Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Club-fans verwonden zwangere vrouw (https://forum.politics.be/showthread.php?t=175925)

stropke 3 september 2012 12:05

Club-fans verwonden zwangere vrouw

Citaat:

Club-fans verwonden zwangere vrouw

inShare011:09 Kruibeke (9150) Op de parking langs de E17 in het Oost-Vlaamse Kruibeke hebben een achttal supporters van voetbalploeg Club Brugge zondagavond vier allochtonen aangevallen. De verdachten maakten volgens getuigen racistische opmerkingen en deelden slagen uit, zegt het parket van Dendermonde. De vier slachtoffers, onder hen een zwangere vrouw, raakten lichtgewond.

De feiten gebeurden rond 20.45 uur langs de E17 in Kruibeke, in de richting van Antwerpen. Vier Duitse personen van Turkse afkomst werden er aangevallen door een achttal verdachten. "De twee mannen en twee vrouwen, van wie er één zwanger is, zaten iets te eten toen een bus met Bruggesupporters vlak bij hen stopte. Een aantal begon volgens getuigen racistische opmerkingen te maken en zou zijn beginnen spuwen en blikjes gooien naar het viertal. Ook werden de slachtoffers geslagen", zegt het parket.

Bus onderschept
De vier slachtoffers werden met lichte verwondingen naar het ziekenhuis gebracht. De zwangere vrouw is een aantal dagen arbeidsongeschikt, maar er zou geen gevaar zijn voor het ongeboren kind.

Na de feiten reed de bus weg, maar getuigen konden de nummerplaat noteren. De bus werd later door de politie onderschept. Niemand werd aangehouden maar de verdachten zijn geïdentificeerd door de politie. Het gaat om jonge mannen uit de Antwerpse Kempen. Het parket van Dendermonde onderzoekt de zaak voort.
http://www.gva.be/regio-waas/kruibek...ere-vrouw.aspx
Weer scone reclame voor het voetbal en Vlaanderen. En een zwagere vrouw er nog bij, hoe durven ze stelletje lafbekken.
Het ergste is nog " Niemand werd aangehouden maar de verdachten zijn geïdentificeerd door de politie" . Hier zie je weer het prutswerk van justitie. Als er een zwangere SO is moeten ze de straffen verzwaren. Als ik flik was dan had die bus geen meter verder gereden voor ik die gasten achter slot en grendel had, minstens voor een jaar. :x
Wat een kl**te land.

quercus 3 september 2012 12:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stropke (Bericht 6310590)
Weer scone reclame voor het voetbal en Vlaanderen. En een zwagere vrouw er nog bij, hoe durven ze stelletje lafbekken.
Het ergste is nog " Niemand werd aangehouden maar de verdachten zijn geïdentificeerd door de politie" . Hier zie je weer het prutswerk van justitie. Als er een zwangere SO is moeten ze de straffen verzwaren. Als ik flik was dan had die bus geen meter verder gereden voor ik die gasten achter slot en grendel had, minstens voor een jaar. :x
Wat een kl**te land.

Tja, sorry voor de fatsoenlijke voetbalamateurs, maar onder de supporters zit er regelmatig een flink percentage krapuul.

C uit W 3 september 2012 12:14

Als er niemand aangehouden werd, zal de politie daar wel redenen voor hebben.
Nu lezen we een intepretatie van de zaak, voor 't zelfde geld hebben die Turken ook iets gezegd of gedaan.

1207 3 september 2012 12:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C uit W (Bericht 6310596)
Als er niemand aangehouden werd, zal de politie daar wel redenen voor hebben.
Nu lezen we een intepretatie van de zaak, voor 't zelfde geld hebben die Turken ook iets gezegd of gedaan.

zelfs al is dat zo, nog steeds geen reden om een zwangere op een pak slaag te trakteren

Nietzsche 3 september 2012 12:26

Dan hadden ze maar niets racistisch moeten zeggen, ze hebben verdient klappen gekregen.

Xenophon 3 september 2012 12:28

Citaat:

Wat een kl**te land.

Je bent flik met rechter aan het verwarren.

Rudy 3 september 2012 13:13

Citaat:

Wat een kl**te land.

Lees wat Xenophon schrijft.

Distel 3 september 2012 13:25

Vreemd dat het deze keer geen "jongeren" zijn. Dat werkt blijkbaar maar in 1 richting.

manta 3 september 2012 13:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 1207 (Bericht 6310600)
zelfs al is dat zo, nog steeds geen reden om een zwangere op een pak slaag te trakteren

Dat staat er toch niet...

Rudy 3 september 2012 14:06

Citaat:

Wat een kl**te land.

Misschien dat zwangere vrouwen meestal minder risico's zoeken, op uitzonderingen na. Dit hoeft niet steeds door een man gezegd.

C uit W 3 september 2012 14:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 1207 (Bericht 6310600)

Misschien kwam zij daar aangestormd. Wij weten dat niet.

Rudy 3 september 2012 14:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C uit W (Bericht 6310719)
Misschien kwam zij daar aangestormd. Wij weten dat niet.

Juist. Uit wetenschappelijk onderzoek van 100 jaar geleden blijkt dat zwangere vrouwen een gevaar kunnen zijn.

C uit W 3 september 2012 14:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 6310722)
Juist. Uit wetenschappelijk onderzoek van 100 jaar geleden blijkt dat zwangere vrouwen een gevaar kunnen zijn.

Hysterische zeker.
En was ze hoogzwanger of 3 dagen?

Rudy 3 september 2012 14:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C uit W (Bericht 6310727)
Hysterische zeker.
En was ze hoogzwanger of 3 dagen?

Maar neen. De idee alleen al zwanger te kunnen zijn geworden. (sic)

1207 3 september 2012 18:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 6310669)
Dat staat er toch niet...

Ze raakten lichtgewond.
bij mijn weten heb je dat niet als je op thee getrakteerd werd

als de reporter het al weet kun je ervan uitgaan dat de zwangerschap zichtbaar is. voor de kleuters hier:" ze haaft een dikke buik"
gelukkig was het "maar" een Moslima en dus is het niet erg (ze zijn toch al met genoeg) dat ze klopt krijgt, in het slechtste geval kun je nog argumenteren dat op mevrouw kloppen normale omgang is binnen de moslimgemeenschap

Raven 3 september 2012 18:34

in dit land laat men de vrouw vrij dat een monster heeft geholpen om maar liefst 5 vrouwen te verkrachten, waarvan 1 zwanger en de dader wist dat!

Dus van dit nieuws kijk ik niet op, nee

Anatomehelena 3 september 2012 18:37

Faits divers 8-)

Rudy 3 september 2012 20:24

Diversen

daiwa 3 september 2012 21:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 1207 (Bericht 6310976)
in het slechtste geval kun je nog argumenteren dat op mevrouw kloppen normale omgang is binnen de moslimgemeenschap

De koran schrijft dat toch voor als ze niet willen luisteren.

daiwa 3 september 2012 21:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Distel (Bericht 6310667)
Vreemd dat het deze keer geen "jongeren" zijn. Dat werkt blijkbaar maar in 1 richting.

Dikke 2!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be