkjes zouden zichzelf enkel maar limietloos mogen blijven verrijken, vanaf het ogenblik, dat in de samenleving waarin ze zich verrijken, het humane levensminimum voor iedereen verzekerd is. Iets anders is immoreel en praktisch ongewenst, en in zekere zin terreur en uitbuiting. |
Ik moet altijd glimlachen als ik zie dat voor sommigen, veel geld verdienen een misdrijf is... :lol:
|
Citaat:
|
I care
You don't care They care A lot of them care Je begrijpt toch, dat je hier iets afschuwelijks toegeeft. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Voor wat jouw lamentabele geestestoestand betreft: I don't
|
Als daar een indivudueel plafond op staat,
en bijvoorbeeld Helmut Lotti zou dat plafond bereiken op de 1° december van 't jaar, moet die dan de rest van zijn concerten van dat jaar, gratis gaan zingen ? Of mag hij zeggen: "Zing maar voor uw eigen, ik ben naar de Maladijven" (vrij rijmpje naar de frituuruitbater met zijn bordje: "ik ben naar de Dolomieten, bak zelf uw frieten"). Neem dit nu niet letterlijk, maar geef toe dat je plafond in realiteit onmogelijk is. Het enige wat mogelijk is, is dat internationaal een trend zou waargemaakt worden dat hogere inkomsten en hoge vermogens mee belast worden. Immers, als er een reden kan zijn om te vluchten of te verkassen, dan zal er gevlucht of verkast worden. . |
De manier waarop sommigen zich verrijken is echt schandalig en onmenselijk...
In het belang van het - fatsoenlijk :-D - kapitalisme zouden die machtswellustelingen uit de maatschappij moeten verwijderd worden... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Niettemin praat ik nog tegen jou, wat ik met bijna alle andere sociale terroristen op forum hier allang niet meer doe. Misschien heb ik met jou nog het meeste medelijden? Of is het omdat je er vierkant en schaamteloos voor uitkomt?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be