![]() |
Opgepast: GEVAAR! Hier wordt naar winst gestreefd!
Het streven naar winst is niet altijd zonder gevaar. Regelmatig duiken schandalen op waarbij het leven van mensen in gevaar wordt gebracht of verloren gaat op kleine of grote schaal door de prioriteit van het winststreven boven alle andere.
Dit draadje zou dus niet, nooit, mogen lijden aan gebrek aan brandstof. Vandaag hoorde ik nog op de radio dat keukenafval (olie en zo) gebruikt werd voor het fabriceren van medicatie. Gelieve hier alle nieuw opduikende of recente gevallen te posten. Zodat de waakhond ieder keer blaft... |
Mijn hond mag enkel blaffen op commando...
Nu goed, ik zie geen problemen in olie e.d te herwerken in medicatie, wat moeten ze ermee doen? In de riool gieten? |
t'is die medicatie voor vanonder die jij op je hoofd wrijft
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb een boek gelezen over gezondheid en mentale hygiëne .
Daarin staat er te lezen dat nagenoeg voor elke menselijk kwaal afdoende natuurlijk voedsel kan consumeren om meer weerstand op te bouwen . Zo blijkt dat we veel te weinig hart/ niertjes / lever en ingewanden eten . Kijk maar naar een roofdier , dat scheurt nagenoeg altijd onmiddelijk de buik van het slachtoffer open en eet eerst de ingewanden . Dat er in medicatie de meest vreemde stoffen van bizarre oorsprong zitten zal ons niet verbazen , het zou wel leuk zijn om een paar van die extreme voorbeeldjes te posten . |
Citaat:
![]() |
Gutter oil is afgewerkte keukenolie die gerecupereerd wordt uit de keukenafloop.
Er is een onderzoek op gang naar zijn aanwending in productie van medicamenten. |
Citaat:
Ook goed.Komt mij ook uit... |
maakt men winst op onze 1.120.000 scholieren
|
Citaat:
Daarbij. Ik zie niet in wat er mis is met iemand die winst nastreeft. |
winst is nodig om een nieuwe vrachtwagen te kopen , wat er daarna overblijft dient aangegeven te worden
|
Citaat:
Citaat:
:cheer: en China probes 'gutter oil in medicine' claims Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Maakten ze van suikers uit de gelcapsules van medicijnen ook geen goedkope zoetstof voor (erg goedkope) frisdranken en zo?
Hergebruik op z'n best dus... |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zal in het vervolg ook het BBC NEWS lezen, naast beluisteren, voor ik daarover iets post. Beloofd. |
LIBERIA:
Via misbruik van een wettelijk achterpoortje wordt 1/4 van de Liberiaanse wouden ongenadig gerooid door een viertal grote loggingfirma's |
Citaat:
Voor de rest is het uiterst handig als je je hond op commando kan doen blaffen, maar dit alles geheel terzijde |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be