![]() |
Egypte gaat er op vooruit
Egypte gaat er op vooruit.
Citaat:
|
Waarom is dat vooruitgang?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en wie zijn westerlingen om hun zelf-uitgeroepen moreel-superieure visies op te dringen aan Egypte?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Aah, de Zotte Gust komt meedoen zie ik.. Dit draadje zal dadelijk overgaan in een hoop wazigheid.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dankzij het Tahrir-plein van Cairo,en dankzij het ganse rechtssysteem ondervinden de President en zijn Moslimbroeders nu dat ze dan wel de meerderheid verworven hebben via democratische verkiezingen maar dat dit niet het recht geeft om zomaar de boel om te duwen....en beslist niet om ad-hoc eventjes de macht van de president aan te passen aan de luim van de dag en de heersende windrichting...
In Wit-Rusland heeft de bevolking dit laten gebeuren,in Egypte lukt dit blijkbaar zomaar niet.....tientallen miljoenen Egyptenaren willen ECHT een democratrische samenleving in plaats van een autocratisch semi-religieus,of semi-militair,of semi-groot-Arabisch of semi-gelijk-wat- regime met af en toe een verkiezingetjes als schaamlapje.... been there...seen that...denken vooral de ouderen waarschijnlijk wel.... Voor de jongeren is het waarschijnlijk gewoon van...wanneer doet men nu eens GEWOON,wat heb ik misdaan dat ik niet als een Europeaan mag leven.??? :roll: |
Ja, ze zijn er echt op vooruit gegaan. Heel democratische beslissingen.
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Al duzenden jaeren zorgen de konservatieven na ene stapje voorwaarts voor twee schreden achterwaerts. Nu in Egypte, morgen in Vlaenderen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be