![]() |
De grote discriminatie draad.
Het heeft even geduurd, maar ondertussen blijkt dat er veel meer discriminatie is dan enkel door Noord Afrikanen wordt geclaimd.
Want kijk nu eens wat het CGKR heeft ONTDEKT? Citaat:
Waarschijnlijk is Yussuf (hoe lang blijft hij nu nog zitten?) ondertussen van het verschieten uit zijn stoel gedonderd. Straks wordt hijzelf nog gediscrimineerd als hij zijn job kwijt is. |
Nog een zwaar ernstig discriminatiefeitje:
Citaat:
Dit is niet de eerste keer dat Yussuf zich verslikt omdat men grote gespierde blonde blauwogige mannen zoekt voor een reclame- of andere producten. Ik wacht nochtans al jaren met ongeduld op het eerste blonderingsmiddel waarop men een zwarte kroesharige als model gebruikt. Geen discriminatie zegt Yussef. Binnenkort mag hijzelf reclame maken voor haargroeimiddel! ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Die van 45+ neemt aan dat hij genoeg gewerkt heeft en een ander, desnoods de allochtoon, maar moet werken voor het brugpensioen van de hardwerkende vlaming. |
Citaat:
Wil je me dat even uitleggen aub? |
Citaat:
Het moet alvast een ontgoocheling voor de man zijn dat de motieven van die werkgevers bljjkbaar niet racistisch zijn. |
Als men mag kiezen tussen een 25 jarige met weinig relevante ervaring of 49 jarige met 20 jaar relevante ervaring. Moeilijke keuze nietwaar.
En die keuze zal dan, in theorie alleen afhangen van de gewenste resultaten en bijhorend kostenplaatje. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.vandaag.be/lifestyle/1046...epsleden-.html Ok , G.S. =nie mijn ding ,maaa hebben 100% gelijk !!!! Supe®Staaf , carrefour ?? |
Discriminatie op ziekte, dat komt pas veel voor.
Zelfs ocmw's doen er gretig aan mee. Als je ziek bent mag je van hun niet verder studeren met hun hulp. Neen, je moet aan de invaliditeit. Levenslang liefst. Get in line met de ocmw-mentaliteit zeker? Uit de boot vallen en echte plannen hebben om later te gaan werken en bijdragen voor de andere ocmwers zijn daar absoluut ongewenst. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be