![]() |
Beschouw je MM als een moordenares?
De vraag is duidelijk.
MM=Michèle Martin |
Citaat:
|
Citaat:
Dat i s zo het soort argumenten, dat hij gebruikt, om de opvang van de moordenares MM door kloosterzusters in Malonne goed te praten. Ik was daardoor zo gebeten, dat ik deze poll opende. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja!
...en dat mens* heet 'Michelle', niet Michèle. |
Citaat:
|
Het allergrootste bewijs dat MM weldegelijk een monsterlijke moordenares is: toen die 2 kleintjes, Julie en Mélissa in haar smerige kelder zaten, zat haar lief ventje in de cel. Ze had dus alle kans om die meisjes te bevrijden. Ze had gewoon anoniem indien nodig, de politie kunnen bellen. Of de 100. Ze had tijd en kansen genoeg om dat te doen. Ik walg van die heks. Ik begrijp niet dat ze zoiets vrijlaten.....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Iemand haar foto gezien toen ze naar het klooster werd gebracht? Vers geblondeerd gekapt haar met grote glanzende oorbellen. Echt een nonnenhabijt nietwaar? heel veel wroeging ook. Marchal zei dat ze in het gevang weldegelijk 40.000 euro had kunnen verdienen in die 16 jaar... waarvan er welgeteld 265 of zoiets aan de slachtoffers werd gegeven.
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Argumentum ad populum of consensus gentium wordt ook wel de populistische drogreden genoemd. Welke drogreden is daaraan? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat je autistisch bent, is geen rede om zo wannabee-emotieloos te gaan doen. Je snapt best, wat circe daar mee bedoeld. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be