![]() |
Bart De Wever pleit voor hogere uitgave migratiebeleid.
Er is dringend nood aan een migratiewetboek, waarin alle wetten en koninklijke besluiten inzake migratie bijeen gebracht worden, zonder uitzonderings- of gunstmaatregelen. Enkel zo kan de hele industrie die rond migratie is ontstaan door ingewikkelde procedures en onduidelijkheden, gestopt worden. Dat stelden N-VA-voorzitter Bart De Wever en Kamerleden Theo Francken en Sarah Smeyers bij de voorstelling van het boek "België, Land zonder Grens" van beide volksvertegenwoordigers. "Het principe staat in het regeerakkoord, maar staatssecretaris voor Asiel Maggie De Block mag, kan of wil hiervoor de nodige budgetten niet vrijmaken", stelde De Wever. http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...e-gooien.dhtml |
Ik weet niet wat U gedronken hebt, maar als ik U was, zou ik ermee stoppen.
Wat ik lees in uw posting is dat Bart De Wever terechte kritiek heeft op de huidige situatie. |
1 Bijlage(n)
.
|
Een BUB'er die komt vertellen dat Bart De Wever erop wijst dat het regeerakkoord niet nageleefd wordt en dat de oppositie dus prima werk levert.
Il faut le faire ... Bart, de overwinning op 14 oktober is waarschijnlijk uw deel. Wat kan een mens over de openingsposter hopen of denken, vraag ik me dan af? :? |
Ik denk dat het u eerder gaat om zoekmachines te manipuleren met dit soort topics dan enigzins iets constructiefs bij te brengen aan dit forum. U mijn beste, u bent wat ik hier niet kan vertellen zonder banpunten
|
Citaat:
|
Citaat:
Enkel zo kan de hele industrie die rond migratie is ontstaan door ingewikkelde procedures en onduidelijkheden, gestopt worden. De bedoeling zal zeker niet zijn er nog meer kosten aan te doen dan men al bezig is! En het " goedkoop populisme" mag men zoeken in het kamp van de multicul waar men probeert aan de bevolking wijs te maken dat alles wat er gebeurt vanzelfsprekend en normaal is! "Het is zo, het zal niet veranderen, we moeten er maar leren mee leven..." gelijk of dat ze zeggen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be